fantomet 299 Del Skrevet 19. September 2008 Del Skrevet 19. September 2008 Oj, oj, oj. FFK juniorene klarte i går uavgjort og 3-3 mot Lyn som har dominert interkrets langt foran Stabæk så langt. Semi'n mot FFK ser derfor på papiret tøffere ut enn først antatt. Litt større usikkerhet nå for de blå som håper og tror på "clean sweep" og "storeslem" med NM trofeet for både Senior, Junior, og Seriemesterskapet samme år. Det er det nemlig ingen klubber noen gang tidligere som har lykkes med, trur eg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magtheman 1 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 MINNER OM SEMIFINALE I JR. NM PÅ LØRDAG KLOKKEN 15.00 Stabæk har en god sjanse til å vinne, og det oppfordres til å ta turen til kunstgresset denne herlige dag!! alltid blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Ny påminnelse! Jeg tror juniorgutta hadde satt utrolig stor pris på litt støtte i semifinalen i morgen, og vil oppfordre alle til å møte opp på kunstgresset 1500. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Hoveddommer: Frydenlund, Tommy Assistentdommer: Sandvold, Tom Kenneth Assistentdommer: Lillebuen, Ole Johan L. Observatør: Smedsrud, Jørn Thomas 4.dommer: Unhammer, Stig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 Dersom noen kjører til kampen og kan plukke meg opp på Østerås, så blir jeg med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 4-0 til pause. Mye bra spill av gutta våre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 målscorere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 4-0 høres jo utrolig sterkt ut da! To NM finaler på Stabæk i år da (med mindre det har raknet fullstendig i andre omgang). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 4-0 høres jo utrolig sterkt ut da! To NM finaler på Stabæk i år da (med mindre det har raknet fullstendig i andre omgang). 5-2 nå: http://www.stabak.no/content/view/3021/2/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 målscorere? Oppdatering og bilder her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 6-3 nå. må da være slutt snart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 Grattis til juniorlaget!! Veldig moro med to lag i finalen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 7 - 3 til slutt. Overlegen førsteomgang av Stabæk, og så ble andreomgangen bare en transportetappe til nok en finale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 Noen som vet åssen det gikk med Mix etter at han gikk ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 Første omgang var mektig, 100 % overkjøring. Moro å kjenne igjen deler av spillet til seniorlaget blant de yngre rekruttene også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Brave1 0 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 Jeg tror Mix fikk en lårhøne, så at han fikk iset ned låret sitt av fysion. Han rekker trolig da 2 divisjonskampen : ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 Jeg har sett framtiden.. og den er blaa . Jeg var og så min første kamp med juniorlaget i dag, og det var jo riktig så trivelig. Mye bra spill og generellt bra ballbehandling. I første omgang var Fredrikstadspillerne bare for statister å regne. I andre omgang slapp stabæklaget fredrikstad litt inn i kampen, men aldri så mye at jeg følte at resultatet var truet. Dette var en hyggelig opplevelse som jeg sikkert kommer til å gjenta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 27. September 2008 Del Skrevet 27. September 2008 Hadde sykt lyst til å komme, men var på hamar så det var litt "hard time" å få det til... Sykt kult at vi er i NM finale for både juniorer og seniorer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 28. September 2008 Del Skrevet 28. September 2008 hvor spilles evt finale? det er jo en selvfølge at vi må dra på den hvis det er i oslo området!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. September 2008 Del Skrevet 28. September 2008 hvor spilles evt finale? NM junior menn 2008 Finalen skal i utgangspunktet spilles 1. eller 2. november på en av finalelagenes hjemmearena. Klokkeslett er ennå ikke avklart. Håper det bestemmes på loddtrekning, eller ligger vel Nadderud dårlig an... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 29. September 2008 Del Skrevet 29. September 2008 http://www.rogalandsavis.no/sport/viking/article3816673.ece Spilles i Stavanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå