Stabæk4ever 0 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Hei! Har 2 billetter som jeg vant gjennom NFF-salg. Er i Stabækområdet, Postbanken tribunen. Jeg vil gjerne bytte disse to mot 2 billetter på $$-feltet?? 200 i mellomlegg per billett, koster jo 500 per billett på langsida... Noen interesserte?? Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $$-området i svingen... Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Muligheter til å vinne billetter Mulig det er postet et annet sted, men wth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 31. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2008 (endret) Jeg har fått biletter ble ringt opp av stabækbutikken i timen nettopp! å herre jemini jeg ble så glad selges for 1 mill + 10 stokker ettan løs og et vip-sesongkort på fornebu livet er herlig dere! <3<3 Endret 31. Oktober 2008 av -mads Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Samme her .. de ringte meg på jobben Så deilig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DanG 0 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 Hvilke felter er"stabæk felt" på matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 3. November 2008 (endret) Del Skrevet 3. November 2008 (endret) Problem løst...... Endret 3. November 2008 av Sindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Flere muligheter til å vinne billett til cupfinalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Som nevnt i to øvrige tråder har en venninne av meg (oss) en cupfinalebillett - også denne vunnet i konkurransen. Postbanken, øvre, 500 spenn. Send pm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Fikk en mail fra en her inne (antageligvis,siden jeg har spurt etter billetter) om at han hadde en billett som han ville selge men han skulle ha 2000 for den Er jo kriminelt latterlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Et raskt søk på finn.no sier at det finnes billetter i vår sving til grei pris, samt til pålydende på langsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Som nevnt i to øvrige tråder har en venninne av meg (oss) en cupfinalebillett - også denne vunnet i konkurransen. Postbanken, øvre, 500 spenn. Send pm. Solgt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gluff 0 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Hei! Har 4 billetter til salgs! Kontakt meg på PM om man er interresert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Hei! Har 4 billetter til salgs! Kontakt meg på PM om man er interresert.. Kan jeg? gidder du kontakte meg? kaspern1@hotmail.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 250 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Hei! Har 4 billetter til salgs! Kontakt meg på PM om man er interresert.. Kan jeg? gidder du kontakte meg? kaspern1@hotmail.com Nå er mailadressen din i omtrent hver eneste post du har på forumet. Det er selgers marked på cupfinalebilletter, du må nok sende en PM til ham slik ham ber om. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å anstrenge meg for å selge cupfinalebilletter til noen som ikke engang orker å sende melding for å melde interesse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Hei! Har 4 billetter til salgs! Kontakt meg på PM om man er interresert.. Kan jeg? gidder du kontakte meg? kaspern1@hotmail.com Nå er mailadressen din i omtrent hver eneste post du har på forumet. Det er selgers marked på cupfinalebilletter, du må nok sende en PM til ham slik ham ber om. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å anstrenge meg for å selge cupfinalebilletter til noen som ikke engang orker å sende melding for å melde interesse. dust! sender PM da, men faen meg ingen som svarer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Dust?? hvem er du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Nå drar vi billettsalg debatten til nye høyder her.. Tipper det blir lett å få billetter når tipsene du får takkes på den måten. Lykke til. PS: Storskjerm på bekkestua. Er ett under at du ikke har klart å skaffe deg en billett fra noen av de som har hatt tilgjengelige billetter til salgs her. Med mindre du er en svartebørshai da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk4ever 0 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Hei! Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $$-området i svingen... Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter Ingen?? PM... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 250 Del Skrevet 6. November 2008 (endret) Del Skrevet 6. November 2008 (endret) Hei! Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $$-området i svingen... Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter Ingen?? PM... Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! Endret 6. November 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Hei! Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $-området i svingen... Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter Ingen?? PM... Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! Ikke diss Kasper a! Han er kjernekar, og tusen ganger mer blaa enn du noen gang vil bli! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Hei! Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $-området i svingen... Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter Ingen?? PM... Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! Ikke diss Kasper a! Han er kjernekar, og tusen ganger mer blaa enn du noen gang vil bli! må vel få si at jeg ikke tror det.... rart han ikke er medlem i ss da.... hmm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Jan Fredrik, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 jeg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Jeg trenger ikke billetter lenger, for ordens skyld Gleder meg til en Blaa helg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 6. November 2008 (endret) Del Skrevet 6. November 2008 (endret) jeg? Ikke du da.. Var vel kanskje en eller to andre jeg sikta til Endret 6. November 2008 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 jeg? Ikke du da.. Var vel kanskje en eller to andre jeg sikta til JF har neppe behov for at noen tilbyr ham cupfinalebillett. Om jeg ikke tar helt feil var han blant de fremste i køen på første salgsdag for dem med forkjøpsrett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Det er med tungt hjerte at jeg må selge billetten min Håper noen andre får like mye glede av opplevelsen som jeg hadde hatt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Hei! Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $-området i svingen... Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter Ingen?? PM... Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! Ikke diss Kasper a! Han er kjernekar, og tusen ganger mer blaa enn du noen gang vil bli! må vel få si at jeg ikke tror det.... rart han ikke er medlem i ss da.... hmm... Har noe med om du bor i asker eller trondheim kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Har noe med om du bor i asker eller trondheim kanskje? Vi har medlemmer i Trondheim, Bergen, Tyskland og mange andre steder, ja til og med på Bøler, så jeg tror ikke du skal bruke det som argument.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Har noe med om du bor i asker eller trondheim kanskje? Vi har medlemmer i Trondheim, Bergen, Tyskland og mange andre steder, ja til og med på Bøler, så jeg tror ikke du skal bruke det som argument.. Jo, er jo blaa selvom jeg ikke er med i ss. Bor i trondheim og kan derfor ikke komme på så mange kamper. derfor føler jeg ikke at jeg trenger å være medlem. Jeg vet jeg er blaa, men hvis du trenger å være blaa på papiret også så er det greit, men ikke tro du er noe mer blaa av den grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå