aksel 152 Del Skrevet 1. November 2003 Del Skrevet 1. November 2003 Ja, ja så ble det bronse... Hadde vel håpet på litt flaks og at vi fikk sølvet, men jeg må si at jeg er veldig fornøyd med denne sesongen!! Jeg hadde tippet på en (ny) 5 plass før sesongen, jo blei ganske svett da vi mistet Chippen... Men all ære til gutta som stod på hele tia!! Nå er det bare be så svetta renner om at Martin ikke forsvinner men, signer en ny 10 års kontrakt.... Aksel- som tar av seg hatten for STABÆK, Gaute og alle gutta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. November 2003 Del Skrevet 1. November 2003 Sesongen sett under ett så synes jeg vi skal være fornøyd med bronse. All ære til Gaute og resten av gutta. Får bare håpe at Martin blir og at Gaute får de forsterkningene han vil ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. November 2003 Del Skrevet 3. November 2003 Genialt med 3. plass, jeg trodde vi ikke skulle klare å ta 5. plassen i år engang. Hadde forresten vært på sin plass med noen engangs-banner i stavanger... f. eks hvor vi hadde sagt takk og farvel til gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 3. November 2003 Del Skrevet 3. November 2003 Fantastisk prestasjon av Stabæk å ta medalje denne sesongen, noe som endelig blir trukket frem i pressen. All heder og ære til hele klubben som har jobbet knallhardt i hele år! Før sesongen var det to ting som jeg var dritbekymret for med tanke på vår lille stall og det var skader og suspansjoner. Vi må ikke ta for gitt det utrolige arbeidet som har blitt gjort fra støtteapparatet sin side som har gjort at vi har opplevd en så å si skadefri sesong! Jeg er også mektig stolt av at alle spillerene har blitt såpass hardtarbeidende, voksne og fair i spillestilen at vi har hatt en sesong nesten fri for karantener og stygge episoder. Peter Sand nominert til årets fair play pris er ett eksempel på denne positive og utrolig viktige utviklingen som har skjedd i laget denne sesongen. Jeg tror bronse var riktig resultat for denne sesongen. Sølvet tar vi til neste år når vi blir enda mer hardkjempende og stabile i prestasjonene. Denne sesongen vil komme til å stå som et slags før og etter på mange måter. Dette er året guttene ble menn, klubben fikk trygg grunn under føttene og de endelige planene for vårt fremtidige hjem ble lagt frem. Jeg er utrolig positiv til fremtiden og håper at vi kan gjøre mye for å rekruttere folk til SS til neste år slik at også støtten stadig blir bedre. Puh. Tilbake til jobb! Takk for en fantastisk sesong alleihopa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. November 2003 Del Skrevet 3. November 2003 jeg fikk ikke med meg at pressen hadde noe som helst omtale av stabæk i går... Noe mer i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lene 0 Del Skrevet 5. November 2003 Del Skrevet 5. November 2003 Slettes ikke dårlig med bronse nei! Men hadde et bittelite håp om sølv en liten stund... :roll: Men bronse er kjempebra! Ingen tvil om det...! Gleder meg til UEFA-cup kampene... Klem, Lene :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg