Totto 1 498 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Nannskog har en plan! - Vi har slitt litt med Vålerenga før så i dag skal vi prøve ut noen nye ideer. Kanskje vi kan overraske dem litt, sier Daniel Nannskog til VIF TV. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 FANTASTISK KAMP! Jeg misunner alle dere som er i Bærum i dag. Nyt mestertittelen! Gratulerer med at vi på fantastisk vis feide unna all motstand, tvil og usikkerthet. Vi er definitivt SERIEMESTRE 2008! (Niklas og Morten.. det går greit - men jeg vil ikke se det igjen i Cupfinalen ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Hehe, ja, huff.. Det var jo Skjønsbergs feil, etter min mening. Men det er jo såklart tilgitt! Andre målet gjør vi en generaltabbe ved ikke å falle av når det ikke er press på ballfører. Pytt pytt :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 VPN Fin kamprapport fra VPN. Foksuerer på hva som skjer på banen. Mens mange andre supporterskarer (kanskje spesielt Brannfans) disser Stabæk for hvordan gullet ble feiret og hvor få Stabæksupportere det er... (se vgd om du vil bli provosert) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 VPN Fin kamprapport fra VPN. Foksuerer på hva som skjer på banen. Mens mange andre supporterskarer (kanskje spesielt Brannfans) disser Stabæk for hvordan gullet ble feiret og hvor få Stabæksupportere det er... (se vgd om du vil bli provosert) Faktisk en ganske så reflektert artikkel på VPN. Med unntak av spillerbørsen deres, der denne Moa har fått bokstavene BB etter navnet sitt. Javel, akkurat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 VPN Fin kamprapport fra VPN. Foksuerer på hva som skjer på banen. Mens mange andre supporterskarer (kanskje spesielt Brannfans) disser Stabæk for hvordan gullet ble feiret og hvor få Stabæksupportere det er... (se vgd om du vil bli provosert) Av og til lurer jeg på om disse bitre menneskene som påstår at ingen bryr seg om Stabæk tenker tanken "Hvis ingen bryr seg, hvorfor bryr jeg meg om at ingen bryr seg?" Uansett, takk Stabæk for en fantastisk kamp! Takk for en fantastisk sesong! Takk for en fantastisk feiring! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Stort + i boka til dommeren som "tør" å gi gule kort tidlige i kampen. Har alt for ofte sett at mordforsøk på Alan og Veigar blir oversett (ikke idømt kort) tidlige i kampen, hvilket gir forsvarerene en fordel. Med tidlige kort i Enga-forsvaret, blir de nødt til å spille litt mindre stygt, hvilket er fordel for våre gutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå