Posse 21 252 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Er fristen for å melde seg på godt ut? PRØV! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Var i det store utland forrige uke så har uansett ikke billett til stadion... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Var i det store utland forrige uke så har uansett ikke billett til stadion... Sjekk med Slum. Tror han hadde en ekstra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Var i det store utland forrige uke så har uansett ikke billett til stadion... Sjekk med Slum. Tror han hadde en ekstra. Solgt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Ta kontakt med brann, sikkert mulig å holde av en billett eller kjøpe i porten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Tipper 11ern ble drillet i dag, i og med at mange spiller 2.lags kamp i morgen...Noen som var der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 hvor er det snakk om å møtes før kampen i bergen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 hvor er det snakk om å møtes før kampen i bergen? Champion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 hvor er det snakk om å møtes før kampen i bergen? Champion takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Ta kontakt med brann, sikkert mulig å holde av en billett eller kjøpe i porten. eller hør med Stabækbutikken. Solgte billetter i går, og hørte det var snakk om at de ville ta med billettene til Bergen for å selge dem til de som har kommet seg dit, og ikke har billett. Jeg kan dog ikke garantere dette, så det beste er å høre med butikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Hei hei, viktig. Jeg har ikke anledning til å ta med meg postsekkene med megaflagg, og støperøret med vifte- og tostangsflagg fra Bekkestua mandag morgen. Er det noen som kan ta det til seg, og ha det der i noen dager? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Vi kan vell satse på dette laget: Super-jon Keller - Morten - Sandberg - Høiland Andersson - Pontus- Henning - Alan Veigar - Nanne Eneste usikkerhetsmoment er vell om Tom spiller i steden for Høiland men Jon Inge er jo i bra slag om dagen og gjorde sakene sine meget bra i sist kamp mot Ham-kam på venstre back Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Hei hei, viktig. Jeg har ikke anledning til å ta med meg postsekkene med megaflagg, og støperøret med vifte- og tostangsflagg fra Bekkestua mandag morgen. Er det noen som kan ta det til seg, og ha det der i noen dager? Ja, det kan jeg da gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2008 (endret) Hei hei, viktig. Jeg har ikke anledning til å ta med meg postsekkene med megaflagg, og støperøret med vifte- og tostangsflagg fra Bekkestua mandag morgen. Er det noen som kan ta det til seg, og ha det der i noen dager? Ja, det kan jeg da gjøre. Tusen takk! Edit, har du noen til å kjøre deg? Det er sykt mye å bære, omtrent umulig for én person.. Jeg bar alt alene fra bilen og inn på stadion mot hamkam, og jeg måtte gå og tørke meg bak etterpå.. Endret 17. Oktober 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 hvor er det snakk om å møtes før kampen i bergen? Champion Fra klokken ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 hvor er det snakk om å møtes før kampen i bergen? Champion Fra klokken ? Jeg snakket akkurat med de.. Han snakket om i 15-tiden, men om det var interesse åpner de før. Vi måtte bare gi en lyd. Om det blir noe å feire etter kampen holder de også åpent da, dersom det er ønskelig. Det forutsetter bare at vi var "noen stykker". Jeg nevnte 40-50 stk, og det var ikke noe problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 hvor er det snakk om å møtes før kampen i bergen? Champion Fra klokken ? Bussene kommer ca 17, når andre har tenkt seg dit vet jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 De som skal på Champions bør ha med seg rikelig med cash, tidligere har laveste korttransaksjon pleid å være 100 kroner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Herlig at Vaagan Moen ikke spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Rapport fra Bergen: Nettopp kommet hjem fra "byen" i bergen... Her regner det... Det er varmt og alt for fullt på alle utesteder og damene er ikke så alt for fine/villige... Uansett.. Det viktige er å holde fokus nå.. klarer vi det, har jeg troen på at morgendagens natt kan bli relativt mye mer innholdsrik enn kveldens... Merkelig by....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Kan melde om skiftende vær i Bergen i dag, tidvis nedbør, men mange hyggelige bergensere på byen i går som ønsket oss lykke til med kampen i dag og samtidig gratulerte med hullet. Og opptil flere jeg snakket med håpte faktisk at vi vinner i dag, da de er drit lei holdningene til spillerne og mjelde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Rapport fra Bergen:Nettopp kommet hjem fra "byen" i bergen... Her regner det... Det er varmt og alt for fullt på alle utesteder og damene er ikke så alt for fine/villige... men mange hyggelige bergensere på byen i går som ønsket oss lykke til med kampen i dag og samtidig gratulerte med hullet. Her er det vidt forskjellige erfaringer med jakten på engangskjærlighet i Bergen! Den ene har ingen suksess, den andre gjorde det tydeligvis så godt at han etterpå ble gratulert. Sånn kan det gå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Ingebrigt på fotball extra nå, han har dikta en sang: Gullet skal vækk Gullet skal vææææk Helt til Stabæk Gullet skal vækk hahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Etter kampen kan forhåpentligvis SS synge Tjokk og feit og full og tre null!! akkurat som på nadderud slipper i alle fall å høre den andre versjonen av den sangen i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Det er så feil å sitte hjemme nåå, å vært i Bergen nå ville vært en drøm! Idag skal vi sikre gullet, selv om FFK akkurat satt en i nettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Laget som ventet: Knudsen Keller-Skjønsberg-Sandberg-Høiland Andersson, Hauger, Farnerud, Alanzino Nannskog, Gunnarsson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Dette liker jeg ikke.... Kom igjen gutta!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Dette liker jeg ikke.... Kom igjen gutta!!! Det er mye bedre nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 RØDT på Sigurdsson! Hvordan slår det ut da... aldri gøy å spille mot 10 mann.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Helt greit, går inn med knottene først og er alt for sent. Flaks at det ikke ble skade på Lillemann. Egentlig til pass for Brannspillerene som har vært småstygge hele veien (spes Bakke) Også helt greit at det var Sigurdsson som er Branns raskeste forsvarer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå