Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen få tanker om kampen. Jeg håper ikke IA og MMS får mange kamper sammen i år. Keller går mot en ny stor sesong. Kobayashi burde kjøpes. Nigerianeren må vise langt bedre takter hvis han skal være aktuell. Palmi er ingen venstre ving. Nannskog må for all del unngå skader. Aase og Rogne viste gode takter. Og vi burde aboslutt skaffe oss en venstrebeint back.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neste kamp blir vel da førstkommende mandag kl 16.00 mot taperen av Fredrikstad - Nordsjælland. Og siste kamp torsdag 5. februar enten kl 13.00 eller 16.00 avhengig av om vi vinner eller taper.

Edit:

Noen få tanker om kampen. Jeg håper ikke IA og MMS får mange kamper sammen i år. Keller går mot en ny stor sesong. Kobayashi burde kjøpes. Nigerianeren må vise langt bedre takter hvis han skal være aktuell. Palmi er ingen venstre ving. Nannskog må for all del unngå skader. Aase og Rogne viste gode takter. Og vi burde aboslutt skaffe oss en venstrebeint back.

Må si meg fullstendig enig med dette innlegget.

Endret av Joachim
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vant Stabæk en straffekonkurranse sist? Det må være lenge siden.

Og når var sist gang en Stabæk-keeper reddet en straffe? Må vi helt tilbake til cup-campen mot Sogndal i 2006 hvor Jon reddet en av straffene i straffekonken - men hvor vi likevel tapte.

Forsvarsspillere bør ikke ta straffer. (Både Mike og Markus misset i den nevnte Sogndal-kampen)

det er ikke såå lenge siden da... Jon reddet jo skuddet fra Leroy mot Rennes..

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke såå lenge siden da... Jon reddet jo skuddet fra Leroy mot Rennes..

OK. Har likevel et klart inntrykk av at vi de siste årene har hatt en dårlig statisitkk når det gjelder straffespark (begge veier) når vi inkluderer treningskamper og straffekonkurranser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi mangler 4 spillere som spilte fast i fjor, og som gjorde 49 TL mål (og 21 cup-mål) gir det seg selv at det er litt større risiko for smultringer i målprotokollen. Vi får Daniel tilbake, og nye relasjoner på topp skal bygges før seriestart, så jeg ser ikke så mørkt på dette (ennå). Gleder meg heller over 180 min uten baklengsmål, hvilket skulle tyde på at defensiv midtbane og forsvar/keeper fungerer på et helt OK nivå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100 % enig.

Føyer til at Keller er klart bedre som høyreback. Det blir litt for spedt fremover når Keller, Farnerud og Henning spiller sammen.

Neste kamp vil jeg se:

Iven/Jon

Keller-MMS-JIH-Rogne/Tom

Kobayashi-HH-PF-Hoff

PRP-DN

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis denne nigerianeren er bare 19 år og han ikke koster for mye, så sier i alle fall jeg ja takk. Tror at han med rett oppfølging kan bli stor i løpet av 2-3 år. Kanskje ikke så lenge en gang... Kobayashi er bare å signere med en gang dersom han ikke skal ha en sinnssyk lønn, da. Og det er vel kanskje det som diskuteres akkurat nå...

Forøvrig svært uvant å ha stående, til dels syngende, supportere på La Manga! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig svært uvant å ha stående, til dels syngende, supportere på La Manga! :lol:

Hvor mange var dere idag?

Vi er seks personer som reiser til La Manga i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange var dere idag?

Vi er seks personer som reiser til La Manga i morgen.

"Vi var Stabækfans - tusenvis av Stabækfans!" :rolleyes::lol:

Rundt 10 stk vil jeg tro.... :lol:

Velkommen skal dere være! Ta med boblejakker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis denne nigerianeren er bare 19 år og han ikke koster for mye, så sier i alle fall jeg ja takk. Tror at han med rett oppfølging kan bli stor i løpet av 2-3 år. Kanskje ikke så lenge en gang...

Utfra liveoppdateringene presterte han ikke noe særlig, men journalister stoler jeg ikke mye på. Hva så du i han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han viste ingenting. Kanskje om vi er snille et lite rykk. Han hadde også noen overstegsfinter som ikke lurte forsvareren samt et ok skudd mot mål. Til hans forsvar spilte han i er periode der vi var ganske håpløse, spillerne var slitne og lite fungerte.

Jeg hadde, som skrevet tidligere, ventet at han skulle vise noen ekstremferdigheter. Altså at han var en spiller som Janne kunne jobbe med til å bli en habil lagspiller og proff fotballspiller. Men jeg så altså ikke noe til det i denne kampen. Vi får se hva som skjer videre med han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis denne nigerianeren er bare 19 år og han ikke koster for mye, så sier i alle fall jeg ja takk. Tror at han med rett oppfølging kan bli stor i løpet av 2-3 år. Kanskje ikke så lenge en gang...

Utfra liveoppdateringene presterte han ikke noe særlig, men journalister stoler jeg ikke mye på. Hva så du i han?

Nei si det... :unsure: Men det var ett eller annet... :) + en stor tro på Jannes ferdigheter til å utvikle spillere.

Og når jeg sier "ikke koster for mye" så mener jeg billig,billig,billig. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naar spilles kampen paa mandag? For oss som er her nede har jeg sett 4 forskjellige tidspunkter for kampstart allt fra kl. 1200 til kl. 1600

Kan noen som vet ta kontakt med oss slik at vi kan komme til rett tid og ikke til feil tidspunkt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når starter kampen? Jeg har jo faktisk ferie denne uka... Selvom jeg er på jobb nå da...

14.00, så du må være rask om du har tenkt å legge ferien til La Manga.

Nå tenkte jeg mest på å dra til blindern da ;) hah

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2009
  • Opprett ny...