Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fra NFF:

I tillegg legges 2 500 billetter ut for fritt salg 1. oktober. Som i fjor blir de 2 500 billettene som legges ut for fritt salg over Internett, fordelt etter loddtrekning.

- Det har tidligere år vært et enormt trykk på salgsapparatet umiddelbart etter at disse billettene har blitt lagt ut for salg, noe som har ført til lang ventetid og en del klager. I fjor la vi derfor om til et system med loddtrekning, slik at alle som er interessert skal ha samme mulighet til å skaffe seg billetter. Dette fungerte godt, og vi vil derfor gjøre det samme i år, sier NFFs informasjonssjef Roger Solheim.

Det vil være mulig å registrere sitt ønske om cupfinalebilletter fra 1. oktober til 12. oktober på www.fotball.no/billetter. Deretter vil det bli foretatt trekning blant de som har registrert seg. Hver person kan maksimalt reservere fire billetter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis 475 kr er for mye for en CUPFINALEbillett fatter jeg lite. Dette er kanskje det største du kan oppleve med laget ditt.

Bare syntes det var litt mye å betale til noen som omsetter for milliarder ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis 475 kr er for mye for en CUPFINALEbillett fatter jeg lite. Dette er kanskje det største du kan oppleve med laget ditt.

men er det ikke verdt hvert eneste øre uansett;) 

Endret av seeeeb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og pengene de får inn går bare til sånt tull som ballbinger og breddefotball, istedetfor å få til en dugelig bonuspakke til Kåfjord og de andre lederne. Skandale!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også. Hvis jeg får billetter skal jeg holde de av til medlemmer som av en eller annen grunn ikke klarer å rekke å kjøpe billetter i vår salgsperiode. Så slipper forumet å renne over av sipping om billetter.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også. Hvis jeg får billetter skal jeg holde de av til medlemmer som av en eller annen grunn ikke klarer å rekke å kjøpe billetter i vår salgsperiode. Så slipper forumet å renne over av sipping om billetter.

Klinte til med 4 jeg og..

Endret av SS KE
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man må registrere klubbtilhørighet, kan det tenkes at VIF og Stabæk får ca halvparten hver uansett? Kan det være lurt å registrere seg som vif supporter(Får brekninger bare av tanken.. Heldigvis slettes informasjonen etter trekningen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man må registrere klubbtilhørighet, kan det tenkes at VIF og Stabæk får ca halvparten hver uansett? Kan det være lurt å registrere seg som vif supporter(Får brekninger bare av tanken.. Heldigvis slettes informasjonen etter trekningen)

Det tror jeg er særdeles dumt. Hensikten er vel at man ikke skal blande supportere fra de to lagene, og ifølge NFF skal det jo foretaes en reell trekning. Hvis det blir trukket ut 75% billetter til Stabæk og 25% til Enga, så vil det være veldig kjedelig å havne midt i Vålerenga-gjengen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, da satser jeg på at det blir en reell trekning. At de ikke plukker ut halvparten fra enga, halvparten fra stabæk og trekker de hver for seg.

Satt meg opp på 4 jeg og.

Endret av Daniel B
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at dere må legge ut penger da. Blir nesten 2000 pengestykker for fire. Fire på mor og fire på far er da nesten 4000.

Jeg har satt 4 på alle i familien, pluss alle på avdelingen min på jobben, ca 22 stk!(-3 stk engen fans..)

Endret av zebozz
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupfinalebilletter - La oss alle jobbe for å skaffe flere!
  • Opprett ny...