Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min oppsummering av FFK-kampen:

- IAO og MMS passer dessverre ikke sammen. Vi trenger en annen og mer ballsikker stopper, gjerne med litt fart også (JIH kan være et alternativ).

- Keller er bedre på back enn som kant.

- Vi trenger en spiller med fart og dribleferdigheter for ikke å bli for endimensjonale i angrepssillet. Kanskje Kabayoshi er rett mann.

- Henning er kanonbra.

- Daniel er helt uerstattelig for oss pr idag.

- Jeg synes Farnerud spiller med litt høy risiko i pasningsspillet. Det gir noen balltap i farlige situasjoner som vi kan bli hardt straffet for.

- Mix holder nivået, men det kan bli tøft å få mye spilletid midt på midtbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min oppsummering av FFK-kampen:

- IAO og MMS passer dessverre ikke sammen. Vi trenger en annen og mer ballsikker stopper, gjerne med litt fart også (JIH kan være et alternativ).

- Keller er bedre på back enn som kant.

- Vi trenger en spiller med fart og dribleferdigheter for ikke å bli for endimensjonale i angrepssillet. Kanskje Kabayoshi er rett mann.

- Henning er kanonbra.

- Daniel er helt uerstattelig for oss pr idag.

- Jeg synes Farnerud spiller med litt høy risiko i pasningsspillet. Det gir noen balltap i farlige situasjoner som vi kan bli hardt straffet for.

- Mix holder nivået, men det kan bli tøft å få mye spilletid midt på midtbanen.

Stiller meg helt bak denne. Særlig er IAO altfor dårlig til å forsvare en plass i en seriemesters forsvar. Det var direkte pinlig å se han bli løpt fra i den ene situasjonen i første omgang, der spissen til FFK kom alene med Jon, dog uten å score. Virkelig synd vi ikke fikk solgt han da vi hadde sjansen sist.

Henning virker å være i kjempeslag. Han løper jo uendelig mye! Moro å se. Vi får håpe han holder seg unna skader i år da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange vi er fra SS der nede og så en ting til som er irrelevant i denne sammenheng, men du er jo web ansvarlig:

Hvorfor ligger nyheten om "Bohinen tar på skoa i Mexico" under nyheter om damelaget. På stabak.no

Greit at Bohinen er både forfengelig og litt femi, men å legge det unner damelaget er vel å dra det litt langt :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på?

Ta med deg en penn og en kontrakt og si til Daniel at dere skal øve på skjønnskrift. Kamufler det gjerne med at du er autografjeger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på plass på La Manga, og skal på treningen idag kl 15. Er det noen spørsmål jeg skal spørre gutta om, som folket lurer på?

Skriv opp her, og følg med på stabak.no:

Hva er det Pontus Farnerud har tatovert på hans høyre arm :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med deg en penn og en kontrakt og si til Daniel at dere skal øve på skjønnskrift. Kamufler det gjerne med at du er autografjeger...

Da var det gjort. Skal ta det andre nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 minutterfør du skrev inlegget ble dette lagt ut på stabak.no. : Tilfeldig?..

Bra jobba :lol:

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen at jeg ikke tenkte på dette før?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror Nannskog og Hoff planlegger å bekle både møte- og bakromsrollen. Daniel har jo blitt flinkere til å slå pasninger og Hoff kan også gjøre begge deler. Vi kommer til å overaske alle i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet lagoppstillingen? Sumo skriver at laget er som følger:

-----------Knudsen------------------

Keller-Skjønsberg-Rogne-Stenvoll

---Palmi-Hauger-Farnerud-Mix----

------- Hoff-Nannskog--------------

Men tar det med en klype salt siden Kobayashi er oppført på benken... Ellers står IAO, Austbø, A.Aase og Tømmernes oppført på benken.

EDIT

TV2 melder om dette laget: (LINK

Stabæk (4-4-2): Jon Knudsen - Mikkel Diskerud, Morten Skjønsberg, Thomas Rogne, Tom Stenvoll - Christian Keller, Pontus Farnerud, Henning Hauger, Palmi Pálmason - Espen Hoff, Daniel Nannskog

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig lesning...

"Etter en forrykende start på kampen har kampen dabbet av noe. Begge lag har hatt en del halvsjanser, men har ikke kommet til de virkelig store sjansene. Lyn har hatt den kraftige vinden i ryggen i første omgang og har kanskje hatt en fordel av dette. En ting er iallefall sikkert - duoen Nannskog/Hoff fungerer utmerket på topp for Stabæk."

edit: sitat fra nettavises liveoppdatering

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2009
  • Opprett ny...