Joachim 2 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Vi går fra å rundspille Strømsgodset til å få denne såkalte Terje Hauge i fleisen. MMS er ute i neste hjemmekamp, hvordan blir da backfireren komponert? Ting snur fort i fotballens verden, og spesielt i TL. _Tenk_ om Andersson hadde satt den gyldne sjansen rett før straffesituasjonen. Helgen så veldig lys ut da Godset gikk opp til 1-0 mot Tromsø, med Fredrikstads tap i gårsdagens kamp ferskt i minne. Vi "taper" tre poeng og fem mål til Tromsø i kveld, og plutselig er scenarioet om en skikkelig gullkamp i siste serierunde ytterst aktuelt. Hva tror dere om Tromsøs neste kamper? De møter i neste runde Lillestrøm på hjemmebane, for deretter å dra til Stavanger. Ellers har de vel Brann i Bergen som kan bli tøft. Dessverre har vi også den kampen igjen på programmet. For å prøve å se det positive i kveld, så hadde jeg ikke spesielt tro på poeng i denne kampen når jeg vurderte sjansene våre da det gjenstod åtte kamper. Vi starter kampen bra, og kunne fort ledet 2-0 etter 20 min. Synes vi eller spiller bra med unntak av perioden rett før pause hvor Viking får to veldig billige mål. Selv om 10 mann på banen og null motivasjon så er det vi som spiller fotball i andre omgang, mens Viking satser på kontringer. Tviler på at Stabæk på hjemmebane hadde ligget lavt om vi ledet 4-0 og med en mann mer. Alt er heldigvis fortsatt opp til oss selv. Tromsø tar ikke seks seiere på rad, men nå MÅ vi ha seks poeng i de viktige kampene mot HamKam og Molde. Og jeg er fryktelig redd for at vi må ta poeng også på Alfheim om vi skal greie det vi alle håper på! Med mindre det blir flere stortap eller at Tromsø plutselig begynner å score flere mål, så må Tromsø ta flere poeng enn oss i to kamper av fem for å gå forbi oss. Jeg håper og tror smått fortsatt på en gylden sesong! Stabæk - alltid, uansett! Ps: Kan godt bruke denne tråden til å slippe ut litt frustasjon, regner med at det er mange som er frustrerte i kveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Del Skrevet 21. September 2008 (endret) Fra himmel til.........helvete? Er vel å dra det litt langt... Kan ikke "regne med" å vinne borte i Stavanger. Kampen vil jeg bare glemme fortest mulig...fordi det gjorde VONDT (og gjør fortsatt vondt). Men det blir gull i år Endret 21. September 2008 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Fra himmel til.........helvete? Er vel å dra det litt langt... Kan ikke "regne med" å vinne borte i Stavanger. Kampen vil jeg bare glemme fortest mulig...fordi det gjorde VONDT (og gjør fortsatt vondt). Men det blir gull i år Enig serien ble ikke avgjordt i stavanger eller i Terje Hauge land! Den blir avgjort hjemme mot Molde og Ham Kam. Er bonusen der skal vi da vise Til hvordan vi spiller fotball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 Fra himmel til.........helvete? Er vel å dra det litt langt... Kan ikke "regne med" å vinne borte i Stavanger. Kampen vil jeg bare glemme fortest mulig...fordi det gjorde VONDT (og gjør fortsatt vondt). Men det blir gull i år Enig serien ble ikke avgjordt i stavanger eller i Terje Hauge land! Den blir avgjort hjemme mot Molde og Ham Kam. Er bonusen der skal vi da vise Til hvordan vi spiller fotball! Tre strake seire nå (Molde, Molde og Hamkam) så er mye gjort mtp. the double Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Tja, selv med to seire mot Hamkam og Molde i serien er det vel langt fra avgjort. Tviler dessverre på at Lillestrøm klarer lure med seg poeng fra Alfheim. Molde blir vel også overkommelig motstand. Vi får virkelig håpe at vestlandslagene gir Tromsø bakoversveis når den tid kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Kan en MOD endre tittelen til "Fra himmel til helvete... og tilbake til himmelen"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Tja, god ide, men skaper jo stor fallhøyde da. Kan fort ende opp med null og niks denne sesongen, selv om det fortsatt ser veldig lyst ut med tanke på både cup og serie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Et mulig scenario er jo at denne sesongen blir stående som tidenes nestensesong i norsk klubbfotballs historie. Da frykter jeg at trykket går litt ut av ballongen neste år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Tja, selv med to seire mot Hamkam og Molde i serien er det vel langt fra avgjort. Tviler dessverre på at Lillestrøm klarer lure med seg poeng fra Alfheim. Molde blir vel også overkommelig motstand. Vi får virkelig håpe at vestlandslagene gir Tromsø bakoversveis når den tid kommer. LSK virket ganske bra mot Brann på Åråsen. Men kunstgress passer dem ikke, så Alfheim kan nok bli vanskelig. Med litt hell greier de ett poeng, men vi kan ikke belage oss på det. Vi får håpe at vi greier oss bedre i Bergen enn Tromsø. Og så har jo såklart Tromsø igjen å møte Viking i Stavanger, noe jeg tror kan bli tøft for dem. Det er heldigvis vi ferdige med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå