Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Brann stadion, en vanvittig opplevelse som ikke går ann å beskrive. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Da Palmi skapte Palmisøndag kastet jeg meg ned på kne før jeg løp ut i gata og jublet av full hals. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hamar90 14 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Var på Brann-stadion, vannvittig opplevelse (dobbel betydning) All ære til forsangern, kan ikke ha vært lett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Jeg var på stadion selvfølgelig! Og klemte den stakkars jenta som var med meg på kamp så hardt at pusteproblemer meldte seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FreMad 156 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 På brann stadion! En av de større øyeblikkene for en stabækgutt! Hvor var du når gjerdene på Brann-Stadion ble revet ned? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Hvor var du når gjerdene på Brann-Stadion ble revet ned? På vei i en bue mot sidelinjen, godt hjulpet av en venstrehånd som hang fast i piggene oppå gjerdet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Hvor var du når gjerdene på Brann-Stadion ble revet ned? På vei i en bue mot sidelinjen, godt hjulpet av en venstrehånd som hang fast i piggene oppå gjerdet... Tok du en "ALAN"? Håper det gikk bra med deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 three lions, trondheim og lagde fest!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Var i himmelen jeg. Men rett før derimot, var jeg på Blaa, fantastisk stemning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Hang vel så og si i taket på Onkel Blaa. Kom hvertfall ikke høyere:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
STBK 0 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 I himmelrike med blaae palmi-engler flyvende rundt om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Brann stadion! En kveld jeg aldri glemmer!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 hadde nettopp gått ut fra blaa for å fyre en sigg,når taket på puben løftet seg ca 1 meter, så med andre ord jeg sto ute og fikk ikke med meg målet men bare jubelen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 hadde nettopp gått ut fra blaa for å fyre en sigg,når taket påpuben løftet seg ca 1 meter, så med andre ord jeg sto ute og fikk ikke med meg målet men bare jubelen Gikk du ut for å røyke på overtid?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 I kantinen på Terningmoen, hurra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sandra 0 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Brann stadion, vandrende rundt helt apatisk. Tror jeg gikk rundt og sa noe sånt som: han scora. han scora. Og så tror jeg at jeg skjønte det, da var det bare å hjelpe til med gjerdet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Backstage i et lite rom, kjederøykende og neglebitende på Blindern foran en PC. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Satt faktisk på bakrommet på Horgan's i Bogstadveien. Tilsammen var det vel opp mot 100 stabækfans i det lille rommet, og alle så på den ene 40-tommer'n som hang over baren. I løpet av de første ti sekundene etter scoringen tror jeg det gikk med nærmere 20 ølglass, et par bord, en del barstoler og en god del tørre klær (noen idioter bestemte seg for å "dusje" oss andre i øl). => Alt i alt en vellykket kveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 hadde nettopp gått ut fra blaa for å fyre en sigg,når taket påpuben løftet seg ca 1 meter, så med andre ord jeg sto ute og fikk ikke med meg målet men bare jubelen Gikk du ut for å røyke på overtid?? hadde mistet håpet ja,men fikk vel ett trekk før den gikk i bakken og fyren som sto rett ved fikk bade i pils Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 På Brann stadion. Stod og tenkte på at nå ender det sånn som det ikke skal, at det var dyrt med tur til Bergen, at det regnet surt i Bergen, blåste som i Bergen, på hvor langt det egentlig var å gå til toget, hvor lenge de kom til å holde oss tilbake, elendige bergensere som piper på Alan, at Brann stadion var en møkka-stadion... OG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Palmi Palmi Palmi Palmi Palmi. En palme bedre en noen gullpalme i Cannes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
petterls 0 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 i trondheim på 3 lions, med rundt 15 andre stabæksupportere. Vi sørget i det minste for et helvetes liv i trønderstaden den søndagen/mandagen! Tidenes kveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hamar90 14 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 hadde nettopp gått ut fra blaa for å fyre en sigg,når taket påpuben løftet seg ca 1 meter, så med andre ord jeg sto ute og fikk ikke med meg målet men bare jubelen haha. Der ser man, røyking er ikke noe å satse på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 På Brann stadion og kjente tårene presse på mens jeg løp mot gjerdet! Sykeste følelsen noen gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Jeg var hjemme, ute av form, og akkurat da staven brakk var jeg på vei ut fra under sofaen, eller rettere sagt stanset meg selv fra å gjemme meg under sofaen. Et kort øyeblikk der fløy det stygge tanker om tap igjennom hodet, og det gjorde meg relativt uvel som om ikke nok var nok. Derfor prøvde jeg på patetisk vis å gjemme meg fra en eventuell nedtur, og under sofaen var liksom favorittstedet når jeg var liten så jeg søkte mot gulvet. Heldigvis så kom jeg på at jeg jo hadde drømt at avgjørelsen skulle komme på overtid så jeg våget meg ut igjen akkurat i tide til å se Christian legge inn til Palmi, og godt var det for under sofaen var det ikke fullt så mye plass som da jeg var liten og jaggu trengs det en gull(v)vask også. Ja, ja, det får vente til etter den store gullfesten. Jeg snakker da om cupgullfesten selvsagt. Nå har vi det kjekt, og det må gulvet forholde seg til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 På Brann stadion. Sekunder etter jubler/roper/skriker jeg på vei nedover mot gjerdet. Stemmen er fremdeles hes .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 var hjemme, turte ikke se på kampen.. fikk meldinger, nesten hakke værre.. men det endte med at jeg vekket lillesøs =P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 var hjemme, turte ikke se på kampen.. fikk meldinger, nesten hakke værre.. men det endte med at jeg vekket lillesøs =P Hørtes jo ut som en skikkelig feiring.... Får håpe du får feiret mer på søndag!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Desverre bare hjemme i sofaen. Lurer på hvor mange ganger jeg må se målet før jeg slutter å grine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Så på Sumo fra leiligheten i Budapest. Hadde akkuratt vært inne i stua og klaget min nød til kjærsten over at kampen så ut til å ad undas. Og i det jeg kommer tilbake til skjermen ser jeg Keller slå ballen inn i feltet. Siden da har det bare vært fryd og gammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 hadde nettopp gått ut fra blaa for å fyre en sigg,når taket påpuben løftet seg ca 1 meter, så med andre ord jeg sto ute og fikk ikke med meg målet men bare jubelen haha. Der ser man, røyking er ikke noe å satse på. Jeg vet ikke, jeg. Berbatov putta to i kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå