BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Veldig spent på hvordan Hauge bortforklarer episoden etter kampen. Om han da er mann nok til å stille opp. Mest spent på om han er mann nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Igjen. Akkurat som håndballsemifinalen ikke var nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Bra 2. omgang! Hauge kan brenne, for en idiot. Men vi skal klare gullet uansett hva eller hvem som prøver å stoppe oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Herregud, Alan er helt tragisk i dag :angry: Skjerp deg! Han er ikke i form, hadde vært veldig mye bedre å startet med Bjørner på kant der. I hvilke form kommer Alan til å være på onsdag? Håper han har kommet seg til det og at dette ikke var spikern i kista for cup'n. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 egentlig litt fint å se at vi taper fordi vi har en dårlig dag og en dommeravgjørelse som ødelegger, og ikke fordi Viking var veldig gode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 På tide å pensjonere seg Hauge, du er vikelig ustabil oppi den jævla toppen din! Jeg er fortsatt i sjokktilstand! Horribelt å gi et rødt kort til en person som står med ryggen vendt mot ballen! Eller SANT det Terje, Morten er jo superMANN med øyne i nakken! Alltid, Unsett! Vi taper ikke gullet på slikt. Men vi avgjør bare serien en runde senere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Dette var vel en av de kampene hvor man hadde ticket av på H for lenge siden. Slapp av dette ordner seg. Endret 22. September 2008 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Synes forøvrig det er godt å se at Veigar ikke surner, på tross av at det hele var håpløst. Ellers håper jeg Jönsson går litt i seg selv hva angår reaksjon/overreaksjon vedr. dommeravgjørelser. Da tenker jeg ikke på MMS-situasjonen. Det var helt berettiget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Herregud, Alan er helt tragisk i dag :angry: Skjerp deg! Han er ikke i form, hadde vært veldig mye bedre å startet med Bjørner på kant der. I hvilke form kommer Alan til å være på onsdag? Håper han har kommet seg til det og at dette ikke var spikern i kista for cup'n. Alan skal få spille 1 jeg mener en dårlig kamp. Han kommer tilbake. Er enig med han på Vgd debatt om at Hauge burde dømme første div resten av sesongen med klovne nese Endret 21. September 2008 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 horribel dømming av Hauge, og var med på å snu kampen i vikings favør.. MEN vi kan ikke legge all skyld på Hauge. Å legge om til 3-4-2 etter 25 min er etter min mening en veldig rar tanke. Greit nok etter 60-70 min, men syntes det var et taktisk feilgrep av Janne.. Ellers herlig å se engasjementet til Janne. Veigar var vår beste spiller idag sammen med Jon, viser fightervilje og innsats. Ellers hadde Palmason et positivt innhopp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Han er ikke i form, hadde vært veldig mye bedre å startet med Bjørner på kant der. I hvilke form kommer Alan til å være på onsdag? Håper han har kommet seg til det og at dette ikke var spikern i kista for cup'n. Alan skal få spille 1 jeg mener en dårlig kamp. Han kommer tilbake. Er enig med han på Vgd debatt om at Hauge burde dømme første div resten av sesongen med klovne nese Jeg klager ikke på spillet til Alan i dag, men at han spiller når han ikke er i form og risikerer å forverre formen før cup-kampen på onsdag. Alle cup-kamper er som kjent veldig viktige!! Ja, la Hauge spille i 1 div så vi verken møter ham i TL eller med 2-laget. La ham gjerne ta noen æresrunder med fullt klovne-kostyme etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Ja vi hater Terje Hauge, tralalala lalala la. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Ja vi hater Terje Hauge, tralalala lalala la. 91804759 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Cred til de utskremte på stadion! Bra innsats av dere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 horribel dømming av Hauge, og var med på å snu kampen i vikings favør..MEN vi kan ikke legge all skyld på Hauge. Å legge om til 3-4-2 etter 25 min er etter min mening en veldig rar tanke. Greit nok etter 60-70 min, men syntes det var et taktisk feilgrep av Janne.. Ellers herlig å se engasjementet til Janne. Veigar var vår beste spiller idag sammen med Jon, viser fightervilje og innsats. Ellers hadde Palmason et positivt innhopp. lätt att va efterklok tycker inte det va så dumt för stabaek förde faktiskt matchen mellan 2-0 i 23e min och 3-0 i 45e min hade vi fått 2-1 där så hade det varit något helt annat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Veldig spent på hvordan Hauge bortforklarer episoden etter kampen. Om han da er mann nok til å stille opp. Mest spent på om han er mann nok. Han var ikke mann nok. For en ynkelig unnskyldning av en mann det uredelige svinet er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Veldig spent på hvordan Hauge bortforklarer episoden etter kampen. Om han da er mann nok til å stille opp. Mest spent på om han er mann nok. Som ventet var han ikke tøff nok til å stille opp. Faen for en kjempefjott Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Terje Hauge ikke bare en latterlig dommer, men også jævla feiging!! :angry: :angry: :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Mener jeg hørte at John Terry fikk fjernet sin karantene forrige uke. Her bør vel NFF gå inn å gjøre en jobb og slette dette kortet. Med link Endret 21. September 2008 av Tasse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Når dommere ødelegger fotballkamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 hvis gullet skulle ryke pga det røde kortet,må vi nesten sende terje hauge en skikkelig gave. han veit jo hvordan mann ødelegger viktige kamper for stab?k JÆVLA SVIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 De sier faktisk i studio på TV2 at Hauge-svinet fulgte boka ved å vise ut Morten... Han ødela vistnok en målsjans. Trodde straffen var en kompensasjon for det jeg da men! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Det som er skummelt er at 25% har stemt "rødt kort og straffe" på tv2sporten.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 La oss si rent hypotetisk at Hauge hadde gitt et gult kort til MMS i straffesituasjonen, ville mange da skreket etter det røde? Eller hadde det da ikke vært noe diskusjon? Jeg tipper det siste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Regelrytteri... dommerstanden burde helt klart tenke seg om to ganger og innse at praksis bør vektlegges når de dømmer. Avstemminger på nettet er ubrukelig da det er nok av folk som koser seg med at serielederen får seg en på trynet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Med kjølø, segerstrøm og skjønsberg ute til neste seriekamp skjønner jeg ikke hvem som skal være stopper.. Straffen var grei, røde kortet var "etter boka", men slike situasjoner blir det aldri dømt rødt kort for! Ellers mye kluss i forsvar i dag, alan gikk seg bort, men men.. For å ha gode dager må man også ha noen dårlige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Det skulle da ikke vært noe kort i det hele tatt, hverken gult eller rødt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 De sier faktisk i studio på TV2 at Hauge-svinet fulgte boka ved å vise ut Morten... Han ødela vistnok en målsjans. Trodde straffen var en kompensasjon for det jeg da men! Vel, det er jo mer et uttrykk for Petter Myhres svake sjelsevner. Skal det være riktig etter boka må det være snakk om en bevisst handling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Ja vi hater Terje Hauge, tralalala lalala la. 91804759 Han hadde svareren på , tenkte jeg måtte minne han på å trekke nisse lua litt lenger opp neste gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 De sier faktisk i studio på TV2 at Hauge-svinet fulgte boka ved å vise ut Morten... Han ødela vistnok en målsjans. Trodde straffen var en kompensasjon for det jeg da men! "Analysene" fra TV2 er ofte så ubrukelige og totalt på viddene at det grenser til humor. Alle de som vinner er jævlig gode, alle som taper gjør alt feil. De nevnte ikke med et eneste ord at vi kjørte store deler av 2.omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå