Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste kombinasjonen jeg kan se for meg er at Høiland dyttes inn i midten for å bli Sandbergs makker. Eneste positive er at vi mister MMS i en kamp vi uansett skal styre og vinne på hjemmebane. Hadde vært verre om han var ute med Brann i Bergen eller kampen mot Tromsø. Nå må vi ikke legge oss ned og dø! Vi har fortsatt det beste laget av de som fortsatt er med i gullkampen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av Moldespillerne som er ute med karantene i kampen på mandag? Må ikke Koskela sone for sine to gule kort i cupen ved å stå over neste seriekamp når de er slått ut av cupen?

Dersom det skulle vært snakk om noen soning etter man blir utslått, er vel det kun ved direkte rødt kort

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av Moldespillerne som er ute med karantene i kampen på mandag? Må ikke Koskela sone for sine to gule kort i cupen ved å stå over neste seriekamp når de er slått ut av cupen?

Dersom det skulle vært snakk om noen soning etter man blir utslått, er vel det kun ved direkte rødt kort

I hvert fall rødt kort, tror du også må sone for 2 x gult=rødt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hvert fall rødt kort, tror du også må sone for 2 x gult=rødt

Ikke dumt om Koskela må stå over, han var blant de bedre i går..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ikke dumt om Koskela må stå over, han var blant de bedre i går..

Men han fikk jo ikke rødt i går, et gult til så hadde det hjulpet på :lol:

Aha.. Det må være 2 x gult i samme kamp ja. Han fikk vel sitt 2. gule i cupen i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pape Paté Diouf er vel fortsatt ute med karantene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes gutta virker balanserte og fokuserte før hver kamp. Når alle er friske, kan jeg ikke skjønne annet enn at vi har meget gode muligheter til å vinne denne kampen. Synes særlig den nye midtbanen med Alan-Henning-Pontus-Johan har fungert bra. Får vi litt mer fart i pasningsspillet på mandag, blir dette meget bra (Alan holdt ballen for lenge ganske ofte i går).

Spørsmålstegnet er hva det har å si at MMS må stå over (ut fra det Molde presterte i går, bør det ikke ha alt for mye å si).

Jeg tipper 3-0 en gang til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg krysser fingre, tær og hvis det er noe mer jeg kan krysse så krysser jeg det også for at du får rett i at det blir en ny 3-0 kamp. Det må ikke glippe nå, orker det ikke! Vi har ledet så mange runder i år, at det vil være utrolig bittert om det ikke holder helt inn.

Kom igjen gutta, knus Molde en gang til for oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kampen er minst like viktig som semien.

Kanskje mere viktig også. :mellow:

3 poeng her og mot kamma så er jævlig mye avgjort!

Nja... den blir for enkel du!

Trømsø har noen "sikre" hjemmekamper de også; LSK og Molde... Skulle TIL prestere poeng borte mot Brann og Viking, er ingenting avgjort...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Molde den 29.09.08 19:00
  • Opprett ny...