Nøttebrun 0 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Er det noen aktivitet rundt bandyen i Stabæk for tida? Er det noen som kommer på kamper, eller er de som kunne finne på å synge litt redde for å fryse litt på sosserompene sine? ;-) Ta det som en utfordring: Hadde det ikke vært morsomt om det kom flere på bandykamp som kunne lage litt stemning? Da ville det vært to lag i Eliteserien som har folk med tak i rundt banen... Sees på kamp i vinter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Hei Jeg bor rett ved stabæk banen, det er deilig å høre kølle slag og skøyte skjær igjen - herlig !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Jeg er redd for å fryse på sosserumpa mi, så meg ser dere ikke på bandykamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Jeg er redd for å fryse på sosserumpa mi, så meg ser dere ikke på bandykamp Ikke skryt på deg en sosserumpa 'a. Men hvordan ser egentlig en sosserumpe ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Jeg tror Jan Werner Danielsen har sosserumpe, uten at jeg vet hvordan den ser ut. Jeg har i hvert fall aldri sett han på bandykamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Del Skrevet 28. Oktober 2003 Jeg vet faktisk ikke hvordan en sosserumpe ser ut selv. Tok det for gitt at denne taperen fra Mjødalen hadde peiling siden han skrev at vi har sosserumper alle sammen. Selvsagt dum å overvurdere en arbeidsledig limsniffer fra det tristeste stedet i Norge. Selv Mysen er mer rocka enn Mjøndalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøttebrun 0 Del Skrevet 29. Oktober 2003 Del Skrevet 29. Oktober 2003 Selvsagt ville folk legge merke til ordet "sosserumpe"... Det var nå ikke egentlig det som var temaet, da. Og for å provosere ytterligere: Særpingene på tribunen var flinkere på NM-finalen sist vinter enn hva Stabæk-tilhengerne var på sin egen hjemmebane for både to og tre år sida. Må vel være kjedelig å overkjøres på hjemmebane sånn? Litt sånn som forholdet pleier å være når Stabæk spiller mot Vål'enga på Nadderud... Det hele er ment som en oppfordring, sånn at det blir en bedre ramme rundt bandykampene her i landet. Jeg synes faktisk guttane på isen fortjener det. Noen nevnte bluss på bandykamp? Jeg har til gode å se det, men kjør på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 29. Oktober 2003 Del Skrevet 29. Oktober 2003 hvordan kan du si at vi var dårlige på bandyfinalen for 2 år siden og samtidig si at du ikke har sett bluss på bandykamp før? har du sett stabæk mot mjøndalen i det hele tatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Oktober 2003 Del Skrevet 29. Oktober 2003 Gjør oppmerksom på at dette er et forum for Stabæk Support. Vi har som formål å støtte Stabæk FOTBALL. Bandylenker kan dermed fort dø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøttebrun 0 Del Skrevet 30. Oktober 2003 Del Skrevet 30. Oktober 2003 Vel, hvis det var bluss på finalen for to år sida, så var jeg vel for opptatt med å juble til at jeg fikk med meg det, da ;-) Og ja, så klart jeg har sett Stabæk mot Mjøndalen - det er jo ett av få oppgjør i norsk bandy hvor utfallet ikke er gitt på forhånd! Til Rich: Jeg veit dette er forum for dem som egentlig støtter Stabæk fotball. Men går det an å støtte den ene delen (fotball) av klubben, og samtidig drite i bandyen? Det var derfor jeg lodda stemninga angående bandy, da serru, for å se om det var noen som var opptatt av bandy i det hele tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Oktober 2003 Del Skrevet 30. Oktober 2003 det er noen som ser litt bandy om vinteren... det er ganske greit å slå ihjel vintermånedene med å se noen bandykamper. Folk har nok etterhvert mistet interessen for bandy, Frisk Asker er visst mer interessant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg