kihl 200 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Hei Har ett spørsmål, jeg er medlem av stabæk support men har ikke hatt sesongkort der denne sesongen. Spørsmålet mitt er om det er mulig og stå sammen med Stabæk support hjemme mot Vålerenga selv om jeg ikke har sesongkort, eller er det fullt / utsolgt der? På forhånd takk Mvh Christian Kihl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Du blir desverre nødt til å kjøpe billett i svingen. Men du bør være rask. Er nok ikke mer enn 300 billetter igjen nå. N Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 200 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 den er god, takk for svar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 den er god, takk for svar! er ikke billetter igjen i svingen. men medlemmer har mulighet til å kjøpe billett til vårt felt på stabækbutikken.. men disse billettene er det kun ca 10 av eller noe... SÅ LØP OG KJØP!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå