Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Laget ser helt ok ut og det blir spennende å se om Aase har utviklet seg fra i fjor

>> Tviler, var skadet i mesteparten av forrige sesong, så vi må nok gi han litt mer tid! :rolleyes:

Tror heller ikke at vi kan forvente oss mye av han, men blir likevell artig å se han i spill igjen, samme med Rogne. Likte lagoppstillingen veldig godt jeg :) Er det noen andre steder man kan følge kampen, tenker på live-tekst, siden jeg ikke orker styret med sumo?

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Laget ser helt ok ut og det blir spennende å se om Aase har utviklet seg fra i fjor

>> Tviler, var skadet i mesteparten av forrige sesong, så vi må nok gi han litt mer tid! :rolleyes:

Tror heller ikke at vi kan forvente oss mye av han, men blir likevell artig å se han i spill igjen, samme med Rogne. Likte lagoppstillingen veldig godt jeg :) Er det noen andre steder man kan følge kampen, tenker på live-tekst, siden jeg ikke orker styret med sumo?

Den går jo på TV da. Det pleier å være uproblematisk - TV2 Sport kl 1150

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg så den rett etter.. Men jeg skal vel se resten av kampene også, så da må man vel til pers med et månedsabbonement uansett.

Strengt tatt vil vel mange her trenge årsabbonement uansett, med mindre man har mulighet til å reise på de fleste kampene selv..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sumo.JPG

Sweet! Er det fler på blindern i dag som tenkte seg å se kampen? Om det finnes en ledig forelesningssal i et av de nyere byggene kan man jo logge seg på der og se kampen på storskjerm...

Jeg er med hvis dette blir no av!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg så den rett etter.. Men jeg skal vel se resten av kampene også, så da må man vel til pers med et månedsabbonement uansett.

Strengt tatt vil vel mange her trenge årsabbonement uansett, med mindre man har mulighet til å reise på de fleste kampene selv..

Nå er det jo flere medier som skal prøve seg på nett-tv i år. Foreløpig har jeg bare sett hvilken pris TV2-sumo tar. De har jo mest erfaring med dette. Men jeg hadde uansett ventet med å bestille et årsabonement til man ser hva de ulike aktørene tilbyr. For egen del er det ikke hver måned hvor det er like aktuelt å betale for nett-tv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden tråden allerede er innom Sumo, noen som har erfaringer med det fra utlandet?

Så cupfinalen i Thailand, fungerte ganske bra.

Jeg har sett mange kamper fra Tyskland, UK osv.. men båndbredden er vanlgvis lavere og bildet kan hakke litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff spilte både kant og spiss i Lyn. Da var det pause. Dårlig førsteomgang av oss, mye pasningsfeil og lite samspill. Er spent på hvor lenge det er til vi får se noen av prøvespilerene. Satser på at 2. omgang blir bedre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2009
  • Opprett ny...