Gå til innhold

Anbefalte innlegg

keller har vært god iår og jeg digger gutten, men alle skjønner jo at han ikke har vært verken best eller viktigst.

Da er jeg tydeligvis ikke en av "alle" siden jeg ga min stemme til Keller.... :blink:

Hvem som har vært best har jeg utelukket i min vurdering, og jeg følte Keller fortjente min stemme da man i hele år har fått 150% innsats og guts i alle kamper på alle plasser han har blitt plassert. Som noen andre også nevnte her er han vel den spilleren som har hatt ett av det høyeste laveste nivået gjennom sesongen.

Aller helst ville jeg kjøpt en pall med øl og nominert hele laget :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er jo til og med plassert på høyreback på årets lag i bloggen til Thomas Enger på Nettavisen, ganske imponerende å komme inn der på en plass som ikke var den han startet sesongen på engang. Men folk må jo stemme som de vil. Etter denne sesongen her vil jeg egentlig si at hele laget (minus Bjørnar) kan forsvares som verdige vinnere, det har jo vært et eneste stort smil fra start til slutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter denne sesongen her vil jeg egentlig si at hele laget (minus Bjørnar) kan forsvares som verdige vinnere, det har jo vært et eneste stort smil fra start til slutt.

Bjørnar er en tulling som går, men han ødelegger jo ikke for oss (heller for seg selv), og han har jo i aller høyeste grad bidratt til gullet. Klart Bjørnar fortjener en medalje han også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva vis jeg som sagt stemte før jeg visste at man trenge medlemsnummer men underskrev med fullt navn, skal jeg stemme på nytt?

Hadde vært fint med svar... Teller min stemme eller må jeg stemme på nytt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte le litt da Keller fikk kassa i dag/går. Står der og er helt klar for kamp og konser skikkelig, plutselig bare: "Hæ? har jeg vunnet noe?", og lunter bort til Tonje. Kan tenke meg den kassa forsvant.. tja, innen klokken 24 i dag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte le litt da Keller fikk kassa i dag/går. Står der og er helt klar for kamp og konser skikkelig, plutselig bare: "Hæ? har jeg vunnet noe?", og lunter bort til Tonje. Kan tenke meg den kassa forsvant.. tja, innen klokken 24 i dag?

Og svarer med å spille en fenomenal kamp. Hyll!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Årets mest verdifulle spiller!
  • Opprett ny...