Slum 12 842 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 2.40 ut i klippet. Er du full Potter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hvem er hvem? Tror potter bare ville vise verden at han er glad i faren sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 2.40 ut i klippet. Er du full Potter? Ett minutt ut i klippet! "Kjempekult!" "Helt jævlig!" -"...kult" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Seriemestere med 41 mål på Nadderud i år. Greit snitt det, 3 mål per kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 2.40 ut i klippet. Er du full Potter? Nei, jeg er hjernevasket. Hvordan var feiringen på Onkel Donald? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2008 (endret) 2.40 ut i klippet. Er du full Potter? Nei, jeg er hjernevasket. Hvordan var feiringen på Onkel Donald? Ganske så heftig og fri bar... Endret 27. Oktober 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Herlig stemning på Bekkestua etter kampen i går, også for oss som rusla hjem mens det fortsatt var søndag! Men skulle gjerne vridd halsen om på den idioten som fant ut at det var kult å fyre av to røykbomber midt under seansen med spillerne. Greit nok med bluss, det skaper jo stemning, selv om røyken kan være litt plagsom, men dette var to runde bokser hvor det velta ut en grønnjævlig røyk (uten ild), og som nesten klarte å rydde gata foran McDonalds. Skulle nesten tro det var en Enga-supporter som var på ferde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Dette er helt herlig! Men fy faen for et kaos på Blaa, måtte faen meg stå en time i kø for å komme inn.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Helt fantastisk kveld. Slo meg plutselig hvor flott det hadde vært om Roger Våg hadde fått meg seg denne sesongen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Herlig stemning på Bekkestua etter kampen i går, også for oss som rusla hjem mens det fortsatt var søndag! Men skulle gjerne vridd halsen om på den idioten som fant ut at det var kult å fyre av to røykbomber midt under seansen med spillerne. Greit nok med bluss, det skaper jo stemning, selv om røyken kan være litt plagsom, men dette var to runde bokser hvor det velta ut en grønnjævlig røyk (uten ild), og som nesten klarte å rydde gata foran McDonalds. Skulle nesten tro det var en Enga-supporter som var på ferde... ja denne röyken var ekkelt. fikk nesten ikke puste. selv paa stadion var det allerede for mye. hva er vitsen i aa fyre av slike ting naar spillerne faar medaljene, og en pröver aa faa med seg litt av denne hyllesten? holdt jo med at spillerne stod laaaangt borte og viste oss bare baksidene... ang. spillere: hvorfor fikk de ikke lov til aa komme helt fam til staatribunen? de gikk jo ut paa löpebanen og hilste foran alle andre tribuner + svingen. bare stabaek support tribunen ble utelatt. litt synd synes jeg. hadde vaert en roliger og mer positiv stemning hvis spillerne hadde kommet litt naermere til oss. og jeg hadde gjerne sett gullguttene i öynene onkel blaa: haaplöst. prövde aa komme inn rett etter kampen (daarlig ide), kl. 23.00 og saa kl. 00.30 eller 1.00 - ingen sjanse selv om det var nesten halvtomt da vi prövde det midt paa natta. tja vel saa ble det gullfeiring i gatene og paa bekkestuene og til slutt foran stabaek butikken - med en gjeng hyggelige karer, en kasse öl, noen soveposer og musikk fra bilstereoen. ikke veldig luksuriöst feiring men ihvertfall feiring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hva er det Blaa tenker med på en dag som igår? stenger uteserveringen(hvorfor i helvete har de ikke søkt om å selge øl ute til kl 3?), det er 10000 mennesker på bekkestua og onkel blaa slipper inn 500, hva med resten? hva med alle som ikke er 20 eller hva aldersgrensen var igår? hele opplegget fra stabæk sin side var jo kjempe bra, med storskjermen og alt. men hvor var den festen som liksom skulle finne sted? I 11 tiden var jo bekkestua omtrent tømt for folk. Er jo en tragedie, hvorfor solgte de ølen rett ved inngangen til blaa?(fullstendig kaos), hvorfor stengte de teltet utenfor? Kunne ikke plassen utenfor vært 18 med ølservering også kunne det heller vært 20 inne? hvis cupfinale helgen blir som igår er det tragisk! Er ikke stabæk support inne på eiersiden i Onkel blaa? hvorfor er vi det? de står å "håndplukker folk de vil ha inn". Jeg er selv over 18 og alt det der men er en tragedie at ikke fler folk får ta del i "festen"! Styret eller andre har vel mulighet til å snakke om gårsdagen(stabæk fotball eller blaa) og komme med positive og negative tilbakemeldinger på arragementet. Sånn at det kanskje er mulig å få til bedre løsninger i cupfinale helgen? Det kommer hvertfall ikke færre folk den helgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å ikke ha en skikkelig kø-ordning på Blaa. I går stod folk i en svær klynge utenfor, og de som hadde stått der lengst ble bare skjøvet ut til siden av de som kom sist. Hva skjedde med å ha gjerder som anviser hvor køen starter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Og herlige Bekkestuene med 25 års aldersgrense på en kveld som det her. Lobotomert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 27. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2008 (endret) Hva er det Blaa tenker med på en dag som igår? stenger uteserveringen(hvorfor i helvete har de ikke søkt om å selge øl ute til kl 3?), det er 10000 mennesker på bekkestua og onkel blaa slipper inn 500, hva med resten? hva med alle som ikke er 20 eller hva aldersgrensen var igår? hele opplegget fra stabæk sin side var jo kjempe bra, med storskjermen og alt. men hvor var den festen som liksom skulle finne sted? I 11 tiden var jo bekkestua omtrent tømt for folk. Er jo en tragedie, hvorfor solgte de ølen rett ved inngangen til blaa?(fullstendig kaos), hvorfor stengte de teltet utenfor? Kunne ikke plassen utenfor vært 18 med ølservering også kunne det heller vært 20 inne? hvis cupfinale helgen blir som igår er det tragisk! Er ikke stabæk support inne på eiersiden i Onkel blaa? hvorfor er vi det? de står å "håndplukker folk de vil ha inn". Jeg er selv over 18 og alt det der men er en tragedie at ikke fler folk får ta del i "festen"! Styret eller andre har vel mulighet til å snakke om gårsdagen(stabæk fotball eller blaa) og komme med positive og negative tilbakemeldinger på arragementet. Sånn at det kanskje er mulig å få til bedre løsninger i cupfinale helgen? Det kommer hvertfall ikke færre folk den helgen! Det skjedde akkurat det samme i fjor, alt for mange mennesker og alt for lite øl. I fjor var riktig nok unskyldningen at ingen, verken Stabæk eller Blaa, turte å satse på sølvfest når vi kunne ende på 4.plass og dermed ikke like mye å feire... I år var det klinkende klart at det ble fest, og det så jo bra ut fram til alle skulle inn og kjøpe øl. Uten å være særlig solid på de norske lover kan jeg bare håpe at det var det som satte grensen på hva gjelder uteservering på en søndag. Jeg var en av de heldige som kom seg inn på Blaa, så jeg deler ikke samme frustrasjon som deg, men jeg ble også veldig overrasket over at de stengte teltet og dytta alle inn. Og at de stenge ølserveringen kl 1. Forventet litt mer... Ang. cupfinalehelgen håper jeg noen kan arrangere giganach for alle sammen og selge øl rett fra pall! Endret 27. Oktober 2008 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 De sa vel i fjor at de lovet å ha en mye bedre ordning i år! Må innrømme at jeg ble skikkelig skuffa, selv om jeg heldigvis klarte å komme meg inn på Blaa tilslutt. Men måtte jo kjempe meg fram i klyngen for å komme fram til døra, enig i at de burde hatt bedre køordning! Og er vel også ganske sikker på at mange som var inne ikke var over 20. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Funka faktisk helt greit for min del, selv om jeg ikke kom inn hver gang jeg prøvde. Men hadde litt alternativt øllager, så det var i grunn ikke så viktig å være der. Men det gikk litt i bølger med det å komme inn, noen ganger var det helt kaos og andre ganger kunne man spasere rett inn. Men fett var det hvertfall i går uansett, skal litt til å toppe dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Jeg ga bare opp, var ikke mulig og komme frem om man ikke hadde eksepsjonelt spisse albuer.. Og de andre stedene hadde tydeligvis ikke skjønt at uteservering idag hadde vært _LURT_.. Så føler meg litt snytt for "festen" .. men kanskje like greit. Så kom jeg meg opp på jobb idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Amatører... Jeg gadd ikke stå i kø, men gikk rett inn "røykedøra" 7.gangen jeg gikk ut fant jeg ut at jeg skulle få meg ett stempel på hånda også. Jeg vil også rette en stor takk til kveldens fulleste som stod utenfor for å bråke med vakter og ringte politiet for å få stengt puben. Han skulle også ringe alle vennene sine.. Når politiet kom måtte du dra hjem.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Tilbake til trådens hensikt:p GRATULERER ALLE SAMMEN MED SERIEEEGULL!!!! DET FINNES IKKE ORD! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hele poenget er jo at hvorfor skal 300-400 eller hvor mange det er plass til på blaa skal få "feste" også må resten dra hjem... hva faen? Grunnen til at jeg tar det opp er at det er under 2 uker til cupfinale helgen, og den tiden bør brukes godt av arrangørene for å få til en feiring som "alle" kan være med på... Hvem er det forresten som har ansvar for arrangemente cupfinale helgen? Noen som vet? Noe må hvertfall gjøres, går ikke ann å innvitere til fest for tusenvis av stabæk fans også er det 25 års grense rundt på hele bekkestua,og på blaa er det fullt.... Hva er alders snittet i SS forresten? Merker jeg blir forbanna bare av å tenke på cupfinale festen hvis det blir en kopi av "festen" igår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Partytelt på Nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Partytelt på Nadderud! Det hadde vært jævla chill.. Må si at det å være under 20 år i går ikke ga noen særlig følelse av fest.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hvorfor ble partyteltet stengt 2230? Er dette en lov som kun gjelder på Bekkestua..? Håper ikke Stabæk Support har planer om å spytte inn mer penger i denne puben, jeg kommer ihvertfall ikke til å legge igjen en krone mer enn nødvendig, skulle tro de hadde lært noe etter sølvfesten ifjor! Når China restauranten stengte var det bare å hive seg inn i en taxi så man kunne feste videre. Men for en kveld, får nesten tårer i øynene når jeg ser bilder fra igår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Hele poenget er jo at hvorfor skal 300-400 eller hvor mange det er plass til på blaa skal få "feste" også må resten dra hjem... hva faen? Grunnen til at jeg tar det opp er at det er under 2 uker til cupfinale helgen, og den tiden bør brukes godt av arrangørene for å få til en feiring som "alle" kan være med på... Hvem er det forresten som har ansvar for arrangemente cupfinale helgen? Noen som vet? Noe må hvertfall gjøres, går ikke ann å innvitere til fest for tusenvis av stabæk fans også er det 25 års grense rundt på hele bekkestua,og på blaa er det fullt.... Hva er alders snittet i SS forresten? Merker jeg blir forbanna bare av å tenke på cupfinale festen hvis det blir en kopi av "festen" igår! I bunn og grunn er det ingen stor selvfølge at Stabæk skal sørge for fylla for alle på Bekkestua. De sørget for en enorm og stemningsfylt fest før, under og etter kampen med storskjerm og sceneunderholdning, og vi kan strengt tatt ikke forlange at de skal stille med øltelt til de av oss som ville drikke langt utover i natta. Klubben kan ikke kritiseres for mangel på ølservering! Her er det altså blant annet Onkel Blaa som kunne vært arrangør. Som sagt kan det ha vært visse begrensninger som ikke Blaa har noen muligheter for å tøye, som feks lover om når kranene stenger og når uteserveringen stenger osv. Ikke sikkert Blaa burde kritiseres så mye heller. Det er ingenting i veien for å arrangere privat, eventuelt engasjere seg i arrangeringen til utestedene rundt om. Når det gjelder cupfinalen håper jeg mange flere er med på å planlegge, vise interesse, arrangere osv enn å regne med at klubben, Onkel Blaa eller andre arrangører skal sørge for lokale og plenty øl til tusenvis av mennesker til langt på natt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 28. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2008 (endret) Men det må da gå an å ha litt bedre kontroll, tenker da på Blaa. De hadde mange inne der som var under 20, elendig køordning og det stempelsystemet var også helt på trynet. Folk stod foran døra om kopierte hverandres stempel. Vaktene MÅ jo ha sett det, men slapp dem bare rett inn, uten engang å sjekke legitimasjon. Ganske oppgitt! Maser om dette fordi det forhåpentligvis ikke er lenge til neste feiring.. Endret 28. Oktober 2008 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Del Skrevet 28. Oktober 2008 I bunn og grunn er det ingen stor selvfølge at Stabæk skal sørge for fylla for alle på Bekkestua. De sørget for en enorm og stemningsfylt fest før, under og etter kampen med storskjerm og sceneunderholdning, og vi kan strengt tatt ikke forlange at de skal stille med øltelt til de av oss som ville drikke langt utover i natta. Klubben kan ikke kritiseres for mangel på ølservering! Her er det altså blant annet Onkel Blaa som kunne vært arrangør. Som sagt kan det ha vært visse begrensninger som ikke Blaa har noen muligheter for å tøye, som feks lover om når kranene stenger og når uteserveringen stenger osv. Ikke sikkert Blaa burde kritiseres så mye heller. Det er ingenting i veien for å arrangere privat, eventuelt engasjere seg i arrangeringen til utestedene rundt om. Når det gjelder cupfinalen håper jeg mange flere er med på å planlegge, vise interesse, arrangere osv enn å regne med at klubben, Onkel Blaa eller andre arrangører skal sørge for lokale og plenty øl til tusenvis av mennesker til langt på natt. Kortversjon: Gå sammen i mindre grupper, kjøp det antallet kasser øl dere trenger, ta med ølen, en ghettoblaster, et tomannstelt og masse stemning, og slå opp teltet så nærme torget på bekkestua som mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Deilig å føle hvor lite dagens tap svir - i forhold til det å vinne hele greia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Snakk for deg sjøl. Jeg trenger uker/måneder på å prøve å fortrenge dette. Jeg trodde på forhånd at det var 50/50 og at laget som scora først ville vinne. Jeg trodde til og med vi skulle tape, etter å ha feiret i ukesvis. Men ikke slik som dette. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Pussig det der at du som var "innstilt" på tap sliter med å fordøye det, mens jeg som egentlig ikke kunne skjønne hvordan vi kunne tape kampen (og det var vel egentlig nettopp det som ga meg et hint om at dette kunne gå feil vei) tar det "lettere." Håper folk skjønner bruken av " her. Ja, er skuffet, litt lei, og føler en tomhet etter kampen, men det går ikke så inn på meg. Egentlig ganske utrolig, men det sier for min del hvor utrolig stort et SERIEMESTERSKAP er. Hadde vi ikke vært årets seriemester hadde jeg nok følt for å henge meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Ja, er skuffet, litt lei, og føler en tomhet etter kampen, men det går ikke så inn på meg. Egentlig ganske utrolig, men det sier for min del hvor utrolig stort et SERIEMESTERSKAP er. Hadde vi ikke vært årets seriemester hadde jeg nok følt for å henge meg. Er kanskje nettopp derfor vi tapte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå