Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen så nervøse vi er! Pausen kan komme godt med!

Ja og så nervøs jeg er!

Håper JJ kan roe gutta litt ned nå i pausen og få inn positive tanker i laget. Mener vi kan spille ut dette Brann laget nå i andre omg. med vinden i ryggen og en mann mer på banen.

Bare positive tanker nå! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter her paa en internettcafé i Madrid og ser kampen. Dere kan tro det var mange spanjoler som hevet paa oyebrynet i det jeg danset breakdance oppe paa bordet som folge av Stabaekscoringen. ...og det var nok enda flere som hevet oyebrynet da jeg skrek "F**N!" noen minutter senere. KOM IGJEN STABAEK!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper av hele mitt hjerte at fredrikstad tar gullet. Når jeg ser på disse usportslige pappaguttene fra Bærum blir jeg kvalm. Filmer og faller hele tiden. At alan har en fysikk lik en 12 åring kan da faen ikke Brann bli straffet for. Heia FFk

hehe jeg er stygt redd for at du kommer til å bli veldig skuffa :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAAAAAAADDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

SSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fucking Hell!! We've won it!!!!!!!!!!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sykt deilig å sitte å se denne kampen på hakkete nett, stjålet fra naboen her nede i Polen..

helt forferdelig å ikke være der å se den selv...

HELT FANTASTISK og GRATULERER til ALLE BLAA...

fikk Iven godkjent innbytte??

sånn at han kan brukes de 2 siste kampene å få seriegull???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper av hele mitt hjerte at fredrikstad tar gullet. Når jeg ser på disse usportslige pappaguttene fra Bærum blir jeg kvalm. Filmer og faller hele tiden. At alan har en fysikk lik en 12 åring kan da faen ikke Brann bli straffet for. Heia FFk

Jada jada, vurderte lenge om jeg skulle svare, men kan ikke dy meg. Tipper du hadde endt opp på sykehus dersom Karadas og Bakke hadde latt sine taklinger på deg

HEIA STABÆK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Brann - Stabæk søndag 19. oktober kl 20:00
  • Opprett ny...