Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dere kan stemme på den dere mener er årets mest verdifulle Stabæk-spiller og som dermed har gjort seg fortjent til Stabæk Supports prestisje- og ølfylte kasse.

Send din stemme til fridtjof@stabaek.no.

Husk fullt navn og medlemsnummer, kun én stemme per medlem.

Endret av joffen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk fullt navn og medlemsnummer, kun én stemme per medlem.

Hadde vært lurt med det på forsiden, ja. Jeg stemte lenge før denne tråden kom, så da visste jeg ikke at man trengte medlemsnummer. Jeg skrev fullt navn da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er her det skal reklameres for at Keller er årets mest verdifulle spiller, så vil jeg også bidra. Stem på Keller alle sammen! Leverer aldri en svak kamp, og min mening er at forsvaret svekkes når han er på midten, samtidig som midtbanen har mye mer kraft når han spiller der. Pokker for et dilemma. I tillegg sies det at han er en meget likanes kar.

Nå, gjør din borgerplikt og stem på mannen som klarerer 75% av motstandernes cornere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er her det skal reklameres for at Keller er årets mest verdifulle spiller, så vil jeg også bidra. Stem på Keller alle sammen! Leverer aldri en svak kamp, og min mening er at forsvaret svekkes når han er på midten, samtidig som midtbanen har mye mer kraft når han spiller der. Pokker for et dilemma. I tillegg sies det at han er en meget likanes kar.

Nå, gjør din borgerplikt og stem på mannen som klarerer 75% av motstandernes cornere.

Sto vel mellom ham og Tom for min del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemte også keller.. Han fortjener det, uten tvil. Tipper han kommer til å bli overrasket når han vinner. Hvis ikke alle har stemt på alan eller daniel eller veigar eller morten eller jon eller noen av de andre. Kanskje holmvik kupper hele dritten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En spiller som flyttes rundt dit det er mangel på tilgjengelige spillere og presterer like høyt på samtlige posisjoner må anses som utrolig viktig! Det er slike spillere som gjør at Stabæk har klart å prestere høyt med en relativt liten spillerstall.

Jeg må likevel innrømme at jeg er mest imponert over jobben han gjorde på sentral midtbane, det er ikke bare bare å bli flyttet fra høyre back/kant og gå rett inn som playmaker og midtbanemotor og prestere fra første minutt:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemte på Morten, men da med bakgrunn i hans lokale tilknytning. Dette synes kanskje litt urettferdig da de fleste andre på laget ikke innehar denne kvaliteten, men det blåser jeg i. Det er jo ikke til å stikke under en stol at denne mannen bare har blitt bedre og bedre med årene samtidig som han har fremstått som en av lagets mest sympatiske.

Ser uansett ut til at Keller stikker av med pilsen - og det er velfortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helheten er viktig i det bildet som vi får av klubbens viktigste spiller - i tolkningen av ordet viktigste ligger det mer enn rent sportslige prestasjoner (i så måte ville det stått "beste").

Foreslår derfor at folk stemmer morten eller tom. Viktig å sette pris henholdsvis lokale(og meget gode spillere) samt lojale kontuinitetsbærere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helheten er viktig i det bildet som vi får av klubbens viktigste spiller - i tolkningen av ordet viktigste ligger det mer enn rent sportslige prestasjoner (i så måte ville det stått "beste").

Foreslår derfor at folk stemmer morten eller tom. Viktig å sette pris henholdsvis lokale(og meget gode spillere) samt lojale kontuinitetsbærere.

Etter min mening er Daniel vår viktigste spiller noensinne, 2008 inkludert.

He gets my vote.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står jo heller ikke "mest trofaste" spiller, så det vil være like feil å kun gå etter slike kriterier.

Keller er viktig i bakgrunn av sin kapasitet, men han er også viktig i den betydning at han alltid er utrolig engasjert (a la Daniel), men uten å gå sur (a la Daniel). En stemme på Keller er da overhodet ikke noen stemme mot f.eks. Tom, men det blir litt spesielt å skulle velge en spiller som knapt har vært førstevalg denne sesongen.

Viktigste spiller skal da ikke være noen trøstepris? Da kunne vi gitt den til Kjølø like etter at han får beskjed om å ryke og reise :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker når denne prisen ble innstiftet. Poenget med å bruke ordet "Viktigste" var å få spillerom til å hedre folk som Keller. Hadde vi valgt å bruke ordet "Beste" ville valgmulighetene vært færre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det bare er meg, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor en spiller kommer fra, Bekkestua eller Uzbekistan, så lenge han er blaa.

Bortsett fra hvis han kommer fra Enga. Enga er som kjent et eget land, på linje med Nord Korea og Syria.

Vel, nå kunne jeg akseptert at en spiller kom fra Nord Korea eller Syria da.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

God, lokal, betyr noe utenfor banen i form av annet arbeid... Morten.

Tom er vel mer et valg basert på lang og trofast tjeneste, tidligere gode sesonger (RBK-dødaren) osv. Han har levert de gangene han har spilt.

Skulle jeg droppet å følge hjertet ville daniel eller alan utpekt seg som soleklare favoritter.

Morten Skjønsberg utmerker seg på flere felt enn disse to - og jeg er kanskje litt gammeldags når jeg hevder dette: lokal tilhørighet er fortsatt viktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Årets mest verdifulle spiller!
  • Opprett ny...