Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kontrollspørsmål: Gjorde denne danseoppvisningen at du ikke fikk kjøpt kaffe eller diskuter kampen med sidemann?

Dreit i oppvisningen. Fikk likevel ikke kaffe da det var fæn meg utsolgt. Utsolgt? På kaffe? Baby cheeses!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes definitivt det er en ting som skal rapporteres. Han spytter på flagget for å provosere. Han kan lett både spytte utenfor og unngå det i sin helhet. Det er ingen logisk grunn til at han skal spytte i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde rapporteres, ja. Bevisst provosering av den typen er fullstendig usmakelig og unødvendig.

Kunne kanskje "rapporteres" til media? Store oppslag om hvor usportslig og usmakelig han oppfører seg er kanskje grei nok straff? :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må forresten virkelig ha irritert han hvor udannede folk på hovis var igår. Tenke seg til å starte rop på en sittetribune og attpåtil reise seg og synge/klappe ved flere anledninger. Venter med spenning på neste harmdirrende blogg fra den kanten... :)

Skjønner ikke helt problemet med det ? Må jo få lov til å prøve å bidra til litt lyd på den ellers fortrøttelige tribunen..  Venter meg creds for å ha stått på hele kampen :)

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matsj,

En nærlesing av mitt ovennevnte innlegg vil formodentlig avsløre at det er Arnstein Friling og hans meningsfeller jeg tillegger disse forkastelige holdninger du, på sørgelig sviktende grunnlag, forsøker å tilskrive min vandel. Undertegnede benytter seg således av ironi for å fremheve det forkvaklede syn Friling og co. forfekter slik at folk flest kan forstå hvor fåfengt en slik fientlig og, i fotballsupporter sammenheng, fremmed framferd er (altså det å sitte og holde sin munn på en fotballtribune*).

Denne, fra din side, penible og høyst framfusne adferd er selvsagt beklagelig, men jeg finner det ikke nødvendig å søke kompensasjon for de skader mitt gode navn og rykte har måttet tåle i herværende forumbrukeres øyne, da jeg anser det straff nok at du for nevnte brukere allerede har røpet en sørgelig skrantende begrepsmessig mestring av de ovennevnte lingvistiske virkemidler.

Beste hilsener,

Pedro.

* Bemerk alliterasjonen i denne setningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må forresten virkelig ha irritert han hvor udannede folk på hovis var igår. Tenke seg til å starte rop på en sittetribune og attpåtil reise seg og synge/klappe ved flere anledninger. Venter med spenning på neste harmdirrende blogg fra den kanten... :)

Det som irriterte meg mest på lørdag var vaktene som nekta oss å stå. Jeg har plass på øverste rad på Q-feltet, og fikk flere ganger tilsnakk fra en frekk vakt som ba oss sette oss ned. Den siste gangen han kom opp dro noen i gang "Reis opp for de mørkeblaa". Alle reiste seg og han ble sur og gikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matsj,

En nærlesing av mitt ovennevnte innlegg vil formodentlig avsløre at det er Arnstein Friling og hans meningsfeller jeg tillegger disse forkastelige holdninger du, på sørgelig sviktende grunnlag, forsøker å tilskrive min vandel. Undertegnede benytter seg således av ironi for å fremheve det forkvaklede syn Friling og co. forfekter slik at folk flest kan forstå hvor fåfengt en slik fientlig og, i fotballsupporter sammenheng, fremmed framferd er (altså det å sitte og holde sin munn på en fotballtribune*).

Denne, fra din side, penible og høyst framfusne adferd er selvsagt beklagelig, men jeg finner det ikke nødvendig å søke kompensasjon for de skader mitt gode navn og rykte har måttet tåle i herværende forumbrukeres øyne, da jeg anser det straff nok at du for nevnte brukere allerede har røpet en sørgelig skrantende begrepsmessig mestring av de ovennevnte lingvistiske virkemidler.

Beste hilsener,

Pedro.

* Bemerk alliterasjonen i denne setningen.

Takk pedro for ditt elokvente svar - det var like før jeg skrev noe kortfattet og mer direkte til den godeste matsj ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig at Budstikka filmet SS hele tiden da...er vel ikke alt for vanskelig å hente det fram...

Han var utenfor kameraets synsvinkel... Det eneste som fremgår av den videoen er drittslenging fra SS i det han går forbi. Han spyttet på det flagget som var nærmest spillerboksen.

Vi kan i det minste sende en e-post til NFF. Dette er garantert et problem for andre supporterklubber også, men størst for oss på nadderud da flaggene ligger rett bak spillerboksene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Squawker.

Selvtakk.

Før jeg har fått i meg et par kopper kaffe kan de merkeligste formuleringer dette ut av meg.

Nu går alt så meget bedre :)

Så får vi håpe Matsj forstår at også mitt spissfindige forsvarsskrift var ment som en hyllest til den flotte jobben alle på Hovis gjorde på lørdag. Ikke la dere kue av bitterf*ttene og Frilingene.

edit. leif.

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Ham-Kam 4/10 kl. 19
  • Opprett ny...