Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Februar 2009 Del Skrevet 2. Februar 2009 3.09 ut i tv2 sine høydepunkter hører man blusset ta av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 2. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2009 (endret) Video fra tv2.no http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2539953.ece Høydepunkter og mål fra dagens kamp. Vet ikke om linken allerede er postet noe sted. Endret 2. Februar 2009 av Solobrus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 2. Februar 2009 Del Skrevet 2. Februar 2009 Video fra tv2.no http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2539953.ece Høydepunkter og mål fra dagens kamp. Vet ikke om linken allerede er postet noe sted. Nei, bare som hovedoppslag på forsiden av stabak.no ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 2. Februar 2009 Del Skrevet 2. Februar 2009 Video fra tv2.no http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2539953.ece Høydepunkter og mål fra dagens kamp. Vet ikke om linken allerede er postet noe sted. "Frekt og freidig av Sverre Diskerud" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 Min oppsummering av FFK-kampen: - IAO og MMS passer dessverre ikke sammen. Vi trenger en annen og mer ballsikker stopper, gjerne med litt fart også (JIH kan være et alternativ). - Keller er bedre på back enn som kant. - Vi trenger en spiller med fart og dribleferdigheter for ikke å bli for endimensjonale i angrepssillet. Kanskje Kabayoshi er rett mann. - Henning er kanonbra. - Daniel er helt uerstattelig for oss pr idag. - Jeg synes Farnerud spiller med litt høy risiko i pasningsspillet. Det gir noen balltap i farlige situasjoner som vi kan bli hardt straffet for. - Mix holder nivået, men det kan bli tøft å få mye spilletid midt på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 Måtte laste opp videoen på nytt. Vær oppmerksom på at det er bare bullshit omtrent. Stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 Min oppsummering av FFK-kampen: - IAO og MMS passer dessverre ikke sammen. Vi trenger en annen og mer ballsikker stopper, gjerne med litt fart også (JIH kan være et alternativ). - Keller er bedre på back enn som kant. - Vi trenger en spiller med fart og dribleferdigheter for ikke å bli for endimensjonale i angrepssillet. Kanskje Kabayoshi er rett mann. - Henning er kanonbra. - Daniel er helt uerstattelig for oss pr idag. - Jeg synes Farnerud spiller med litt høy risiko i pasningsspillet. Det gir noen balltap i farlige situasjoner som vi kan bli hardt straffet for. - Mix holder nivået, men det kan bli tøft å få mye spilletid midt på midtbanen. Stiller meg helt bak denne. Særlig er IAO altfor dårlig til å forsvare en plass i en seriemesters forsvar. Det var direkte pinlig å se han bli løpt fra i den ene situasjonen i første omgang, der spissen til FFK kom alene med Jon, dog uten å score. Virkelig synd vi ikke fikk solgt han da vi hadde sjansen sist. Henning virker å være i kjempeslag. Han løper jo uendelig mye! Moro å se. Vi får håpe han holder seg unna skader i år da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Tribuneukultur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maite Farnerud 0 Del Skrevet 4. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2009 (endret) nice picture, yeah Good luck against Lynn Oslo on Tuesday Endret 4. Februar 2009 av Maite Farnerud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Tribuneukultur! WTF?!? Dette skal dere få høre lenge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Jeg er på plass på La Manga, og skal på treningen idag kl 15. Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på? Skriv opp her, og følg med på stabak.no: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Når er Pontus Seger klar igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Jeg lurer på hvor mange vi er fra SS der nede og så en ting til som er irrelevant i denne sammenheng, men du er jo web ansvarlig: Hvorfor ligger nyheten om "Bohinen tar på skoa i Mexico" under nyheter om damelaget. På stabak.no Greit at Bohinen er både forfengelig og litt femi, men å legge det unner damelaget er vel å dra det litt langt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på? Ta med deg en penn og en kontrakt og si til Daniel at dere skal øve på skjønnskrift. Kamufler det gjerne med at du er autografjeger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Jeg er på plass på La Manga, og skal på treningen idag kl 15. Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på? Skriv opp her, og følg med på stabak.no: Hva er det Pontus Farnerud har tatovert på hans høyre arm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Har Hoff hatt sin innvielses"fest"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Er det sant at det faktisk er Ivar som er faren til Espen Hoff? Og hvorfor har han fått en egen trikkestasjon på Jar-banen oppkalt etter seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Trodde de nye bortedraktene skulle være hvite??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Trodde de nye bortedraktene skulle være hvite??? fyyfaen å de ser ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på? Ta med deg en penn og en kontrakt og si til Daniel at dere skal øve på skjønnskrift. Kamufler det gjerne med at du er autografjeger... Da var det gjort. Skal ta det andre nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 4. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2009 (endret) Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på? Ta med deg en penn og en kontrakt og si til Daniel at dere skal øve på skjønnskrift. Kamufler det gjerne med at du er autografjeger... Da var det gjort. Skal ta det andre nå 17 minutterfør du skrev inlegget ble dette lagt ut på stabak.no. : Tilfeldig?.. Bra jobba Endret 4. Februar 2009 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på? Ta med deg en penn og en kontrakt og si til Daniel at dere skal øve på skjønnskrift. Kamufler det gjerne med at du er autografjeger... Da var det gjort. Skal ta det andre nå Faen at jeg ikke tenkte på dette før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Har slitt mot Lyn i vinter-kamper før, spennende å se Hoff mot sitt gamle lag idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Jeg tror Nannskog og Hoff planlegger å bekle både møte- og bakromsrollen. Daniel har jo blitt flinkere til å slå pasninger og Hoff kan også gjøre begge deler. Vi kommer til å overaske alle i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 5. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2009 (endret) Noen som vet lagoppstillingen? Sumo skriver at laget er som følger: -----------Knudsen------------------ Keller-Skjønsberg-Rogne-Stenvoll ---Palmi-Hauger-Farnerud-Mix---- ------- Hoff-Nannskog-------------- Men tar det med en klype salt siden Kobayashi er oppført på benken... Ellers står IAO, Austbø, A.Aase og Tømmernes oppført på benken. EDIT TV2 melder om dette laget: (LINK Stabæk (4-4-2): Jon Knudsen - Mikkel Diskerud, Morten Skjønsberg, Thomas Rogne, Tom Stenvoll - Christian Keller, Pontus Farnerud, Henning Hauger, Palmi Pálmason - Espen Hoff, Daniel Nannskog Endret 5. Februar 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 5. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2009 (endret) Deilig lesning... "Etter en forrykende start på kampen har kampen dabbet av noe. Begge lag har hatt en del halvsjanser, men har ikke kommet til de virkelig store sjansene. Lyn har hatt den kraftige vinden i ryggen i første omgang og har kanskje hatt en fordel av dette. En ting er iallefall sikkert - duoen Nannskog/Hoff fungerer utmerket på topp for Stabæk." edit: sitat fra nettavises liveoppdatering Endret 5. Februar 2009 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Etter blussfeiringen på 1-0; "Håper disse gutta tar med seg entusiasmen inn i Fornebu Arena, og tar med seg mange flere!" -TV2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Skuffet over at vi søår så mye langt i dag. Blir veldig fortsigbart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 NFF har bedt supporterne om å slutte med blussing og røyking, men turte ikke gå bort og si ifra selv. Det måtte Tom Schelvan gjøre for dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 2-1, nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå