sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 PhunxZtar Noen som vet når kampen mot elverum på onsdag er? -------------------- Slum Kl 16:30 i følge Elverum Fotball http://www.elverum-fotball.no/Default.asp?...4341&DGI=15 http://www.elverum-fotball.no/Default.asp?...4410&DGI=15 ---------------- Noen som har tenkt seg på kampen? Har planer om å dra selv. Er jo altfor lenge til neste kamp, selv om 2. laget spiller lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Hadde i utgangspunktet tenkt det, men den går jo så tidlig. Har ingen sjans til å komme meg avgårde før 1430 fra asker, og da strekker vel ikke helt tida til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 jeg har lyst, dersom det er noen som har planer om å kjøre oppover.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 7. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 7. Oktober 2008 (endret) Kan noen endre datoen til 8/10 og ikke 6/10? Ellers så burde man komme seg til Elverum på drøyt 2 timer med bil, så drar man 14:30 og står på litt holder det nok akkurat Edit: Så litt sent det var fra Asker, da skal det vel holde hardt.. Endret 7. Oktober 2008 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 jeg har lyst, dersom det er noen som har planer om å kjøre oppover.. Har planer om å kjøre jeg, så det er mulig å få sitte på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 jeg har lyst, dersom det er noen som har planer om å kjøre oppover.. Har planer om å kjøre jeg, så det er mulig å få sitte på. da sier jeg ikke nei til å sitte på.. når er det du har planer om å dra i morgen ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 jeg har lyst, dersom det er noen som har planer om å kjøre oppover.. Har planer om å kjøre jeg, så det er mulig å få sitte på. da sier jeg ikke nei til å sitte på.. når er det du har planer om å dra i morgen ?? Drar rundt 13.00. Regner med å plukke opp Fridtjof på Oslo S 13.30, så gi evt. beskjed hvor jeg kan plukke opp deg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 jeg har lyst, dersom det er noen som har planer om å kjøre oppover.. Har planer om å kjøre jeg, så det er mulig å få sitte på. da sier jeg ikke nei til å sitte på.. når er det du har planer om å dra i morgen ?? Drar rundt 13.00. Regner med å plukke opp Fridtjof på Oslo S 13.30, så gi evt. beskjed hvor jeg kan plukke opp deg også. ok.. kan stå ved oslo s jeg også.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Jeg tar den lange turen fra hamar for match jeg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 jeg har lyst, dersom det er noen som har planer om å kjøre oppover.. Har planer om å kjøre jeg, så det er mulig å få sitte på. da sier jeg ikke nei til å sitte på.. når er det du har planer om å dra i morgen ?? Drar rundt 13.00. Regner med å plukke opp Fridtjof på Oslo S 13.30, så gi evt. beskjed hvor jeg kan plukke opp deg også. ok.. kan stå ved oslo s jeg også.... Da plukker jeg dere opp der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Utrolig dårlig at Stabæks nettsider ikke kan annonsere litt tydeligere og langt tidligere om begivenheter som f.eks denne kampen her. Og hvorfor ikke publisere startoppstillingen, slik at noen av oss kanskje hadde giddet å ta turen. Noen som har hørt rykter om start 11'ern? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Såvidt jeg forstod skulle så og si alle på førstelaget spille 45 min hver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 0-1, Hedenstad på straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Noen som gidder legge ut pauseresultatet når det er klart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 1-1 nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 8. Oktober 2008 (endret) 1-2, Daniel **** Edit: 1-3, Farnerud. Visstnok ganske så pent. Endret 8. Oktober 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Utrolig flott at Stabæk stiller opp på denne måten. Kan fort vekk stjele en del supportere fra hamkam, som uansett nok ikke er favoritten til Elverumsfolket. Lurer på om noen har tenkt så langt som å ta med seg litt "Merchandise" for å pakke på lokalbefolkningen. Enga trenger jo ikke være det eneste laget bønda sympatiserer med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 1-4, Omar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Hvem er på banen, og i hvilke roller? Noen vet vel litt! Er det lek og publikumsfrieri, eller match? Kult at Vegar fikk sette straffen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Daniel har blitt satt i forsvar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Fikk vi noen nye skader? Fikk noen nye unggutter A-lags debuten? Hvorfor Daniel i forsvar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Hvorfor Daniel i forsvar? Fordi stabæk føler at Daniel kan utgjøre en bedre jobb der enn som angriper.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Hvorfor Daniel i forsvar? PS! Stabæk-trener Jan Jönsson ønsket å bytte ut Daniel Nannskogi 2. omgang. Svensken svarte imidlertid at det aktet han ikke å gå medpå - fordi han hadde det alt for gøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Henger meg på... Hvorfor Daniel i forsvar?? hehehe. Akkurat kommet fra kampen - og han var en katastrofe som stopper. FK Zebra neste Målet til Pontus var ikke "ganske så pent" - det var en perle. Banket ballen på direkten med venstre fra 18-20 meter klistra i krysset. Ellers en jævlig våt, kald og ganske så kjedelig opplevelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Hvorfor Daniel i forsvar? PS! Stabæk-trener Jan Jönsson ønsket å bytte ut Daniel Nannskogi 2. omgang. Svensken svarte imidlertid at det aktet han ikke å gå medpå - fordi han hadde det alt for gøy! Haha... Utrolig bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Henger meg på... Hvorfor Daniel i forsvar?? hehehe.Akkurat kommet fra kampen - og han var en katastrofe som stopper. FK Zebra neste Målet til Pontus var ikke "ganske så pent" - det var en perle. Banket ballen på direkten med venstre fra 18-20 meter klistra i krysset. Ellers en jævlig våt, kald og ganske så kjedelig opplevelse Du kan da vel legge på en del meter på skuddet til Pontus. En lekkerbisken som vi kalte det. Av lokalbefolkningen noterte jeg to jenter iført drakt med 23 Hedenstad. Hedenstad fikk også æren av å være kaptein + at han fikk ta straffen etter at han selv ble felt. Elverum hadde forøvrig en gedigen sjanse til å ta ledelsen tidlig i kampen, men kunne virke som spilleren fikk nerver. Ikke så lett å starte med tilnærmet førstelag med seks spillere på landslagsoppdrag, og Andersson ute med skade. Austbø Keller Gromstad Sandberg Stenvoll Hedenstad Stenersen Farnerud Alanzinho Kamara Nannskog Mener det var disse som startet. Ble gjort en rekke bytter i løpet av 2. omgang. Mange unggutter fikk slippe til. Greit nok. Mest oppvisning. Stabæk girer på litt etter Elverums utligning. Hjemmepublikum får litt show av våre spillere. Tror ikke man skal bekymre seg over kun fire scoringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Del Skrevet 8. Oktober 2008 Ikke så lett å starte med tilnærmet førstelag med seks spillere på landslagsoppdrag, og Andersson ute med skade. Hæ? Har han blitt verre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Mye fra og rundt kampen på Elverums sider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Artig å se hvor mye de legger i at vi har vært på besøk, og ikke minst hvor stolte de er over at Vegar spiller for oss. Fort vekk blir det en skikkelig fan-base for Stabæk på Elverum også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå