Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi bæringer opprinnelig fra Ålesund er i dag kraftig irritert på Rosenborg som lot Tromsø slå dem! Vi heier på et godt førstelag i eliteseien som er ærlig og ikke står for fall fordi man har nok poeng! Stabæk på topp 2004, og Ålesund tilbake 2005!

Heia Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du helt lost eller? Skjønner godt at AaFK-folka er skuffet over nedrykk, men det er deres egen skyld! Ingen lag LAR seg slå. Tror du det er kult for bartefolket å bli slått av et søplelag som TIL hjemme? Nei, ikke jeg heller. RBK prøver så godt de kan, men det er ikke så lett å vinne ALLE kampene vettu.

Kan det tenkes, sånn helt teoretisk, at TIL gjorde en bra kamp på Lerkendal? Kanskje de fortjener ros for det?

Et par ting jeg lurer på til slutt: 1) Hvorfor skulle RBK ville la seg slå? 2) Hvorfor ville de la seg slå 2-1 av TIL borte?

Alessinho

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for sist!

Vi har lagt nedrykket bak oss, vi er mer stolt enn deppa for å si det enkelt. Kunne bare kampene vart i 85 minutter :wink: , men vi er tilbake i 2005!

Litt kjipern at Stormen også rykka ned, med tanke på den supporterrangeringa deres. Skulle likt å sett hvor mange plasser vi er over Bongokrattet :lol:

Tror og håper vi har gjort ett godt inntrykk, men det er myye som fortsatt bør forbedres (sangmessig spes.).

AaFK - Eliten 2005

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si at jeg ble positivt overrasket over Stormen. Hadde ikke regnet med at dere skulle hevde dere på en så positiv måte med det første.

Lykke til i 1. divisjon. Helst rykk opp igjen, bra bortetur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Aalesund ned
  • Opprett ny...