Dancin' Devil 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Denne dagen vil jeg aldri glemme... I morgen blir det Stabæk drakta på skolen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 For et lag! For en klubb! Dette hadde jeg virkelig ikke trodd i sommer da Somen var solgt, alle visste at Annan kom til å forsvinne, ingen spillere var hentet inn og formen så ut til å være på vei ned. Tenk, lille Stabæk er seriemester, og det er ikke en gang kun en hårete drøm fra Ingo, det er på ordentlig. Lurer forresten på om den mannen kommer seg gjennom kvelden og natten uten varige mén... Hele Stabæk anno 2008 inn i Hall of Fame! Og mest av alt Jan Jönsson. Han alene skal ha 50% av æren for fremgangene de siste årene. Han er uten tvil det beste som har hendt Stabæk noen sinne. Gratulerer alle Stabæk-supportere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 FYYYYY FAAEN. LYKKELIG! For en dag! Jeg sykemeldes herved i en uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Gratulere ja, det er bare fantatisk....... FORZA STABÆK FOR ALLTID:::::::: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Grattis alle sammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 SÅ DEILIG .. SÅ DEILIG ... GRATTIS TIL ALLE SAMMEN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Uten tvil min største fotballopplevelse noensinne! Kan nesten ikke tro det!! Gratulerer alle Blaa - SERIEMESTER 08!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Uten tvil min største fotballopplevelse noensinne! Kan nesten ikke tro det!! Gratulerer alle Blaa - SERIEMESTER 08!!! Oppveier cupfinalen i 98, kan det bli en dobbel :) sinsykt, danser på bøler med stabæk flagget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 19. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2008 (endret) Jaaaaa! Gratulerer all blaa! Jeg slang sammen en bakgrunn... http://www.stabaek.no/content/view/743/21/ Endret 19. Oktober 2008 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 23 r rett fra piub.. sytkt, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Grattis alle sammen! Har ikke ord! Elsker Stabæk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Del Skrevet 19. Oktober 2008 Vi sees kl 12.00 i morgen på Stabæktrening! Da skal gutta hylles!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 fett underbart den bästa fotbollen har segrat =) joga bonito Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Deilig med seriegull. Gratulerer alle sammen. Jeg har studert i Bergen de fire siste årene, men akkurat den høstsesongen Stabæk tar seriegull i BERGEN og er i cupfinalen er jeg på utveksling på andre siden av kloden... surt. Men for all del, skal ikke klage på en slik en gledens dag, men skulle gjerne vært i Bergen akkurat denne helgen og i Oslo cupfinalehelgen. Men Sumo får vel duge. Grattis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stoianator 8 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Yeeeeee Aleee aleee we are the CHAMPIONS!!! Алеее алеее ШАМПИОНИ сме!!! (in bulgarian language) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Glimt1982 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Gratulera med Gullet folkens! Utrolig deilig å se at et lag som spælla fotball slik fotball ska spælles vinn! Dokker e ikkje bærre seriemestera, dokker e værdige seriemestera! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Dette er så ufattelig deilig, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang... Jeg trodde dommeren blåste av på 2-1, og måtte se på storskjerm og publikum bak meg før jeg turde håpe. Jeg har aldri grini så mye i hele mitt liv!! Det var rett og slett helt utrolig timing, på overtid i Bergen, med SÅ mange fra bærum på tribunen.. Og alle gærna helt på scoringen, sittisene på øvre del hoppet på setene etter scoringen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 dette er bare hel helt syyykt!!! aldri hatt en bedre dag i mitt liv!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 HURRA !! Grattis alle sammen! Forza Stabæk !!! Hilsen Vi sees på Ullevall i november ! Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Blaamandag. Me like. Gratulerer alle sammen, dette er størst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Vi klarte det faen meg. Gratulere alle sammen. Jeg har virkelig ikke ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Sykt. Sykt.. Kan ikke beskrives med ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Takk til alle på Blaa igår! Vanvittig stemning! Vanvittig deilig! Koz og Klemz! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Ufattelig sliten i dag, men også ufattelig lykkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JørgenT 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Vi sees kl 12.00 i morgen på Stabæktrening! Da skal gutta hylles!! Er det sikkert at treningen er klokken 12 i dag? Står ikke klokkeslett på stabak.no. Mange som tar turen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Dette er stort. Et lag og en trener som peker nese til alle som før sesongen ikke hadde tro på oss. Omkvedet var RBK, VIF, Brann, Viking og til og med LSK som seriemestere. Men de tok feil alle sammen! Vi scorer mest og slipper inn minst, vi spiller best og har profilene de andre drømmer om. Vi har vunnet serien som de siste 20 årene har vært forbeholdt de ”store” lagene. De kan være så ”store” de bare vil for i år er vi størst, best og viktigst av alt; SERIEMESTERE!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Tenkte meg på trening. Er det Nadderud klokken 12? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Sjerne feiret fotballgull - tatt av politi Var det noen som ble skræmt nå? :lol: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Kanskje den aller beste følelsen jeg noen gang har hatt i kroppen en mandag morgen. Kan ikke annet enn å gå og glise dumt. Inni meg bobler det og bruser det som champagne i en trykkoker! Har lyst til å klemme, hoppe og danse med alle rundt meg. Takk alle som noensinne har hatt en finger med i å gjøre dette eventyret mulig. Jeg er så evig takknemlig og stolt av å få være en del av dette! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! SEEEEEEEEERRRRRRRRIIIIIIIEEEEEEEEMMMMMMMMMEEEEEEEEEESSSSSSTTTTTTTEEERRRRRRRRRRRR R 2008!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå