Markus 5 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Hei alle sammen Litt dristig denne tråden, har vel neppe mye å gjøre med Stabæk Fotball, men foreslår at vi oppretter en tråd som vi kan bruke til slikt. Ganske mange mennesker her som har samme interesse og føler derfor at tråden kan gavne både kjøper og selger. Foreslår naturligvis at ting som legges ut til salg her skal være av ”one-item” kategorien og skal IKKE overstride listeprisen. Billetter til konserter, kamper, flyturer til bortekamper. Foreslår så at man legger ut en ”annonse/beskrivelse” og at alle diskusjoner gjennomføres via private beskjeder. Varen merkes med solgt når den er solgt/gitt bort. Jeg har for så vidt noe å legge ut og er derfor jeg skriver dette, men venter med å legge det ut til jeg hører deres synspunkter – so – what you think? Hvis denne strider mot noen forumregler, jeg ikke fant noe sted, foreslår jeg at styret lukker tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2005 (endret) 48 som har tittet, ingen kommentarer - da prøver jeg meg... - Er keen på å bli kvitt 2 stykk billetter til fredagens Lenny Kravitz konsert. Noen som har lyst på? Veldig gode plasser, er i beita for dårlig tid og selger de til pålydende evt. andre lavere bud. Sitteplasser, - de beste sitteplassene... Felt 108 - Rad 1 - EN SOLGT! Endret 30. Juni 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Jeg vurderer å selge to mobiltelefoner som jeg ikke bruker mer. 1) Nesten ny Nokia med kamera (4.1 mega pixels) Kr. 500 2) Litt eldre modell med kamera og vibrerende varsling....Gi bud! TRYKK HER FOR Å SE BILDE AV DEM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Jeg vurderer å selge to mobiltelefoner som jeg ikke bruker mer. 1) Nesten ny Nokia med kamera (4.1 mega pixels) Kr. 500 2) Litt eldre modell med kamera og vibrerende varsling....Gi bud! TRYKK HER FOR Å SE BILDE AV DEM Jag rear ut min sjal - alt ska bort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 247 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Hei, jeg har den dildoen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
auswe 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2006 (endret) Har to sesongskort til nedre del. Trur ikke jeg kommer å få tid å gå på kamper denne sesong... Noen som er intressert ? Hvis det finnes intresse kan jeg legge ut mer info om plasser etc. Høyeste bud vinner. http://www.stabak.no/content/view/1460/2/ Endret 27. Mars 2006 av auswe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Har to sesongskort til nedre del. Trur ikke jeg kommer å få tid å gå på kamper denne sesong... Noen som er intressert ? Hvis det finnes intresse kan jeg legge ut mer info om plasser etc. Høyeste bud vinner. http://www.stabak.no/content/view/1460/2/ ei krone!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 ei krone!!! ...da hopper jeg av budkarusellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 Jeg har 2 extra billetter (voksen) til semi'n . Selges til $$-medlemmer som tar bussen, for enkeltheltskyld. Send meg melding. Førstemann til mølla osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 Jeg har 2 extra billetter (voksen) til semi'n . Selges til $$-medlemmer som tar bussen, for enkeltheltskyld. Send meg melding. Førstemann til mølla osv. Jeg har 1 billett igjen.. og et aqvarium med alt unntatt fisk (500,-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 Jeg har akkurat gitt bort mitt akvarium... trenger ikke nytt, men har noen lenestoler til salgs... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 ok, ikke salg eller kjøp dette, men er det noen som har en leilighet/hybel til leie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 Har en 28" sony triniton vega tv med fjernkontroll til salgs. Også nye vinterdekk, brukt 1 mnd på Nissan Micra `90 modell, de er vel 14" tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 .. og jeg prøver å selge gitaren min, men den forsvinner nok ut på finn i løpet av et par dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 Hva skal du ha for TVen? Og hvis noen har tenkt til å kjøpe akvarium fra StabækLars har jeg akvarieplanter og flotte fisk til en rimlig penge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 Hva skal du ha for TVen?Og hvis noen har tenkt til å kjøpe akvarium fra StabækLars har jeg akvarieplanter og flotte fisk til en rimlig penge hvis du er interessert, send meg en PM, kan vi diskutere pris... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. September 2007 Del Skrevet 25. September 2007 Hva skal du ha for TVen?Og hvis noen har tenkt til å kjøpe akvarium fra StabækLars har jeg akvarieplanter og flotte fisk til en rimlig penge hvis du er interessert, send meg en PM, kan vi diskutere pris... Er halv interresert, men hvis det er for dyrt så hvet jeg ikke om jeg er så interresert. Ligger det over eller under 7.500. (PS: Har ikke peiling om denne TVen er bra/dårlig) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Selger en skinnsalong (tre+to+en) og et skrivebord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Jeg legger ut bestemor på anbud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Hva skal du ha for TVen?Og hvis noen har tenkt til å kjøpe akvarium fra StabækLars har jeg akvarieplanter og flotte fisk til en rimlig penge hvis du er interessert, send meg en PM, kan vi diskutere pris... Er halv interresert, men hvis det er for dyrt så hvet jeg ikke om jeg er så interresert. Ligger det over eller under 7.500. (PS: Har ikke peiling om denne TVen er bra/dårlig) siden det er en "boks tv" og ikke en flatskjerm skal jeg kun ha 1000 kr for den. bildet er bra, lyden er god, sett sinnsykt mange filmer på den uten å klage. Grunnen til at jeg selger er fordi jeg har kjøpt meg en 37" flatskjerm, og dermed trenger jeg ikke den gamle tv`en... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 27. September 2007 Del Skrevet 27. September 2007 Hva skal du ha for TVen?Og hvis noen har tenkt til å kjøpe akvarium fra StabækLars har jeg akvarieplanter og flotte fisk til en rimlig penge hvis du er interessert, send meg en PM, kan vi diskutere pris... Er halv interresert, men hvis det er for dyrt så hvet jeg ikke om jeg er så interresert. Ligger det over eller under 7.500. (PS: Har ikke peiling om denne TVen er bra/dårlig) siden det er en "boks tv" og ikke en flatskjerm skal jeg kun ha 1000 kr for den. bildet er bra, lyden er god, sett sinnsykt mange filmer på den uten å klage. Grunnen til at jeg selger er fordi jeg har kjøpt meg en 37" flatskjerm, og dermed trenger jeg ikke den gamle tv`en... Skal tenke litt på det, skal til USA nå, der går mye av penga, og kanskje jeg kan kjøpe TV der. Men har du et bilde av den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 27. September 2007 (endret) Del Skrevet 27. September 2007 (endret) flotte t-skjorter Denne kom på markedet etter en omdiskutert avgjørelse i en CL-finale en gang. Bare å kjøpe for de som ønsker det. Endret 27. September 2007 av Klodrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. September 2008 (endret) Del Skrevet 11. September 2008 (endret) Bil til salgs. Opel Astra 2005 modell, 1.6 Enjoy Twinport 105 HK. 67000 km. Alle servicer fulgt, senest i juli 2008, EU-godkjent mai 2008. Servicehefte medfølger. Meget pent brukt bil med gode kjøreegenskaper. Prisantydning 150 000 Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse, og ved fremvisning av SS-medlemsskap blir det bankers rabatt Ta kontakt med undertegnede på PM eller tlf. 99 23 31 25 Endret 11. September 2008 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 Bil til salgs. Opel Astra 2005 modell, 1.6 Enjoy Twinport 105 HK. 67000 km. Alle servicer fulgt, senest i juli 2008, EU-godkjent mai 2008. Servicehefte medfølger. Meget pent brukt bil med gode kjøreegenskaper. Prisantydning 150 000 Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse, og ved fremvisning av SS-medlemsskap blir det bankers rabatt Ta kontakt med undertegnede på PM eller tlf. 99 23 31 25 Off-topic, men var det denne bilen du kjørte da du omtrent meide meg ned i sentrum av Bekkestua før kvartfinalen i cupen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Bil til salgs. Opel Astra 2005 modell, 1.6 Enjoy Twinport 105 HK. 67000 km. Alle servicer fulgt, senest i juli 2008, EU-godkjent mai 2008. Servicehefte medfølger. Meget pent brukt bil med gode kjøreegenskaper. Prisantydning 150 000 Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse, og ved fremvisning av SS-medlemsskap blir det bankers rabatt Ta kontakt med undertegnede på PM eller tlf. 99 23 31 25 Off-topic, men var det denne bilen du kjørte da du omtrent meide meg ned i sentrum av Bekkestua før kvartfinalen i cupen? Det er korrekt. Fotgjenger= fortau og gangfelt, bil= vei. nuff said Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 flotte t-skjorter Denne kom på markedet etter en omdiskutert avgjørelse i en CL-finale en gang. Bare å kjøpe for de som ønsker det. flotte t-skjorter Disse kom på markedet i forbindelse med et seriemesterskap. Bare å kjøpe for de som ønsker det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Ohhh, Potter ønsker å provosere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 247 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Ohhh, Potter ønsker å provosere Potter provoserer ikke meg ihvertfall, hvis folk vil ha slike tskjorter vet de nok hvor de skal lete Men ikke i "Praktisk Info"-tråden, det er klart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 En venninne har en ekstrabillett til cupfinalen. Dette er dessverre ikke på $$-feltet, men Postbanken øvre. Jeg går utifra at noen kjenner noen som kan være interreserte? Send pm. Spesifikasjoner: Felt J, rad 22, sete 5. Pris: 500,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 3. November 2008 Del Skrevet 3. November 2008 En venninne har en ekstrabillett til cupfinalen. Dette er dessverre ikke på $-feltet, men Postbanken øvre. Jeg går utifra at noen kjenner noen som kan være interreserte? Send pm. Spesifikasjoner: Felt J, rad 22, sete 5. Pris: 500,- Det er en liste på http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=5043 over hvem som ønsker billetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå