Mikki 759 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Kanskje vi kan få Arnstein Friling til å ha pauseunderholdning? Det kunne jo vært spennende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Kontrollspørsmål: Gjorde denne danseoppvisningen at du ikke fikk kjøpt kaffe eller diskuter kampen med sidemann? Dreit i oppvisningen. Fikk likevel ikke kaffe da det var fæn meg utsolgt. Utsolgt? På kaffe? Baby cheeses! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Skal aldri klage på fine damer som shaker litt på tassen... Hva slags pauseunderholdning var det egentlig snakk om? Dette høres jo nesten ut osm om det skulle ha vært 18-årsgrense Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Spyttet Abiodun på flaggene i går, eller bare tråkket han på dem? Jeg ble hvertfall jævlig sur da han gikk videre med et sleskt smil mot oss! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Han spyttet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Skal vi rapportere han til NFF? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Skal vi rapportere han til NFF? Den karen har nok med seg selv å gjøre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Skal vi rapportere han til NFF? Den karen har nok med seg selv å gjøre Dessuten er det vel straff nok å bo på Hamar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter det. usmakelig oppførsel. Hva hadde skjedd hvis han hadde klart å framprovesere at noen på nederste rad hoppet over og angrep han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Synes definitivt det er en ting som skal rapporteres. Han spytter på flagget for å provosere. Han kan lett både spytte utenfor og unngå det i sin helhet. Det er ingen logisk grunn til at han skal spytte i det hele tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Burde rapporteres, ja. Bevisst provosering av den typen er fullstendig usmakelig og unødvendig. Kunne kanskje "rapporteres" til media? Store oppslag om hvor usportslig og usmakelig han oppfører seg er kanskje grei nok straff? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Kjedelig at Budstikka filmet SS hele tiden da...er vel ikke alt for vanskelig å hente det fram... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 6. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 6. Oktober 2008 (endret) Det må forresten virkelig ha irritert han hvor udannede folk på hovis var igår. Tenke seg til å starte rop på en sittetribune og attpåtil reise seg og synge/klappe ved flere anledninger. Venter med spenning på neste harmdirrende blogg fra den kanten... Skjønner ikke helt problemet med det ? Må jo få lov til å prøve å bidra til litt lyd på den ellers fortrøttelige tribunen.. Venter meg creds for å ha stått på hele kampen Endret 6. Oktober 2008 av matsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Matsj, En nærlesing av mitt ovennevnte innlegg vil formodentlig avsløre at det er Arnstein Friling og hans meningsfeller jeg tillegger disse forkastelige holdninger du, på sørgelig sviktende grunnlag, forsøker å tilskrive min vandel. Undertegnede benytter seg således av ironi for å fremheve det forkvaklede syn Friling og co. forfekter slik at folk flest kan forstå hvor fåfengt en slik fientlig og, i fotballsupporter sammenheng, fremmed framferd er (altså det å sitte og holde sin munn på en fotballtribune*). Denne, fra din side, penible og høyst framfusne adferd er selvsagt beklagelig, men jeg finner det ikke nødvendig å søke kompensasjon for de skader mitt gode navn og rykte har måttet tåle i herværende forumbrukeres øyne, da jeg anser det straff nok at du for nevnte brukere allerede har røpet en sørgelig skrantende begrepsmessig mestring av de ovennevnte lingvistiske virkemidler. Beste hilsener, Pedro. * Bemerk alliterasjonen i denne setningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Det må forresten virkelig ha irritert han hvor udannede folk på hovis var igår. Tenke seg til å starte rop på en sittetribune og attpåtil reise seg og synge/klappe ved flere anledninger. Venter med spenning på neste harmdirrende blogg fra den kanten... Det som irriterte meg mest på lørdag var vaktene som nekta oss å stå. Jeg har plass på øverste rad på Q-feltet, og fikk flere ganger tilsnakk fra en frekk vakt som ba oss sette oss ned. Den siste gangen han kom opp dro noen i gang "Reis opp for de mørkeblaa". Alle reiste seg og han ble sur og gikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Jeg satt nederst ved tunnelen ... fikk kjeft av ho dama flere ganger. "Ta det rolig, det sitter barn her også". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Ehh, jaha? Er det feil og stå litt også nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Matsj, En nærlesing av mitt ovennevnte innlegg vil formodentlig avsløre at det er Arnstein Friling og hans meningsfeller jeg tillegger disse forkastelige holdninger du, på sørgelig sviktende grunnlag, forsøker å tilskrive min vandel. Undertegnede benytter seg således av ironi for å fremheve det forkvaklede syn Friling og co. forfekter slik at folk flest kan forstå hvor fåfengt en slik fientlig og, i fotballsupporter sammenheng, fremmed framferd er (altså det å sitte og holde sin munn på en fotballtribune*). Denne, fra din side, penible og høyst framfusne adferd er selvsagt beklagelig, men jeg finner det ikke nødvendig å søke kompensasjon for de skader mitt gode navn og rykte har måttet tåle i herværende forumbrukeres øyne, da jeg anser det straff nok at du for nevnte brukere allerede har røpet en sørgelig skrantende begrepsmessig mestring av de ovennevnte lingvistiske virkemidler. Beste hilsener, Pedro. * Bemerk alliterasjonen i denne setningen. Takk pedro for ditt elokvente svar - det var like før jeg skrev noe kortfattet og mer direkte til den godeste matsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Kjedelig at Budstikka filmet SS hele tiden da...er vel ikke alt for vanskelig å hente det fram... Han var utenfor kameraets synsvinkel... Det eneste som fremgår av den videoen er drittslenging fra SS i det han går forbi. Han spyttet på det flagget som var nærmest spillerboksen. Vi kan i det minste sende en e-post til NFF. Dette er garantert et problem for andre supporterklubber også, men størst for oss på nadderud da flaggene ligger rett bak spillerboksene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 6. Oktober 2008 (endret) Squawker. Selvtakk. Før jeg har fått i meg et par kopper kaffe kan de merkeligste formuleringer dette ut av meg. Nu går alt så meget bedre Så får vi håpe Matsj forstår at også mitt spissfindige forsvarsskrift var ment som en hyllest til den flotte jobben alle på Hovis gjorde på lørdag. Ikke la dere kue av bitterf*ttene og Frilingene. edit. leif. Endret 6. Oktober 2008 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Det var bare det jeg ville frem til Er ikke så lett å tyde alt 100% i morgentimene når kaffemaskinen på kontoret har tatt kvelden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå