Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha tabelltipset etter budsjett så kan du se på vg, dagbladet mm sine tips. Der er nok disse 6 på topp:

RBK

Brann

Viking

VIF

LSK

Stabæk

Jeg har ikke så stor tro på Molde selv, men de har noe som mange andre lag mangler. Målfarlige spisser. Diouf x 2 og Mota. Molde skapte vel tonn med sjanser i begynnelsen av sesongen i fjor, men scoret lite. Blir de litt mer effektive, så kan det bli bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å bli litt skeptisk til to ørsmå detaljer i satyrens tabelltips: Molde og Tromsø. Spesielt TIL har jeg store problemer med å se for meg inne blant topp seks i år. Heller ikke Molde har jeg helt trua på. Men det er kanskje litt viktig å tippe de andre storoslokameratene (VIF, Lyn, LSK) godt nede på tabellen?

Hepp,

Det er ingen "politisk" agenda bak årets tips, hvis det er det du antyder.

@ringo(fra mobil)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli litt skeptisk til to ørsmå detaljer i satyrens tabelltips: Molde og Tromsø. Spesielt TIL har jeg store problemer med å se for meg inne blant topp seks i år. Heller ikke Molde har jeg helt trua på. Men det er kanskje litt viktig å tippe de andre storoslokameratene (VIF, Lyn, LSK) godt nede på tabellen?

Hepp,

Det er ingen "politisk" agenda bak årets tips, hvis det er det du antyder.

@ringo(fra mobil)

Helt riktig. Hvis vi hadde trodd på det så hadde vi tippet selv LSK ellr Lyn på topp. Vi er nådeløst objektive når vi vurderer det enkelte lags plasseing på tabelle, selv om vi av og til har noen slngbemerkninger i selve presentasjonene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Engafansen tipper RBK på topp

Det blir kun sølv på Vålerenga i år om vi skal tro Vålerengas egne fans. Se fan-tabellen her.

Relaterte saker:

* Tipp tabellen - vinn bil

Det blir Rosenborg som slår tilbake i år, om vi skal tro våre egne fans. Når snart 1500 har levert sine tabelltips er Rosenborg den klare eneren foran vårt eget Vålerenga.

Cupfinalist-taper Stabæk kommer inn på en tredjeplass, foran Brann og så Viking mens Lillestrøm vil få en 6.plass. Her er tabellen som dere, våre fans, har tippet:

1. Rosenborg

2. Vålerenga

3. Stabæk

4. Brann

5. Viking

6. Lillestrøm

7. Fredrikstad

8. Tromsø

9. Lyn

10. Bodø/Glimt

11. Molde

12. Strømsgodset

13. Start

14. Odd

15. Aalesund

16. Sandefjord

Sånn, så slipper vi å generere ekstra klikk og penger til Enga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan det funker jeg. Så hvis jeg vil at Stabæk skal tjene penger. Så kan jeg bare gå inn på hjemmesiden dems å være der mest mulig?? :huh:

Hovedsaklig riktig det ja! Du må gjerne oppdatere stabak.no en gang i blant og ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan det funker jeg. Så hvis jeg vil at Stabæk skal tjene penger. Så kan jeg bare gå inn på hjemmesiden dems å være der mest mulig?? :huh:

Hovedsaklig riktig det ja! Du må gjerne oppdatere stabak.no en gang i blant og ;)

Takk :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig. Hvis vi hadde trodd på det så hadde vi tippet selv LSK ellr Lyn på topp. Vi er nådeløst objektive når vi vurderer det enkelte lags plasseing på tabelle, selv om vi av og til har noen slngbemerkninger i selve presentasjonene

Skal bli spennende å høre hvordan dere argumenterer for topp 4-plassering for Molde! Tromsø tror jeg forsåvidt kan gjøre det en del bedre enn mange har trodd, men topp 4 er litt høyt. Tror også Enga må mye høyere i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bli spennende å høre hvordan dere argumenterer for topp 4-plassering for Molde! Tromsø tror jeg forsåvidt kan gjøre det en del bedre enn mange har trodd, men topp 4 er litt høyt. Tror også Enga må mye høyere i år.

Problemet i år er vel at det er veldig få klubber som virker å kunne klare topp 6, jeg ser vel egentlig bare for meg SKB, RBK og oss, og av disse ser jeg bare en skikkelig medaljekandidat, oss (men ikke høyere enn bronse). Så hvem faen skal ta de andre tre topp 6 plassene (ikke minst gull og sølv)? Tror svaret er at de ikke deles ut i år :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spetalen spår Stabæk-nedrykk

Den tidligere Vålerenga-investoren er den første av flere kjendiser som kommer til å dele sitt tabelltips med vif-fotball.no-leserne fram mot seriestart.

Spetalen plasserer Vålerenga som seriemester, og Stabæk som tabelljumbo. Og Daniel Nannskog blir ifølge Spetalen VIF-spiller i løpet av sesongen!

- Konkurser vil ramme fotballklubbene, og derfor er det ikke nødvendigvis avgjørende hvem jeg tror ender sist, sier Spetalen til vif-fotball.no. Han spår forøvrig 15 uavgjortkamper for Kjetil Rekdal og Aalesund.

- Den treneren er verdensmester i uavgjort!

Her er Spetalens tips:

1. Vålerenga (Kjøper Nannskog. Dugnad blant slitne aksjespekulanter som samler inn penger i juni)

2. Rosenborg

3. Brann

4. Lillestrøm

5. Fredrikstad

6. Tromsø

7. Viking

8. Sandefjord (Tippeligaens beste trener )

9. Bodø/Glimt

10. Strømsgodset

11. Odd

12. FC Lyn

13. Aalesund (15 uavgjorte kamper. Treneren er verdensmester i uavgjort)

14. Start

15. Molde

16. Stabæk (Går konkurs og må selge Nannskog til Vålerenga midt i sesongen)

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Rosenborg

2. Viking

3. Stabæk

4. Molde

5. Tromsø

6. Brann

7. Vålerenga

8. Lillestrøm

9. Fredrikstad

10. Lyn

11. Bodø/Glimt

12. Sandefjord

13. Ålesund

14. Odd

15. Strømsgodset

16. Start

Begynner å bli lovlig spent på hva Satyren har som gulltipset nå.

Hjertet sier Stabæk, men jeg klarer ikke helt se for meg at vi klarer det i år igjen, med mindre vi får inn noe helt sinnsvakt bra før seriestart.

Tromsø blir gode de, men med den økonomien må de nok selge både Molskred og Reginiussen i sommer (i alle fall Reginiussen om de vil få noe for han), så de henger nok ikke med helt inn. Uten Steinar Nilsen og med spissparet Rush/Munoz blir det ikke gull. Så god er ikke Munoz og så giftig er ikke Rush lenger. Uten Reginiussen er heller ikke forsvaret like solid heller.

Molde har spisser som scorer mål, og det sitter jo veldig når det først sitter (8-0 mot Brann (knis)). Menneh, er det laget vi spilte på ræva 2 ganger på en uke plutselig godt nok til å ta gull? jeg tviler.

Gleder meg til å se begrunnelsen deres :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Narkomanen Spetalen er jo en artig skrue!

Spetalens tips

Investor og aksjetrader Øystein Stray Spetalen har satt opp Tippeligatabellen 2009.

Relaterte saker:

Tipp tabellen - vinn bil

Slåss om millioner Den tidligere Vålerenga-investoren er den første av flere kjendiser som kommer til å dele sitt tabelltips med vif-fotball.no-leserne fram mot seriestart.

Spetalen plasserer Vålerenga som seriemester, og Stabæk som tabelljumbo. Og Daniel Nannskog blir ifølge Spetalen VIF-spiller i løpet av sesongen!

- Konkurser vil ramme fotballklubbene, og derfor er det ikke nødvendigvis avgjørende hvem jeg tror ender sist, sier Spetalen til vif-fotball.no. Han spår forøvrig 15 uavgjortkamper for Kjetil Rekdal og Aalesund.

- Den treneren er verdensmester i uavgjort!

Her er Spetalens tips:

1. Vålerenga (Kjøper Nannskog. Dugnad blant slitne aksjespekulanter som samler inn penger i juni)

2. Rosenborg

3. Brann

4. Lillestrøm

5. Fredrikstad

6. Tromsø

7. Viking

8. Sandefjord (Tippeligaens beste trener )

9. Bodø/Glimt

10. Strømsgodset

11. Odd

12. FC Lyn

13. Aalesund (15 uavgjorte kamper. Treneren er verdensmester i uavgjort)

14. Start

15. Molde

Tipp og vinn bil

Sammen med Vålerengas samarbeidspartner ALD Automotive og Nettavisen inviteter vif-fotball.no til tabellkonkurransen 2009 – der den beste tipperen vinner ett års gratis lån av en Smart-bil levert av ALD Automotive. 1500 har allerede meldt seg på, og nå kan du sette opp din tabell helt gratis - og være med i trekningen av Smart-bilen.

Kan Stabæk kopiere fjorårets seriegull? Vil Vålerenga fortsette der de slapp i cupfinalen? Havner Rosenborg og Brann i toppen? Hvordan går det med nyopprykkede Sandefjord, Odd Grenland og Start? Årets Tippeliga består for første gang av 16 lag – nå kan du sette opp tabellen slik du tror den blir.

- Her kan alle delta, og fjorårets jevne serie viser at det ikke er avgjørende med tunge fotballanalyser for å tippe riktig. En god porsjon flaks er like viktig, sier mediesjef Svein Graff i Vålerenga Fotball, og peker på usikkerheten rundt skader og kjøp/salg av spillere underveis i sesongen.

Poengutregning

Det handler om å få minst mulig poeng ved sesongslutt. Man får ett poeng per plassering som er feil.

Har du for eksempel tippet Vålerenga på 6.plass og de havner på 1.plass får du 5 poeng. Det samme gjelder andre veien.

Tipper du alle lagene på korrekt plass får du null poeng og står i stor fare for å vinne bilen.

Les betingelsene i påmeldingsskjemaet.

Så slipper vi å generere mer klikk på VPN enn nødvendig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Narkomanen Spetalen er jo en artig skrue!

Spetalens tips

Hele artikkelen er allerede postet på forumet uten link for å ikke gi VIF unødvendig mange klikk.... EDIT:før deg også daniels

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå burde jeg bare le, MEN: Herregud. Sjekk litt først!

:lol::lol:

Spetalens tips

Noen er vel litt overtroiske ?

http://www.vif-fotball.no/article2564090.ece

Ekkelt barn har mange navn....

ps. dette er linker til stabak.no

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Stabæk

2. Rosenborg

3. Lyn

4. Lillestrøm

5. Molde

6. Tromsø

7. Brann

8. Fredrikstad

9. Viking

10. Vålerenga

11. Bodø/Glimt

12. Odd

13. Start

14. Sandefjord

15. Aalesund

16. Strømsgodset

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Rosenborg

2. Fredrikstad

3. Brann

4. Viking

5. Stabæk

6. Vålerenga

7. Lillestrøm

8. Tromsø

9. Bodø Glimt

10. Lyn

11. Molde

12. Strømsgodset

13. Odd

14. Aalesund

15. Start

16. Sandefjord

Må jeg for guds skyld få feil! Og det får jeg hvert år..

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan umulig være et seriøst tips. Molde på topp 2? Hva faen? Dette er utelukkende et tips med mål om å være annerledes.

For øvrig, enhver seriøs fotballsupporter vet at 4. plass ikke gir og aldri har gitt Europa League, eller UEFA Cup som det tidligere het. Intertoto Cup som 4. plass tidligere ga er samtidig lagt ned.

Endret av Kjello
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan umulig være et seriøst tips. Molde på topp 2? Hva faen? Dette er utelukkende et tips med mål om å være annerledes.

For øvrig, enhver seriøs fotballsupporter vet at 4. plass ikke gir Europa League i år, eller UEFA Cup som det tidligere het. Intertoto Cup er samtidig lagt ned.

Hva med å vente til begrunnelsen kommer? Og hva er det som tilsier at 4. plassen IKKE gir UEFA-cup. Ikke automatisk, det har du rett i, men 4. plass KAN fort gi UEFA-plass. Det mangler et ?, ja vi inrømmer det. En marginal tegnsettingsfeil er altså forskjelden på om du er seriøs eller useriøs supporter.

Jeg har nå rettet saken og slegt på et ? og er således seiøs? Eller er det slik at alle som har noe positivt å si om Molde er idioter i øynene til dere som holder med RBK? Dere i Rinnanbanden fikk vel 5 plass i fjor og kan likevel komme til UEFA-cupen.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tabelltips 2009
  • Opprett ny...