joffen 954 Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Dere kan stemme på den dere mener er årets mest verdifulle Stabæk-spiller og som dermed har gjort seg fortjent til Stabæk Supports prestisje- og ølfylte kasse. Send din stemme til fridtjof@stabaek.no. Husk fullt navn og medlemsnummer, kun én stemme per medlem. Endret 15. Oktober 2008 av joffen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Kanskje legge tilleggsinformasjonen ut på forsiden? Navn og medlemsnummer, mener jeg. Mulig ikke alle frekventerer forumet daglig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Husk fullt navn og medlemsnummer, kun én stemme per medlem. Hadde vært lurt med det på forsiden, ja. Jeg stemte lenge før denne tråden kom, så da visste jeg ikke at man trengte medlemsnummer. Jeg skrev fullt navn da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 21. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2008 (endret) Det hadde ikke vært en idé å også utmerke Palmi i tillegg nå med noe? Endret 21. Oktober 2008 av havardw Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Minner om denne kåringen. Det har ikke kommet så alt for mange stemmer. Det er også jevnt i toppen, så hver stemme teller. fridtjof@stabaek.no Husk fullt navn og medlemsnummer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Men hva vis jeg som sagt stemte før jeg visste at man trenge medlemsnummer men underskrev med fullt navn, skal jeg stemme på nytt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Stemme stemme stemme, folkens! Jeg nevner ingen navn, men jeg synes Christian Keller har hatt en kanonsesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Hvis det er her det skal reklameres for at Keller er årets mest verdifulle spiller, så vil jeg også bidra. Stem på Keller alle sammen! Leverer aldri en svak kamp, og min mening er at forsvaret svekkes når han er på midten, samtidig som midtbanen har mye mer kraft når han spiller der. Pokker for et dilemma. I tillegg sies det at han er en meget likanes kar. Nå, gjør din borgerplikt og stem på mannen som klarerer 75% av motstandernes cornere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Hvis det er her det skal reklameres for at Keller er årets mest verdifulle spiller, så vil jeg også bidra. Stem på Keller alle sammen! Leverer aldri en svak kamp, og min mening er at forsvaret svekkes når han er på midten, samtidig som midtbanen har mye mer kraft når han spiller der. Pokker for et dilemma. I tillegg sies det at han er en meget likanes kar. Nå, gjør din borgerplikt og stem på mannen som klarerer 75% av motstandernes cornere. Sto vel mellom ham og Tom for min del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Stemme til Keller sendt. Fantastisk sesong, og det etter alt han har vært gjennom denne sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Også avgitt stemme til Keller! Var egentlig avgjort for lenge siden for min del, synd han ikke får oppmerksomhet i media.. Men kanskje like greit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Keller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg stemte også keller.. Han fortjener det, uten tvil. Tipper han kommer til å bli overrasket når han vinner. Hvis ikke alle har stemt på alan eller daniel eller veigar eller morten eller jon eller noen av de andre. Kanskje holmvik kupper hele dritten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 En spiller som flyttes rundt dit det er mangel på tilgjengelige spillere og presterer like høyt på samtlige posisjoner må anses som utrolig viktig! Det er slike spillere som gjør at Stabæk har klart å prestere høyt med en relativt liten spillerstall. Jeg må likevel innrømme at jeg er mest imponert over jobben han gjorde på sentral midtbane, det er ikke bare bare å bli flyttet fra høyre back/kant og gå rett inn som playmaker og midtbanemotor og prestere fra første minutt:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Der var mange eksperter som i perioden frem til han forsvant mente at Annan var vår viktigste spiller / den viktigste årsaken til at vi hadde framgang fra ifjor.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Stemte på Morten, men da med bakgrunn i hans lokale tilknytning. Dette synes kanskje litt urettferdig da de fleste andre på laget ikke innehar denne kvaliteten, men det blåser jeg i. Det er jo ikke til å stikke under en stol at denne mannen bare har blitt bedre og bedre med årene samtidig som han har fremstått som en av lagets mest sympatiske. Ser uansett ut til at Keller stikker av med pilsen - og det er velfortjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 lukter en kasse dansk pilsner fra kellers lokale bryggeri ja. Min stemme også avsendt til vår danske venn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Det er under halvparten så mange stemmer avlagt i fjor som i år, og det er fremdeles jevnt i toppen. Og i bunnen for den saks skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg kan godt stemme en gang til altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Helheten er viktig i det bildet som vi får av klubbens viktigste spiller - i tolkningen av ordet viktigste ligger det mer enn rent sportslige prestasjoner (i så måte ville det stått "beste"). Foreslår derfor at folk stemmer morten eller tom. Viktig å sette pris henholdsvis lokale(og meget gode spillere) samt lojale kontuinitetsbærere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Helheten er viktig i det bildet som vi får av klubbens viktigste spiller - i tolkningen av ordet viktigste ligger det mer enn rent sportslige prestasjoner (i så måte ville det stått "beste"). Foreslår derfor at folk stemmer morten eller tom. Viktig å sette pris henholdsvis lokale(og meget gode spillere) samt lojale kontuinitetsbærere. Etter min mening er Daniel vår viktigste spiller noensinne, 2008 inkludert. He gets my vote. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Det står jo heller ikke "mest trofaste" spiller, så det vil være like feil å kun gå etter slike kriterier. Keller er viktig i bakgrunn av sin kapasitet, men han er også viktig i den betydning at han alltid er utrolig engasjert (a la Daniel), men uten å gå sur (a la Daniel). En stemme på Keller er da overhodet ikke noen stemme mot f.eks. Tom, men det blir litt spesielt å skulle velge en spiller som knapt har vært førstevalg denne sesongen. Viktigste spiller skal da ikke være noen trøstepris? Da kunne vi gitt den til Kjølø like etter at han får beskjed om å ryke og reise Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Husker når denne prisen ble innstiftet. Poenget med å bruke ordet "Viktigste" var å få spillerom til å hedre folk som Keller. Hadde vi valgt å bruke ordet "Beste" ville valgmulighetene vært færre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Mulig det bare er meg, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor en spiller kommer fra, Bekkestua eller Uzbekistan, så lenge han er blaa. Bortsett fra hvis han kommer fra Enga. Enga er som kjent et eget land, på linje med Nord Korea og Syria. Vel, nå kunne jeg akseptert at en spiller kom fra Nord Korea eller Syria da. Endret 23. Oktober 2008 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 keller har vært god iår og jeg digger gutten, men alle skjønner jo at han ikke har vært verken best eller viktigst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 God, lokal, betyr noe utenfor banen i form av annet arbeid... Morten. Tom er vel mer et valg basert på lang og trofast tjeneste, tidligere gode sesonger (RBK-dødaren) osv. Han har levert de gangene han har spilt. Skulle jeg droppet å følge hjertet ville daniel eller alan utpekt seg som soleklare favoritter. Morten Skjønsberg utmerker seg på flere felt enn disse to - og jeg er kanskje litt gammeldags når jeg hevder dette: lokal tilhørighet er fortsatt viktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 utenfor banen i form av annet arbeid... Morten. Godt poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Morten. Sliter med å velge mellom Daniel, Morten, Tom og Alan. Vis vi tenker hvem vi trenger mest tror jeg kanskje Alan, men stemmen min går til Morten:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Det ble Keller på meg. Lavest minstenivå på noen spiller i stallen sammen med Jon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Litt off topic kanskje, men synes det hadde vært kult å gi Janne noe også. En Cognac eller noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå