Stormare 80 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Det er tydeligvis vårt år! Nå skal vi bare ta enga to ganger, så er det komplett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Det er tydeligvis vårt år! Nå skal vi bare ta enga to ganger, så er det komplett og neste år blir det ett gjensyn med komplett.no arena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Fy søren så deilig!!! Det siste kvarteret var helt grusomt.. vi tredde gjennom Veigar gang på gang, men det ville seg liksom ikke. Vi kan vel være ærlige å si at dette ikke var noen stor kamp av de blaa. Vi hadde marginene på vår side, også når det gjelder dommeravgjørelser! Men fuck it, who cares, vi er seriemestere! Takk Palmi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 FANTASTISK DEIELIG!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Fy søren så deilig!!! Det siste kvarteret var helt grusomt.. vi tredde gjennom Veigar gang på gang, men det ville seg liksom ikke. Vi kan vel være ærlige å si at dette ikke var noen stor kamp av de blaa. Vi hadde marginene på vår side, også når det gjelder dommeravgjørelser! Men fuck it, who cares, vi er seriemestere! Takk Palmi! du sikter til hvilke situasjoner?? STABÆK<3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Satt med makspuls i over en time, det er ikke godt for kroppen... Men det er sinnsykt godt nå, selv om pulsen, om mulig, har økt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Fy søren så deilig!!! Det siste kvarteret var helt grusomt.. vi tredde gjennom Veigar gang på gang, men det ville seg liksom ikke. Vi kan vel være ærlige å si at dette ikke var noen stor kamp av de blaa. Vi hadde marginene på vår side, også når det gjelder dommeravgjørelser! Men fuck it, who cares, vi er seriemestere! Takk Palmi! du sikter til hvilke situasjoner?? STABÆK<3 Kan vel ha vært begge målene våre Ren flaks på det første, og den kunne fort å blitt dømt offiside på den andre. I tillegg kunne det ha blitt gult i stedet for rødt kort uten at det heller hadde vært feil. Derimot var vel Brann heldige som ikke fikk flere gule (fikk de i det hele tatt noen?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
areuforreal 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Kommer det til å bli noe sportstabloid imorgen med sutrende svensker med fokus på feil utvisning, offsidemål og en brasilianer som detter før du tar på han??? Er forøvrig imponert over at hele Bærum tok turen til Brann stadion idag. Trodde faktisk ikke det fantes så mange Bæringer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Dette var en nervepirrende kamp! For en fantastisk regi med en avgjørende scoring av Palmi, hans første, på overtid. Fantastisk moro! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Har ikke ord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Jeg har aldri gledet meg så mye til å gå på jobb på en mandag som det jeg gjør nå! Gleder meg til å åpne døren og skrike ut SERIEMESTER 2008! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 19. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2008 (endret) YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES GRATULERER ALLE TUSEN STANÆK FANS ENDELIG ER DET VÅRT ! LEDET SERIEN SIDEN DEN 14 RUNDTE !! DETTE ER DIGG !!! PALMI RAFN PALMASON,VEIGAR PALL GUNNARSON,CHRISTAN KELLER OG HELE STABÆK TAKK !!!!!!!!!!!!!! Endret 19. Oktober 2008 av Mini Harstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zyp 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 riktig. Det føltes godt. kan bare melde om en artig kveld i Bergen. Vi lagde liv på stadion, særlig etter kampen. En konge stemning på pub etter kampen, folk var slitne og glade, champis og gauling. Sang for spillerne/laget også, mens alle vi ble gjennomvåte. *sove nå, jobb om mindre enn 4 timer* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Fy faen for en drittkamp. Men det gjør det jo desto bedre når vi avgjør det hele på den måten Gøy å være fra Bærum i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg har et skjerf som lå forlatt i en sølepytt på stadion, noen som savner det? Har også et par solbriller som ble lagt igjen på bussen av en av dere som satt nest bakerst... Ring turtelefonen eller send pm dersom noe av dette er ditt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg har et skjerf som lå forlatt i en sølepytt på stadion, noen som savner det?Har også et par solbriller som ble lagt igjen på bussen av en av dere som satt nest bakerst... Ring turtelefonen eller send pm dersom noe av dette er ditt. Jeg glemte vifteflaggene på bussen i byen. Det ligger også tre megaflagg der. To av tre stenger er fullstendig vræka etter jubelscenene. Mange må ha tatt med seg vifteflagg fra oss, for det var stort svinn! Det er helt greit så lenge folk tar vare på flaggene og tar dem med på kamp. Men vi sitter ikke og syr for at dere skal pynte verandaen deres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg har et skjerf som lå forlatt i en sølepytt på stadion, noen som savner det?Har også et par solbriller som ble lagt igjen på bussen av en av dere som satt nest bakerst... Ring turtelefonen eller send pm dersom noe av dette er ditt. Jeg glemte vifteflaggene på bussen i byen. Det ligger også tre megaflagg der. To av tre stenger er fullstendig vræka etter jubelscenene. Mange må ha tatt med seg vifteflagg fra oss, for det var stort svinn! Det er helt greit så lenge folk tar vare på flaggene og tar dem med på kamp. Men vi sitter ikke og syr for at dere skal pynte verandaen deres. Kjapp bestilling på nye stenger så vi er klare for neste helg? I det minste cupfinalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Hvar det slossing mellom Brann sponsorer og Stabæksponsorer på Brann Stadion? Sitat fra supoorter siden til Brann. Noen som fikk med seg slossingen på vipen? Va noen brann sponsorer som fløy i tottene på noen stabæk sponsorer. heldigvis fikk stabæk klovnen som fortjent (fikk smake på noen knyttenever) Var 5 stk som ble kastet ut av pelle, det var visst gutta med blått skjerf... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Hvar det slossing mellom Brann sponsorer og Stabæksponsorer på Brann Stadion? Sitat fra supoorter siden til Brann. Noen som fikk med seg slossingen på vipen? Va noen brann sponsorer som fløy i tottene på noen stabæk sponsorer. heldigvis fikk stabæk klovnen som fortjent (fikk smake på noen knyttenever) Var 5 stk som ble kastet ut av pelle, det var visst gutta med blått skjerf... Det var antageligvis noen kvinner som ble forveklset med noen andre da de hadde med burberry veskene sine.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Hvar det slossing mellom Brann sponsorer og Stabæksponsorer på Brann Stadion? Sitat fra supoorter siden til Brann. Noen som fikk med seg slossingen på vipen? Va noen brann sponsorer som fløy i tottene på noen stabæk sponsorer. heldigvis fikk stabæk klovnen som fortjent (fikk smake på noen knyttenever) Var 5 stk som ble kastet ut av pelle, det var visst gutta med blått skjerf... En fra Stabæk fikk seg en diger kul over øyet. Helt uprovosert i følge han jeg pratet med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Men fy faen for et bedritent hjemmepublikum det er i Bergen. Det eneste de klarte å få litt ordentlig volum på gjennom hele kampen var pipinga på Alan, og så gjorde de et lite vellykket forsøk på å kaste rop med sk brann - bergens stolthet. Er ikke rart det er vanskelig å spille på den banen for hjemmelaget i dårlige tider, det er hvertfall ikke mye hjelp de får. Hadde blitt regelrett flau om det var sånn på Nadderud.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/sh...#comment-444856 Her var det mye bitterhet og grining gitt. Er av og til på nivå med han duden fra Finnmark som fikk bloggen sin i Onsdags/Fredagshumor her etter FFK-kampen. Latterligste er jo at han blogger "for" BA.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/sh...#comment-444856 Her var det mye bitterhet og grining gitt. Er av og til på nivå med han duden fra Finnmark som fikk bloggen sin i Onsdags/Fredagshumor her etter FFK-kampen. Latterligste er jo at han blogger "for" BA.. Surmuling fra Bergen er det bare å forvente nå som de mista gullet. De har spist sitroner alle mann. Det er dette vi kan vente oss i framtiden, som storlag er det flere som hater deg. Flott! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Men fy faen for et bedritent hjemmepublikum det er i Bergen. Det eneste de klarte å få litt ordentlig volum på gjennom hele kampen var pipinga på Alan, og så gjorde de et lite vellykket forsøk på å kaste rop med sk brann - bergens stolthet. Er ikke rart det er vanskelig å spille på den banen for hjemmelaget i dårlige tider, det er hvertfall ikke mye hjelp de får. Hadde blitt regelrett flau om det var sånn på Nadderud.. Enig! Å være uenig om det er rødt kort. Er en ting. Da er det dommeren man piper på. Hvis de mener det var filming.så er det rett inn i luftforsvaret for Alan. han gikk jo tre meter til værs under mordforsøket. Møkkapublikum. Synd de ikke rykka ned. Men det gjør de vel til neste år. Nå har de jo greid å kvitte seg med den enete treneren de har hatt i mer enn halvannen sesong, bare fordi han ikke klarte å forsvare gullet, etter at de kvitta seg med sine beste. Takk Palmi for at vi tok med oss gullet når vi dro. Det hadde ikke vært der en dag for mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Det lå ikke igjen en lommebok på bussen? Jeg stresser litt nå med å finne den.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dalen 0 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 De fleste oppegående fotballinteresserte mennesker i dette landet er enig i at Stabæks seriegull 2008 er vel fortjent. Heriblant finner du de aller aller fleste Brannsupportere også. Men det er ikke slik at vi bejubler VG-børsens nr.1 når samtlige på stadion oppfatter at mannen overspiller i etterkant av taklingen, en sen sådan. Gult kort, ikke rødt. Verken knotter eller annet skulle tilsi at Alan skulle rulle rundt, reise seg opp og falle bakover. Det neste som gjør at man reagerer er Alanzinhos raske rekovalens. Dette var noe de fleste spillerene på Brann også reagerte på. En annen liten sak er Nannskogs 20 meter løp mot dommer for å rope om rødt kort". Han må gjerne mene det, men selve løpet, kroppsspråket og det faktum at du ønsker å påvirke dommeren er i seg selv et brudd på spillereglene. I år har det vært svært populært å diskutere dommerene og de avgjørelsene de gjør i løpet av en kamp. Denne kampen var intet unntak. Selv om jeg tar av de røde brillene så klarer jeg ikke la være å irritere meg over de mange 50/50 situasjonene som i 9 av 10 tilfeller gikk i fordel Stabæk. I tillegg var det mange avgjørelser, som f.eks bruk av fordelsparagrafen, som ikke hang på grep. Dette skaper også frustrasjon på tribunen. "Kjøpt og betalt" ble fort en gjenganger. Når det gjelder de omdiskuterte målene så er det slikt som kan skje i løpet av en kamp. Det har vært mange situasjoner i årets tippeliga som har vært omdiskuterte, men så lenge det ikke er mulig å gjøre noe med det i etterkant, så ser jeg heller ikke poenget i å krangle om det heller. En får bare håpe at det bidrar til å heve nivået blant dommerstanden. Noen ganger er man uheldig og det føler jeg vi var på søndag. For første gang på en god stund spilte faktisk Brann god fotball. Resultatet sier ingenting om hvordan jeg personlig føler kampen forløp seg. Til tross for én mann mindre følte jeg at vi var vel så gode som Stabæk, kanskje til tider en del bedre. Men som kjent så "preger mål kamper"... Noen nevnte surmuling ang seriegullet. Det ble vel relativt tidlig opplagt at årets Brannlag ikke ville klare å utgjøre noen trussel. I tillegg klarte vi å selge toppscoreren, tabbet oss i Ighalo-saken, og nå nylig har klubben gjort det klart at M.I.Mjelde ikke er trener 2009. I tillegg blir det ikke Europa på oss neste sesong. Vi surmuler ikke over seriegullet, men over at klubben ikke har holdt det den lovet før sesongen. Vi skulle stille godt forberedt - men i stedet så har vi blitt tatt på sengen ved flere anledninger. Stemningsmessig så var vel den på det jevne. Det går begge veier. Buingen på Alan gikk på bekostning av andre sanger, men det er slik det er her borte. Vi lar oss rive med følelsesmessig. Om det gjør oss til et "møkkapublikum" eller ikke - vel det får være opp til andre å vurdere. Noen har referert fra forumet ang VIP-slåssingen. Siste nytt derfra: "En venn av meg som jobber som vekter på stadda fortalte meg etter kampen at det var en 46 år gammel familiefar som hadde lust nokken stabæksupportere på spv/bt.Onkel kom og tauet han, men først måtte mor tilkalles for å hente ungene hjem.Ble nok en kjekk tur hem til konemor etter det." Til sist får jeg gratulere dere med seriegullet. Vel fortjent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Bare deilig med litt surmaga oppstøt igjen for min del.. Egentlig ganske så lei av at alle mulige slags andre folk og supportere "håper at stabæk tar gullet". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Det lå ikke igjen en lommebok på bussen? Jeg stresser litt nå med å finne den.. jeg fant ingen, men kan høre med Marius i morgen.. hvilken buss var du på forresten ? rolig el ralle ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 All ære til Keller for det innlegget! Det er jeg helt enig i. Stor kred til Palmi for målet, men det innlegget fra Keller er syyykt bra!!!! Bare se hvordan han hever hodet før han slår innlegget, ser Palmi og legger den akkurat på hodet hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Anntar at det blir Brann som betalte 10 000 til blåkors for det første målet de scorte for oss?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå