Kasper 1 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Hei alle som har kjøpt seg de nye Stabækboblejakkene! Jeg er en av de som ikke har fått kjøpt meg en slik. Og jeg var innom Stabækbutikken i går og de har desverre bare de lange boblejakkene igjen, noe som ikke passer meg. Derfor lurte jeg på om noen tilfeldigvis hadde kjøpt en Stabækboblejakke i enten S eller M som de har lyst til å selge meg? Denne personen hadde reddet meg fra å fryse ihjel i vinter Stabæk! Alltid! Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Men, fotball er en sommeridrett og så lenge spillerene kan bruke shorts kan vel du også........................................ Sommeren varer fra 1. til siste serierunde, dog i år varer den til 10 november. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Greit å overleve vinteren så jeg kan oppleve en ny sesong da! kaspern1@hotmail.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 "Hele Norge på kamp"! TJOHOOOOO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 30. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2008 (endret) Det har jeg gjort i alle år, noe som jeg ikke har tenkt å slutte med når vi skal ut i CL-kvalik neste år Endret 30. Oktober 2008 av gwestlund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Lurer på om jeg skal lage en lik bare skrive "Hele Bærum på kamp" selge den for 3000,- .. tjooohoo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Hvis du lager en uten flagg på ryggen og selger den for 2000,- skal jeg seriøst vurdere å kjøpe den. Du sparer sikkert litt penger per jakke også når trykket ikke skal med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Er det ingen som vil selge? kaspern1@hotmail.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Tror ikke det hjelper å mase. Du har hatt meldingen din liggende ute i 3,5 timer, og har klart å purre to ganger etter det.. Ikke alle som sitter her hele dagen vettu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå