Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg har forstått blir kampene vist på TV2 Sport

Er det noen som har det etter at TV2 ikke skal sende tippeliga der lenger?

Meg for eksempel. Klarte å binde meg for et år midt i forrige sesong :angry:

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så vidt jeg har forstått blir kampene vist på TV2 Sport

Er det noen som har det etter at TV2 ikke skal sende tippeliga der lenger?

Meg for eksempel. Klarte å binde meg for et år midt i forrige sesong :angry:

Samma her. Men det er jo faktisk verdt det når LaManga vises der.

Også koster det ikke så mye når jeg spleiser med broren min.:)

Endret av MagnusB
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det kun er snakk om Web-tv. Uansett er det ikke mange kampene det ersnakk om iom at mange bortekamper er inne rekkevidde eller i en ferie ;)

Dersom du bestiller Lyse som strømleverander kan du kanskje få det gjennom stikkontakten i veggen :lol:

Ellers er vel VG-nett-TV eneste mulighet :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det kun er snakk om Web-tv. Uansett er det ikke mange kampene det ersnakk om iom at mange bortekamper er inne rekkevidde eller i en ferie ;)

Dersom du bestiller Lyse som strømleverander kan du kanskje få det gjennom stikkontakten i veggen :lol:

Ellers er vel VG-nett-TV eneste mulighet :(

Og TV 2 Sumo..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello!

I published in Bulgarian football site two small articles for La manga and the opening of Telenor Arena. They are written only in Bulgarian, but if one of you is very curious what it says there may use slightly confusing translation translate.google

Endret av stoianator
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello!

I published in Bulgarian football site two small articles for La manga and the opening of Telenor Arena. They are written only in Bulgarian, but if one of you is very curious what it says there may use slightly confusing translation translate.google

Oj, der var det saker på venstre side...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello!

Oj, der var det saker på venstre side...

Antar at det er en lokal ekspertkommentator. Muligens Bulgarias svar på Nils Johan Semb...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello!

Well done, Stoian! (or at least i guess so...) Keep up the good work of recruiting Stabæk fans in Bulgaria :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"lokal ekspertkommentator" is me. But... I am not realy expert or kommentator. This is the site who published links for football streams and a little football news.

The administrator is my friend and sometimes I publish articles about the team of Stabaek, as well as predictions and analysis for some matches with the participation of Norwegian teams (naturally primarily for Stabaek :D ). Like this 1 2 3

P.S. Now I saw that there was a problem and they have changed the pictures that were published with a logo League 1. Sorry but it is not my fault! :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte startidspunktet paa kampen mot Honka. Staar 1300 paa stabak.no, mens TV2 oppererer med 12.00.

tipper i såfall at kl 12 er rett. Jeg skal høre med Schelvis

Kl 12 er korrekt. Skal rette opp stabak.no etterpå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget mot Honka er klart:

Iven Austbø – Jon Inge Høiland, Morten Morisbak Skjønsberg, Inge André Olsen, Thomas Rogne – Christian Keller, Pontus Farnerud, Henning Hauger, Palmi Rafn Palmasson – Torstein Andersen Aase, Espen Hoff

Laget ser helt ok ut og det blir spennende å se om Aase har utviklet seg fra i fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2009
  • Opprett ny...