enga 0 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 lurte på om det er noen her inne som har fått skaffet seg noen bill til vif sine tribuner. helst cola, har to bill til stabek feltet som jeg kan bytte med. SALG ER UAKTUELT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Du kan jo ta på deg enga effektene dine å stå sammen med oss, så får vi se hvor lenge du får lov til det. Da blir du sikkert geleidet enten ut av stadion eller bort til cola. 50/50 sjanse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 319 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 lurte på om det er noen her inne som har fått skaffet seg noen bill til vif sine tribuner. helst cola, har to bill til stabek feltet som jeg kan bytte med. SALG ER UAKTUELT Hvor fikk du tak i billetter til Stabækfeltet? Og det er kanskje litt optimistisk å tro at noen her inne har skaffet billett til klansfeltene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enga 0 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 lurte på om det er noen her inne som har fått skaffet seg noen bill til vif sine tribuner. helst cola, har to bill til stabek feltet som jeg kan bytte med. SALG ER UAKTUELT Hvor fikk du tak i billetter til Stabækfeltet? Og det er kanskje litt optimistisk å tro at noen her inne har skaffet billett til klansfeltene. fikk dem i gave Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 lurte på om det er noen her inne som har fått skaffet seg noen bill til vif sine tribuner. helst cola, har to bill til stabek feltet som jeg kan bytte med. SALG ER UAKTUELT Hvor fikk du tak i billetter til Stabækfeltet? Og det er kanskje litt optimistisk å tro at noen her inne har skaffet billett til klansfeltene. fikk dem i gave hvilken ******* har gitt engasupporter Stabæk billetter????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 vif suger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 Jeg har 11 Vif billetter. Skal vi bytte likt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 Jeg har 73 vif-billetter. Møtes i skogholtet ved Domus Athletica tjue minutter før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enga 0 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 Jeg har 73 vif-billetter. Møtes i skogholtet ved Domus Athletica tjue minutter før kampstart. greit det tøffe "flexi knut", var faktisk ment som en seriøs tråd dette her, men den kan stenges. siden ingen her er seriøse. eller så kan dere slenge dritt, jeg leser den hvertfall ikke lenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 Legg billettene ut til bytting i bilett tråden. Kanskje noen på postbanken vil bytte med deg. så får du sett finalen ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 319 Del Skrevet 1. November 2008 Del Skrevet 1. November 2008 "Stabækfeltet" er uansett upresist. Hvis du legger en post i billetttråden med nøyaktig hvor billettene er til, har du nok større sjanse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå