Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Merker meg at ss.no nå har kommet forbi nr. 12 på tabellen og ennå ikke har valgt Sandefjord... tror de virkelig Sandefjord blir årets overraskelse? Det tviler jeg sterkt på.

Her er det bare følge med så får du omsider svaret :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trodde ikke det gikk an å lage noe verre enn "gååååår for gull", men så feil kunne jeg altså ta. Og så er det til og med fra samme klubb :D

Hva er forresten Start-sangen dere brukte? Er det mulig å legge den ut på youtube?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Rosenborg

2. Vålerenga

3. Viking

4. Stabæk

5. Lillestrøm

6. Tromsø

7. Brann

8. Fredrikstad

9. Bodø/Glimt

10. Molde

11. Odd Grenland

12. Strømsgodset

13. Start

14. Lyn

15. Aalesund

16. Sandefjord

Tror Tromsø og Godset presterer bedre enn mange tror, mens Brann og Sandefjord tror jeg presterer dårligere enn mange tror.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker meg at ss.no nå har kommet forbi nr. 12 på tabellen og ennå ikke har valgt Sandefjord... tror de virkelig Sandefjord blir årets overraskelse? Det tviler jeg sterkt på.

Det gjør ikke jeg! De har mye spennende og ungt på gang i hvalspekkbyen ;)

Også har de så fin hjemmebane da gitt :rolleyes:

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp sett $$-tv tippe 11. plassen og har kommet frem til to synsinger. At dere er på sporet av noe stort i år og på tippefronten, og at nesten alle supportersangene dere graver opp er av de drepende forferdelige sortene :blink:

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg forstår dere gjorde et poeng ut av å ikke nevne den unevnelige, men dere kunne kanskje hatt et lite flatterende bilde av monsteret i bakgrunnen for å få frem ironien tydligere? Ellers fornøyelig å følge gubbene.

Forslag til neste år. Å analysere hvert lag på tulle-dialekten til området hvert enkelt lag stammer fra. Det hadde vært noe det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg forstår dere gjorde et poeng ut av å ikke nevne den unevnelige, men dere kunne kanskje hatt et lite flatterende bilde av monsteret i bakgrunnen for å få frem ironien tydligere? Ellers fornøyelig å følge gubbene.

Forslag til neste år. Å analysere hvert lag på tulle-dialekten til området hvert enkelt lag stammer fra. Det hadde vært noe det...

Vi kan jo bruke den dialekten som folk snakker der de ulike klubbene holder til. Det høres fort ut som tulle-dialekt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vanskelig å tippe noen tabell allerede nå. Vil helst vente til uka før seriestart iallefall. Mye kan skje før den tid.

Men pr. idag:

1. Rosenborg

2. Brann

3. Stabæk

4. Lillestrøm

5. Lyn

6. Vålerenga

7. Tromsø

8. Viking

9. Fredrikstad

10. Strømsgodset

11. Bodø-Glimt

12. Molde

13. Start

14. Odd Grenland

15. Aalesund

16. Sandefjord

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det min tur

1. Viking

2. Stabæk

3. Rosenborg

4. Lillestrøm

5. Vålerenga

6. Strømsgodset

7. Sandefjord

8. Brann

9. Fredrikstad

10. Start

11. Odd

12. Aalesund

13. Tromsø

14. Lyn

15. Molde

16. Bodø/Glimt

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil bare takk Schutzstaffeln for at de leverer en dypgående analyse i år også. Den settes mer pris på enn det alle andre riksaviser og synsere presenterer. Som Sandefjord mann på min hals så er det hyggelig å lese deres tips. Se opp for Ebrima Sohna i år! Gleder meg til å stille i bunad 16. mai og forhåpentligvis få med noen poeng..

Angående Stabæk så tror jeg dere fint kan leve i troen om å titulere dere seriemestere i år også. Som tidligere påpekt er det ingen som skiller seg ut som klare gullkandidater, men Stabæk har etter min mening en klar asset: Forsvaret. Dere spilte fantastisk angrepsfotball sist sesong, men dere hadde også en defensiv trygghet som jeg mener er det viktigste for å ta nok poeng over en lang sesong.

I tillegg har dere fått Espen (som i sin ungdom spilte på Sporty, fra Verningen, som vi alltid vant 10-5 mot og Espen putta alle kæssene), han kommer til å tilføre mye bra!

Lykke til i år, og tro det eller ei, i Sandefjord blir dere oppfattet som en sympatisk klubb. Ses 16 mai!

PS:Måtte bare Søpla rykke ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli litt skeptisk til to ørsmå detaljer i satyrens tabelltips: Molde og Tromsø. Spesielt TIL har jeg store problemer med å se for meg inne blant topp seks i år. Heller ikke Molde har jeg helt trua på. Men det er kanskje litt viktig å tippe de andre storoslokameratene (VIF, Lyn, LSK) godt nede på tabellen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tabelltips 2009
  • Opprett ny...