Stuart 1 832 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg klarer ikke å jobbe i dag! Fine ord i Aftenposten: http://www.aftenposten.no/meninger/komment...icle2722365.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Smilet har hengt seg opp bak ørene, konstant tåre i øyekroken, og drakt på jobb i dag. Livet er deilig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Dette er helt sinnsykt!!!! PS: Hvis noen ønsker bilder lagt ut send de til oss så fort som mulig så blir de lagt ut i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Ja, dette var fantastisk herlig!! Gratulerer til alle! Drakten er på jobb idag her og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg har sett introen til fotballextra så mange ganger nå, begynner å sippe hver gang Er det noen som vet omtrent hvor i opptaket før kampen bildene fra bussen ble vist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Mottok minst 50 gratulasjoner på skolen i dag,fra diverse LSK og VIF fans!! Gikk selvfølgelig med drakta også! Ufattelig digg!!!!! Blitt hånet i 4 år, siden jeg flyttet hit fra Bærum, nå har vi seriegull!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Grattis alle sammen. Ufattelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Ufattelig er virkelig ordet.. Tror ikke jeg helt har skjønt hva som har skjedd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Drakt på jobben her også! Deilig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 En skoledag har aldri vært bedre. Med Stabæk drakta og et stort glis rundt om munnen sørget jeg for at alle fikk høre at vi var blitt seriemestere 2008. Fikk mange gratulasjoner fra andre supportere, de syntest det var fortjent og unnet oss seieren og det er deilig å høre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg hadde (dessverre) fri i dag. Jeg vurderte faktisk å gå på jobben allikevel, men så satte jeg på opptaket av kampen og fotballxtra og dermed ble jeg inspirert. Ny signatur eller kall det hyllest. Jeg håper jeg fikk med alle. Takk igjen Stabæk. Herregud å fest det skal bli etter vi har banket Engen og matematisk beroliget Lars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
espen69 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Gratulerer som seriemestere, det står respekt av det dere har klart å få til i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg tok meg den frihet å pynte opp jobben litt. Skrev SERIEMESTER 2008 på en stor plakat og hang opp sammen med skjerfet Ikke veldig populært siden så og si alle er enga og rbk supportere!! VI HAR FAEN MEG FÅTT GULL!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 må ha vært en syk feiring.våknet på stue gulvet med gjørme fra topp til tå og kliss våt lurer på hvor jeg har gått av taxien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Har vært stabækfan siden 96, men har aldri vært med på noe lignende. Var i Bergen selv, og fy faen for en stemning. Det er det største jeg har vært med på i hele mitt fotballliv. Gratulerer alle blå sjeler! Vi fortjener dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Utrolig stolt av laget! Det største øyeblikket jeg har hatt med Stabæk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 trengte en hel dag for aa skjönne at klubben i mitt hjerte ble seriemester. ufattelig, utrolig og en heeeeeeelt fantastisk fölelse. noe jeg aldri för har opplevd. jeg er glad. jeg er stolt. tusen tusen takk gutter vanvittig bra gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 vi har ikke vunnet ennå, fredrikstad har en ørliten sjanse på å ødelgge for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 jaja. saa biteliten sjanse at det er mer enn umulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2008 (endret) vi har ikke vunnet ennå, fredrikstad har en ørliten sjanse på å ødelgge for ossLyst til å kjøpe noe fint?? Endret 21. Oktober 2008 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 vi har ikke vunnet ennå, fredrikstad har en ørliten sjanse på å ødelgge for oss Ikke vær så pessimist nå da!! Slipp jubelen løs He he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg er pessimist, og tror ikke at vi er formelle seriemestere før det blåses av på Alfheim i slutten av neste uke. FFK vinner nemlig lett på søndag, og Engen tør ikke tape begge de to forestående oppgjørene mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg er pessimist, og tror ikke at vi er formelle seriemestere før det blåses av på Alfheim i slutten av neste uke.FFK vinner nemlig lett på søndag, og Engen tør ikke tape begge de to forestående oppgjørene mot oss. Det holder med U for oss uansett. Vi leder med 6! Om FFK vinner og vi spiller u ligger vi 4 poeng foran før siste runde, så VIF trenger ikke å tape for at vi skal ta gull! Har dessuten trua på Molde mot FFK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 gidder ikke se gutta spille 0-0 hjemme mot enga, minimums krav må være 5,6,7 eller 8 -0. bare se hva vi har gjort de siste sesongene i nest siste kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Får du se en 0-0 kamp er det iallefall 100 % sikkert at du blir vitne til at vi løfter pokalen etter siste kamp på Nadderud. Synes det er underholdning nok. Det viktigste mot VIF er vel tross alt at vi sikrer gullet, så vi slipper å ha medaljesermoni i Tromsø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 vi har ikke vunnet ennå, fredrikstad har en ørliten sjanse på å ødelgge for oss Det ville i så fall være en historisk snublings. Og sikret oss berømmelse i evig tid over hele verden.Tipper det aldri har skjedd noe sted, noen gang at et lag har gitt fra seg + 6 og + 21 på to siste kamper Noen som vet hva tidenes snublings er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Noen som vet hva tidenes snublings er? ”Dette kan du ikke tape nå, Oddvar!” ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Noen som vet hva tidenes snublings er? ”Dette kan du ikke tape nå, Oddvar!” Oddvar tapte da ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Noen som vet hva tidenes snublings er? "Dette kan du ikke tape nå, Oddvar!" Oddvar tapte da ikke... Nei. Det var jo nettopp det han ikke kunne, selv ikke med brukket stav. Det var vel Rolf Hovden som sa det under innspurten på stafetten VM Oslo 82. Men her er det sakset fra to innlegg. Jeg har inntrykk av at det finnes en del fotballhistorisk kunnskap her på forumet som favner ganske vidt. Og jeg spør hva er tidenes snublings, eller opphenting? Står forøvrig for at jeg ikke tror noen er blitt tatt igjen med et forsprang tilsvarende vårt. - NeverEver! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ikke snakk om å gi fra seg gull.. Men jeg husker jeg så Marseille-Montpellier for mange år siden. Stillingen til pause var 0-4. Vill pipekonsert og mange, mange hjemmefans gikk hjem 2.omgang starter med ett vannvittig marsaille press.. I det 89.minutt får marseille straffe og laurent blanc setter kronen på verket og de har snudd 0-4 til 5-4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå