VicViper 189 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Vil ha hjelp av Stabæk Er det ikke deilig å vite at de siste kampene stabæk spiller er viktigst for klubbene som vil ha medalje? Tror de to siste kampene blir fantastiske! har ikke helt gått opp for meg at det ble gull i år.... fra cupen 98 til seriegull 08 fantastiske 10 år med opp og nedturer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Jeg skal ta en prat med Veigar og Daniel. Jeg tror de er veldig innstilt på å vinne den kampen også, og avslutte serien med stil, sier Vadim Demidov Hva er det med den lille snørrvalpen? Gir nesten uttrykk for at Daniel og Veigar er hans nære venner.. Merker at jeg blir litt svett av tanken på at den gutten der skal stikke hodet frem i media de neste 10-15 årene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Tanken på at den lille snørrvalpen ikke var spesielt god når vi spillte mot han som miniputter gjør meg enda mer svett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Tanken på at han ble veiet og funnet for lett for Stabæk er jo grei å ta med seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2008 (endret) Han er tydeligvis mer enn tung nok for Hareide med ujevne mellomrom.. Edit: vet ikke hvem det sier mest om, men det lukter Hareide Endret 21. Oktober 2008 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Har jo internasjonalt snitt Demidov, så ser ikke helt den der. Bra steg, sterk, fart, god med ballen, i det hele tatt en bra fotballspiller. Men ja, breial er han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Har jo internasjonalt snitt Demidov, så ser ikke helt den der. Bra steg, sterk, fart, god med ballen, i det hele tatt en bra fotballspiller. Men ja, breial er han... I tillegg gjør han minst to feil i megaklassen pr kamp som fører til store sjanser til motstander. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 I tillegg gjør han minst to feil i megaklassen pr kamp som fører til store sjanser til motstander. Litt som Pontus Farnerud?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 695 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Eneste Pontus gjorde var å sikre spenningen helt til slutten pluss at tippetipset hans skulle bli riktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Jeg skal ta en prat med Veigar og Daniel. Jeg tror de er veldig innstilt på å vinne den kampen også, og avslutte serien med stil, sier Vadim Demidov Tanken på at den lille snørrvalpen ikke var spesielt god når vi spillte mot han som miniputter gjør meg enda mer svett NamedropHierarki! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå