Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ehhh.... er det noen som har en billett til salgs?

ehhh...?  Har ikke du sesongkort?

Nei desverre, - har ikke hatt muligheten i år, og nå er det utsolgt på billettservice. (ehhh....'en er med for å uttrykke en viss flauhet over at saken ikke er biff for lenge siden).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det måtte bli Enga da, et lag vi ikke har slått på Ullevaal siden 2002 og har 3 tap og 2 uavgjort mot de siste 5 bortekampene. <_<

Nå skal vi ikke spille på ullevål denne aktuelle datoen, da det er snakk om vår hjemmekamp mot møkka i serien. Statestikken din er sikkert tiltenkt finalen, og passer derfor best i tråden om den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:unsure: doh! Skylder på mangel på koffein osv og legger meg langflat.

Som straff kan du fiske frem statestikk om seriekampene mellom Stabæk og VIF på Nadderud, og du vil finne noe mye, mye mer koselig å lese. Hint, Søpla har ikke vunnet siden 1995!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det gjør han selvsagt ikke. (Selv om det - like selvsagt - er overskriften):

"Steen Jensen understreker at han hverken forlanger eller forventer at Klanen gjør som han sier." (Fra linken over.)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som reagerte på utsagnet: "Så kan heller Klanen lære oss hvordan man skal synge når vi kommer til cupfinalen, sier Steen Jensen til VG."

Virker ikke akkurat som en tillitserklæring

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vet vi 100% sikkert at denne kampen ikke flyttes? Tur-retur studiebyen er veldig avhengig av kamptidspunkt den helgen=)

Det er 100% sikkert at den er søndagen kl 18, alle kamper spilles likt de to siste rundene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vet vi 100% sikkert at denne kampen ikke flyttes? Tur-retur studiebyen er veldig avhengig av kamptidspunkt den helgen=)

Det er 100% sikkert at den er søndagen kl 18, alle kamper spilles likt de to siste rundene.

Så du vet at NFF ikke flytter hele serierunden til lørdagen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med RBK som spiller på torsdag 23 okt, tviler jeg på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med RBK som spiller på torsdag 23 okt, tviler jeg på det.

Jeg har iallefall fått beskjed om at det har 100 % sikkert at det er på søndagen kl seks.

Skal dobbeltsjekke med den personen jeg hørte det fra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker vi ikke på som en mulighet!

men da venter jeg på beskjed fra deg jeg da mharl, så satser vi på at du har peiling!bussen er i oslo klokka 1700 tror jeg lørdag, så kjipt hvis kampen plutselig blir klokka seks lørdag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er seriøst hele hovedtribunen utsolgt??

Ikke bare hovedtribunen, men også Fornebulandet. Så eneste muligheter er nå enten at du kjenner noen med et sesongkort som ikke skal brukes; kjenner noen i Stabæk som kan gi deg en billett; eller at du hører til de som slipper inn på Mix-tribunen (Juniorsupport).

Og så leser jeg jo over her at det ser ut som om halve svingen blir Blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten så snakket Sandra med Stabæk-butikken istad, og visstnok skal halve svingen legges ut for salg til Stabæk-supportere på mandag. Så med andre ord blir det mer blaatt og mindre slum :)

Dette er fantastisk nytt for oss som sov i timen tidligere i høst!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker vi ikke på som en mulighet!

men da venter jeg på beskjed fra deg jeg da mharl, så satser vi på at du har peiling!bussen er i oslo klokka 1700 tror jeg lørdag, så kjipt hvis kampen plutselig blir klokka seks lørdag

Det er den beskjeden vi i styret har fått iallefall... Altså at kampen er kl seks på søndagen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har heldigvis sesongkort, men spør på vegne av en kamerat av meg som jeg pleier å dra på kamp med:

Er det noen som har billett til fornebulandet eller Sesongkort på ståtribunen som ikke (av en eller annen merkelig grunn ;) ) skal på Stabæk-Vålerengen ?

ØNSKES KJØPT!

Vet at det legges ut billetter på mandag for kikkertsvingen, men det blir ikke akkurat det samme... :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Vålerengen IF
  • Opprett ny...