Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Litt dristig denne tråden, har vel neppe mye å gjøre med Stabæk Fotball, men foreslår at vi oppretter en tråd som vi kan bruke til slikt. Ganske mange mennesker her som har samme interesse og føler derfor at tråden kan gavne både kjøper og selger.

Foreslår naturligvis at ting som legges ut til salg her skal være av ”one-item” kategorien og skal IKKE overstride listeprisen. Billetter til konserter, kamper, flyturer til bortekamper. Foreslår så at man legger ut en ”annonse/beskrivelse” og at alle diskusjoner gjennomføres via private beskjeder. Varen merkes med solgt når den er solgt/gitt bort.

Jeg har for så vidt noe å legge ut og er derfor jeg skriver dette, men venter med å legge det ut til jeg hører deres synspunkter – so – what you think?

Hvis denne strider mot noen forumregler, jeg ikke fant noe sted, foreslår jeg at styret lukker tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

48 som har tittet, ingen kommentarer - da prøver jeg meg...

-

Er keen på å bli kvitt 2 stykk billetter til fredagens Lenny Kravitz konsert. Noen som har lyst på?

Veldig gode plasser, er i beita for dårlig tid og selger de til pålydende evt. andre lavere bud.

lenny.jpg

Sitteplasser, - de beste sitteplassene... Felt 108 - Rad 1 - EN

SOLGT!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
  • 1 år senere...

Hva skal du ha for TVen?

Og hvis noen har tenkt til å kjøpe akvarium fra StabækLars har jeg akvarieplanter og flotte fisk til en rimlig penge ;)

hvis du er interessert, send meg en PM, kan vi diskutere pris...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for TVen?

Og hvis noen har tenkt til å kjøpe akvarium fra StabækLars har jeg akvarieplanter og flotte fisk til en rimlig penge ;)

Er halv interresert, men hvis det er for dyrt så hvet jeg ikke om jeg er så interresert.

Ligger det over eller under 7.500. (PS: Har ikke peiling om denne TVen er bra/dårlig)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for TVen?

Er halv interresert, men hvis det er for dyrt så hvet jeg ikke om jeg er så interresert.

Ligger det over eller under 7.500. (PS: Har ikke peiling om denne TVen er bra/dårlig)

siden det er en "boks tv" og ikke en flatskjerm skal jeg kun ha 1000 kr for den. bildet er bra, lyden er god, sett sinnsykt mange filmer på den uten å klage. Grunnen til at jeg selger er fordi jeg har kjøpt meg en 37" flatskjerm, og dermed trenger jeg ikke den gamle tv`en...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for TVen?

siden det er en "boks tv" og ikke en flatskjerm skal jeg kun ha 1000 kr for den. bildet er bra, lyden er god, sett sinnsykt mange filmer på den uten å klage. Grunnen til at jeg selger er fordi jeg har kjøpt meg en 37" flatskjerm, og dermed trenger jeg ikke den gamle tv`en...

Skal tenke litt på det, skal til USA nå, der går mye av penga, og kanskje jeg kan kjøpe TV der.

Men har du et bilde av den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Bil til salgs.

Opel Astra 2005 modell, 1.6 Enjoy Twinport 105 HK.

67000 km. Alle servicer fulgt, senest i juli 2008, EU-godkjent mai 2008. Servicehefte medfølger.

Meget pent brukt bil med gode kjøreegenskaper.

Prisantydning 150 000

Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse, og ved fremvisning av SS-medlemsskap blir det bankers rabatt :)

Ta kontakt med undertegnede på PM eller tlf. 99 23 31 25

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil til salgs.

67000 km. Alle servicer fulgt, senest i juli 2008, EU-godkjent mai 2008. Servicehefte medfølger.

Prisantydning 150 000

Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse, og ved fremvisning av SS-medlemsskap blir det bankers rabatt :)

Off-topic, men var det denne bilen du kjørte da du omtrent meide meg ned i sentrum av Bekkestua før kvartfinalen i cupen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil til salgs.

Prisantydning 150 000

Off-topic, men var det denne bilen du kjørte da du omtrent meide meg ned i sentrum av Bekkestua før kvartfinalen i cupen?

Det er korrekt. Fotgjenger= fortau og gangfelt, bil= vei. nuff said

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ohhh, Potter ønsker å provosere ;)

Potter provoserer ikke meg ihvertfall, hvis folk vil ha slike tskjorter vet de nok hvor de skal lete :) Men ikke i "Praktisk Info"-tråden, det er klart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En venninne har en ekstrabillett til cupfinalen. Dette er dessverre ikke på $-feltet, men Postbanken øvre. Jeg går utifra at noen kjenner noen som kan være interreserte? Send pm.

Spesifikasjoner: Felt J, rad 22, sete 5.

Pris: 500,-

Det er en liste på http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=5043 over hvem som ønsker billetter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupfinale 2008 - Billetter
  • Opprett ny...