andersmann 107 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JAAAAAAAAAA!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mkjonno 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 WOHOO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 HVor mange ganger skal farnerud gjøre det der?!?!?!?!?!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Faen, men vi er alltid best i annen omg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Faen, men vi er alltid best i annen omg. Og spesielt med vinden i ryggen når Branns 9 utespillere har fått løpt i fra seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Skurk 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Fy faen så nervøse vi er! Pausen kan komme godt med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Dette går veien, Alan og Nannskog putter et hver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Fy faen så nervøse vi er! Pausen kan komme godt med! Ja og så nervøs jeg er! Håper JJ kan roe gutta litt ned nå i pausen og få inn positive tanker i laget. Mener vi kan spille ut dette Brann laget nå i andre omg. med vinden i ryggen og en mann mer på banen. Bare positive tanker nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Vi hadde gullet i 11 min.. Nå må gutta vise moral og ta dette hjem! FORZA BLAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
oslobergenser 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Jeg håper av hele mitt hjerte at fredrikstad tar gullet. Når jeg ser på disse usportslige pappaguttene fra Bærum blir jeg kvalm. Filmer og faller hele tiden. At alan har en fysikk lik en 12 åring kan da faen ikke Brann bli straffet for. Heia FFk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Sitter her paa en internettcafé i Madrid og ser kampen. Dere kan tro det var mange spanjoler som hevet paa oyebrynet i det jeg danset breakdance oppe paa bordet som folge av Stabaekscoringen. ...og det var nok enda flere som hevet oyebrynet da jeg skrek "F**N!" noen minutter senere. KOM IGJEN STABAEK!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Jeg håper av hele mitt hjerte at fredrikstad tar gullet. Når jeg ser på disse usportslige pappaguttene fra Bærum blir jeg kvalm. Filmer og faller hele tiden. At alan har en fysikk lik en 12 åring kan da faen ikke Brann bli straffet for. Heia FFk hehe jeg er stygt redd for at du kommer til å bli veldig skuffa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Palmi palmason!!!!!!!!! TAKKK!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johan Stub 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 All ære til Keller for det innlegget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 19. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2008 (endret) Iven inn!!! Edit: Og det fikk han ikke tid til !! Det samme som ifjor! Endret 19. Oktober 2008 av andersmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Smålig digg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 At det er mulig! Palmason fra start - med gullsko - i de to neste kampene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JAAAAAAAADDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Fy faen så deilig. Palmi, jeg elsker deg!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Halleluja så digg. VI ER MESTERE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fucking Hell!! We've won it!!!!!!!!!!! :lol Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 GULLSKÅÅÅÅÅÅÅL........Herregud så fantastisk deeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 GULLSKÅÅÅÅÅÅÅL........Herregud så fantastisk deeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggg Så deilig. Hadde fysisk vondt i magen siste 17 minuttene eller så. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 sykt deilig å sitte å se denne kampen på hakkete nett, stjålet fra naboen her nede i Polen.. helt forferdelig å ikke være der å se den selv... HELT FANTASTISK og GRATULERER til ALLE BLAA... fikk Iven godkjent innbytte?? sånn at han kan brukes de 2 siste kampene å få seriegull??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Jeg håper av hele mitt hjerte at fredrikstad tar gullet. Når jeg ser på disse usportslige pappaguttene fra Bærum blir jeg kvalm. Filmer og faller hele tiden. At alan har en fysikk lik en 12 åring kan da faen ikke Brann bli straffet for. Heia FFk Jada jada, vurderte lenge om jeg skulle svare, men kan ikke dy meg. Tipper du hadde endt opp på sykehus dersom Karadas og Bakke hadde latt sine taklinger på deg HEIA STABÆK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 GULLSKÅÅÅÅÅÅÅL........Herregud så fantastisk deeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggg [/quot SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL.. NYDELIG!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mkjonno 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JADDA! Gratulerer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 litt for spennede idag spist opp neglene mine idag jeg så sykt spennede på slutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå