Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo folkens og takk for en herlig gårsdag.. sinnsykt! :lol:

Jeg ville gjerne tilby å bidra litt rundt dette med bannere.

Det har vært mange fine bannere og ideer rundt disse, men jeg har også sett mange med ren sort tekst. Sterkt for å formidle budskap, men fort kjedelig. De fleste vet nok at design står sterkest i vest, dette må formidles.

I Nederland og Tyskland har jeg lagt merke til bannere med graffiti-dekorasjon, selvfølgelig lettlest og lett formidlende. Variasjon i font/skrifttype samt fargespill, figurer og effekter som pynter opp og trekker blikekt mot et budskap. Til cupfinalen trengs det sikkert en dekorjobb eller to, og jeg stiller hvis det skullle ønskes. Ved hjelp av egnet spraymaling kan så godt som alle motiver utformes eller overføres til store formater. Jo større jo bedre ;) Kvalitet kan garanteres, dette er seriøse folk med erfaring. Selvfølgelig snakker vi ikke om lønn, evt dekning av materialer.

Kommentarer som inneholder ordet 'tagge' kan spare seg.

Jeg sjekker innom topicet og følger evt resopns. Om slik hjelp er ønskelig, er hjelpen parat!

SERIEMESTER - CUPEN NESTE!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Posse på pm så finner vi ut av hva du kan bidra med. Flott initativ.

Posse er på farten også uten PM, selv etter å ha egga seg på leggen på Fotballxtra under pseudonymet "Bjørnar Sandmo". Egentlig var det bra gjetta, for jeg sa aldri hva jeg het. Reporteren må ha tatt fram navneboka og gjettet på hva som hørtes sannsynlig ut.

Flott initiativ burtern, jeg vet ikke om det er aktuelt med banner i finalen ennå. Det legges litt forskjellige planer. Hvis du har noen forslag kan du jo poste dem i TIFO-tråden, og er det spennende tar vi den videre debatten på det superhemmelige tribunekulturultrascurvasudboysbananas-forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for positiv respons!

Når det gjelder selve budskapet/ideen har jeg ikke mange forslag desverre, er flinkere med grafiske ideer ;)

Stabæk har nok av smarte hoder til banner-ideer(ref. reiser hjem 1945). Å male en banner med spray er veldig enkelt(og jævla moro) - og billig, alt kommer ann på antall farger. Alt kan sprayes om formatet er stort nok :) Den praktiske ideen er at alt som står i veien for en episk banner er en boks med cans(spray), en idè og hvor som helst å male denne og et par timer til disp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Banner-dekorasjon
  • Opprett ny...