fantomet 299 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Stabæk har brukt store ressurser på å legge disse banan-historiene bak seg. Hva er da grunnen til at høyrebacken etter sin scoring starter feiringen med laglederassistert bananspising på stillingen 2-3 i EN NM-FINALE ??? Dette var uspiselig og kvalmende, og ikke særlig modent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Hva faen er dette for noe? Bananhistoroene? Er jeg den eneste som ikke har fått med meg dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Du er ikke alene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Det var vel ikke verre enn at gutten trengte litt næring i løpet av kampen. En banan må da være mye bedre enn styrkedrikk! Eller sjokoladevarianten til Mini. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Kan noen fortelle denne "banan historien"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 Jeg vil også høre bananhistoriene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Jeg vil også høre bananhistoriene! Hva er gult og livsfarlig og sitter oppe på taket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Venter på å høre bananhistorier fra fantomet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 4. November 2008 (endret) Del Skrevet 4. November 2008 (endret) Jeg vil også høre bananhistoriene! Hva er gult og livsfarlig og sitter oppe på taket? En banan med selvmordsbelte. En Talibanan? Endret 4. November 2008 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 T. Remman feiret scoringen sin med å løpe ut av banen for å spise banan. Mye banan. Kommentator Frode Olsen stilte seg selv spørsmålet om dette nå endelig var blitt en akseptabel måte i Bærum for feiring, og tankene gikk nok litt tilbake i tid, til da bananene helst ble misbrukt av motstandersupportere for å tirre noen og enhver av Stabæks utenlandsimporter. Remman glupske bananappetitt tydet på nye tider, og konkurranse, eller mulig lefling med landslagets hovedsponsor. Ingen på herresiden har noen gang tidligere åpnet svelget for en slik krummet gjenstand fortere og mer begjærlig. Det var IKKE godt å se på! Jeg mener det ikke bør være plass til alle med banan i 11'ern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Nå skjønner jeg nesten enda mindre. Husker selvfølgelig da apeberget kastet bananer til Caleb Francis, men dette har jo ikke så mye med oss å gjøre. Skal bli spennende å se om noen andre skjønner mer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Det jeg ser er at han får et par bananbiter og litt vann... Målscorer Theodor Remman blir belønnet med banan. Det er vel kanskje slik de gjør det i Bærum, får en banan etter scoring.. Det er jo en fin belønning.. Nå får du komme med tidligere eksempler på bananhistorier synes jeg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Alle Stabæk juniorene får utdelt banan i pausen under kamper for å få litt ekstra energi. Derav "bananansvarlig" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå