Kjetil Eggen 0 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Ja noen som vet hvilken farge vi skal spille med på Cup-finalen? Og stemmer det at vi for VG svingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 508 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Ja noen som vet hvilken farge vi skal spille med på Cup-finalen? Og stemmer det at vi for VG svingen? Det står i Baksnakk-firkanten oppe i høyre hjørne på stabaek.no. Gull, vg-svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Eggen 0 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Takk skal du ha, jeg hadde ikke fått med meg den. Er glad for det, da VG svingen er en mye bedre tribune enn banan-svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Gull er veldig passende synes jeg... Vg i gull blir bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2008 (endret) Pliis - les i relevante tråder, før dere starter nye så vi slipper massevis av tråder om samme emne. Steng denne. Endret 5. Oktober 2008 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg