Path 413 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Hei folkens! Blodfersk her på forumet, dog ikke en ny Stabæksjel, har fartstid i klubben siden jeg som 6 år gammel begynte å spille fotball og bandy med stor iver. Ikke er jeg av adel avstamning, men blodet er blaatt. Anyways. Har ikke hatt behov for å skrive noe på forumet her, da jeg har hatt mer enn nok med å lese det som blir skrevet av andre. Jeg måtte rett og slett lage en konto for å takke for den sinnsyke latterkrampen jeg har hatt på år og dag. Du/de som har komponert den bruksanvisningen for nybegynnere til Bergen by; tusen takk for å ha gjort et omfattende og strålende arbeid. Skal "suge på denne karamellen" i minst en uke. Har allerede vist den til en jeg kjenner godt, som selvsagt er bergenser. Samt at jeg sende linken i mail til en onkel som er en erketypisk bergenser. Blir vanskelig å tangere, for ikke å snakke om toppe, den der. La oss håpe det lar seg gjøre. Beklager avsporingen, men det fortjener så absolutt litt oppmerksomhet Må bare slutte meg til den stående applausen for et jævelig bra skrevet innlegg, er selv gift med en fra "Byen" som den heter og kan bekrefte sannhetsgehalten 100% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Hva er det folk har tenkt her? Hører det er en del som blir i Bergen over natta?!? Mange som skal ta bussen? Litt kjipt å sitte alene på bussen hjem hvis vi skulle vinne gull.. Blir selvfølgelig i Bergen hvis det er det folk har tenkt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Hva er det folk har tenkt her? Hører det er en del som blir i Bergen over natta?!? Mange som skal ta bussen? Litt kjipt å sitte alene på bussen hjem hvis vi skulle vinne gull.. Blir selvfølgelig i Bergen hvis det er det folk har tenkt.. Nå skal jeg ta av meg styrehatten litt. Jeg skal på bussen, til og fra, og jeg skal faenmeg ha med ei kasse med øl! Sånn. Nå kan jeg være seriøs styremann igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Sandra og jeg blir fra lørdag til mandag, og tror vi blir hvertfall to til som gjør det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Onsdag til mandag morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Hva er det folk har tenkt her? Hører det er en del som blir i Bergen over natta?!? Mange som skal ta bussen? Litt kjipt å sitte alene på bussen hjem hvis vi skulle vinne gull.. Blir selvfølgelig i Bergen hvis det er det folk har tenkt.. Nå skal jeg ta av meg styrehatten litt. Jeg skal på bussen, til og fra, og jeg skal faenmeg ha med ei kasse med øl! Sånn. Nå kan jeg være seriøs styremann igjen. Håper det er fler som skal ta bussen, for hadde i utgangspunktet tenkt det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Jeg og madammen og min søster flyr opp lørdag, blir til mandag morgen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 7. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 7. Oktober 2008 (endret) Fly bestilt, tak over hodet bestilt. Gleder meg som en unge. Blir bra å ta hinna på første skikkelige bortetur. Håper det blir kronet med å sikre gullet Jeg flyr opp lørdag morgen og flyr ned mandag formiddag. Endret 7. Oktober 2008 av are2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 vi er foreløpig 11 stk på bussen, så blir nok en del vil jeg tro... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Brann har innkalt til pressekonferanse kl 20.30. http://fotball.bt.no/eliteserien/article119843.ece Jeg tipper han går og Harald Aabrekk blir satt inn som trener ut sesongen. Synd - for lag får ofte en boost når de bytter trener... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Brann har innkalt til pressekonferanse kl 20.30. http://fotball.bt.no/eliteserien/article119843.ece Jeg tipper han går og Harald Aabrekk blir satt inn som trener ut sesongen. Synd - for lag får ofte en boost når de bytter trener... Husker sist Aabrekk ble satt inn som vikarierende hovedtrener, dengang for VIF, med debut mot Stabæk. Vi klarte vel en uavgjort tilslutt, selv med en utvist spiler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Nå kom nytt rykte hos Bergensavisen (og jeg innser derfor at jeg tok feil over..): Mjelde trekker seg etter sesongen. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3836665.ece Da er det jo håp om en at trenden til Brann fortsetter. Den er svært kompatibel med Stabæk sin trend Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Ser ut som om Mjeldes tid i Brann er over. Litt kjedelig at det skjer rett før vår kamp i Bergen. Er redd for at det slår positivt ut for dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Mjelde ferdig i Brann, men fullfører sesongen. Link er nok unødvendig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Mjelde ferdig i Brann, men fullfører sesongen. Link er nok unødvendig... Det kan da umulig holde til å skaffe Brann den velkjente skifte-trener-boosten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 7. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 7. Oktober 2008 (endret) Mjelde ferdig i Brann, men fullfører sesongen. Link er nok unødvendig... Det kan da umulig holde til å skaffe Brann den velkjente skifte-trener-boosten. Neppe. Trynet til Mjelde er der fremdeles. Forøvrig blir det fredag - mandag på meg! Dette blir grisefett! Endret 7. Oktober 2008 av Kjeppen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Fotball en hard og brutal, og forskjellen fra den blåeste himmel til svarteste helvete er kort! Ser hvorfor Mjelde trekker seg, men har ikke troen på noen effekt for Brann sin del! Mitt tips: 1-1, Stabæk scorere først...! Men håper selvfølgelig jeg går på en smell, som jeg så absolutt gjorde med troen på at Henning ville bli hentet inn i landslagstroppen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zyp 0 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 hei. Prøver igjen: Det er en del supportere her i Bergen(Nhh, osv) som ønsker å få biletter til kamp, kan noen lage en "bruksansvisning" for oss, slik at vi vet hvordan vi skal få biletter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 hei. Prøver igjen: Det er en del supportere her i Bergen(Nhh, osv) som ønsker å få biletter til kamp, kan noen lage en "bruksansvisning" for oss, slik at vi vet hvordan vi skal få biletter? Ring butikken og be om tickets tilsendt med oppkrav els.no? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Prøv å henvende dere til Brann å forklar situasjonen så ordner de det sikkert for dere. Stabæk sender jo tilbake alle billetter de ikke får solgt, så kan de sikkert bare holde av det antallet dere skal ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Jeg stusser litt over avgjørelsen om å trekke seg, men sitte ut sesongen. Neste trening og kamp vil altså ledes av en som er vedtatt å være for dårlig til å trene laget. Jeg skal ikke uttrykke noen stor optimisme, men jeg tror neppe at dagens nyhet vil gjøre denne kampen vanskeligere for oss. Det betyr selvfølgelig ikke at vi nødvendigvis vinner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 BRANN PÅ STABÆK.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Bestiller togbilletter senere i dag, så da drar jeg med tre andre. kl 08:11 oslo s kl 14:52 bergen kl 22:58 bergen kl 06:26 oslo s Mest sannsynlig i hvert fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Bestiller togbilletter senere i dag, så da drar jeg med tre andre. kl 08:11 oslo s kl 14:52 bergen kl 22:58 bergen kl 06:26 oslo s Mest sannsynlig i hvert fall. Hva er galt med bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Vet ikke jeg, men de jeg skal dra med hadde allerede bestilt togbilletter. Jeg gidder ikke å sitte på bussen uten noen jeg kjenner. Dessuten bestiller vi sovekupé på vei tilbake, så jeg i hvert fall kan være litt utvilt på skolen på mandag. Det var ikke min beslutning, synd, for toget er MYE dyrere. Men så er det mer komfortabelt på toget også da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
berthel 0 Del Skrevet 8. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 8. Oktober 2008 (endret) Kan de ansvarlige vurdere et annet alternativ enn Fotballpuben? Hva om du som bor i Bergen tar en liten runde og hører hvor vi er velkomne. Det er liksom det som er problemt når man kommer i Blaatt og skal spille mot Brann. Det er betydelig enklerer for deg å gjøre denne researchen enn for oss. Takk for fint initiativ. Hei Tonje og alle dere andre blaa Champions er den beste plassen for dere som kommer Til bergen for festfotball, selv om dere helt sikkert er velkommen til fotballpubben er dette en plass som fort blir fylt opp, Velkommen til Bergen og tør jeg allerede si Grattis med gullet i år har dere virkelig fortjent det ... og om dere ordner gullet i Bergen så kan jeg iallefall fortelle dere at her i bergen kan vi feire gull så ingen plass i norge er vel bedre å feire det på en her hehe. Hilsen Berthel (brann fan) P.S. ellers så blir det jo skrytt av Danmarkskroen .. men det er litt gangavstand fra sentrum men kortere vei fra staddaen om dere skal prosessere fra stadda etter kamp ^^ Endret 8. Oktober 2008 av berthel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Det var vel noen trenere som måtte går i 06 på slutten av sesongen? Håper gutta gir Brann en leksjon i god og effektiv fotball at Monsen trekker seg med umiddelbar virkning. Så kan de ta ut ny-trener-effekten mot TIL i påfølgende runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Vil ta Stabæk-skalp i avskjedsgave På bakgrunn av det jeg har sett fra Jan Gunnar Solli i år kan jeg ikke akkurat si jeg er vettskremt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 I støtte til Blå-kors sin tv-aksjon søndag den 19, samme dag som kampen, synes jeg det hadde vært kristent og moralsk riktig av oss å støtte dette ved at hele $$ holdt seg til alkoholfrie drikkevarer hele den dagen, og utover natten også. Håper jeg får medhold for dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Hehe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå