Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2009 (endret) Så vidt jeg har forstått blir kampene vist på TV2 Sport Er det noen som har det etter at TV2 ikke skal sende tippeliga der lenger? Meg for eksempel. Klarte å binde meg for et år midt i forrige sesong :angry: Endret 18. Januar 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 18. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2009 (endret) Så vidt jeg har forstått blir kampene vist på TV2 Sport Er det noen som har det etter at TV2 ikke skal sende tippeliga der lenger? Meg for eksempel. Klarte å binde meg for et år midt i forrige sesong :angry: Samma her. Men det er jo faktisk verdt det når LaManga vises der. Også koster det ikke så mye når jeg spleiser med broren min. Endret 18. Januar 2009 av MagnusB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 18. Januar 2009 Del Skrevet 18. Januar 2009 Ikke for å avspore den allerede avsporede tråden, men hvilke kanaler kanaler sender bortekampene våres nå, da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 18. Januar 2009 Del Skrevet 18. Januar 2009 Jeg tror det kun er snakk om Web-tv. Uansett er det ikke mange kampene det ersnakk om iom at mange bortekamper er inne rekkevidde eller i en ferie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Jeg tror det kun er snakk om Web-tv. Uansett er det ikke mange kampene det ersnakk om iom at mange bortekamper er inne rekkevidde eller i en ferie Dersom du bestiller Lyse som strømleverander kan du kanskje få det gjennom stikkontakten i veggen Ellers er vel VG-nett-TV eneste mulighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Jeg tror det kun er snakk om Web-tv. Uansett er det ikke mange kampene det ersnakk om iom at mange bortekamper er inne rekkevidde eller i en ferie Dersom du bestiller Lyse som strømleverander kan du kanskje få det gjennom stikkontakten i veggen Ellers er vel VG-nett-TV eneste mulighet Og TV 2 Sumo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Og TV 2 Sumo.. Tror ikke TV2 har nettrettigheter i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Og TV 2 Sumo.. Tror ikke TV2 har nettrettigheter i år. Sumo er TV2s nettkanal og viser alle kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 TV2 Sumo kommer til å vise samtlige TL-kamper og, til en fordelaktig pris for de som har TV2 Sport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stoianator 8 Del Skrevet 21. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 21. Januar 2009 (endret) Hello! I published in Bulgarian football site two small articles for La manga and the opening of Telenor Arena. They are written only in Bulgarian, but if one of you is very curious what it says there may use slightly confusing translation translate.google Telenor Arena La Manga Endret 21. Januar 2009 av stoianator Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Hello!I published in Bulgarian football site two small articles for La manga and the opening of Telenor Arena. They are written only in Bulgarian, but if one of you is very curious what it says there may use slightly confusing translation translate.google Telenor Arena La Manga Oj, der var det saker på venstre side... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Hello!I published in Bulgarian football site two small articles for La manga and the opening of Telenor Arena. They are written only in Bulgarian, but if one of you is very curious what it says there may use slightly confusing translation translate.google Telenor Arena La Manga Oj, der var det saker på venstre side... Antar at det er en lokal ekspertkommentator. Muligens Bulgarias svar på Nils Johan Semb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Hello!I published in Bulgarian football site two small articles for La manga and the opening of Telenor Arena. They are written only in Bulgarian, but if one of you is very curious what it says there may use slightly confusing translation translate.google Telenor Arena La Manga Well done, Stoian! (or at least i guess so...) Keep up the good work of recruiting Stabæk fans in Bulgaria Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stoianator 8 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 "lokal ekspertkommentator" is me. But... I am not realy expert or kommentator. This is the site who published links for football streams and a little football news. The administrator is my friend and sometimes I publish articles about the team of Stabaek, as well as predictions and analysis for some matches with the participation of Norwegian teams (naturally primarily for Stabaek ). Like this 1 2 3 P.S. Now I saw that there was a problem and they have changed the pictures that were published with a logo League 1. Sorry but it is not my fault! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Stabæk fans i Bulgaria og nå ! Med CL-gruppespill kan vi fort bli videnom kjent over hele Europa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 248 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Stabæk fans i Bulgaria og nå ! Med CL-gruppespill kan vi fort bli videnom kjent over hele Europa! Artikkel fra i fjor De fleste bildene er borte da, men men.. Sånn går det når man ikke lagrer lokalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Vi lever ennå. Over og ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Vi lever ennå. Over og ut! Pokker, der tapte jeg 50 spenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Stabæk fans i Bulgaria og nå ! Med CL-gruppespill kan vi fort bli videnom kjent over hele Europa! Artikkel fra i fjor De fleste bildene er borte da, men men.. Sånn går det når man ikke lagrer lokalt. Oisann, såpass... Den har rett og slett gåt meg hus forbi, men morro morro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Januar 2009 Del Skrevet 28. Januar 2009 Noen som kan bekrefte startidspunktet paa kampen mot Honka. Staar 1300 paa stabak.no, mens TV2 oppererer med 12.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Januar 2009 Del Skrevet 28. Januar 2009 Noen som kan bekrefte startidspunktet paa kampen mot Honka. Staar 1300 paa stabak.no, mens TV2 oppererer med 12.00. tipper i såfall at kl 12 er rett. Jeg skal høre med Schelvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Januar 2009 Del Skrevet 28. Januar 2009 Noen som kan bekrefte startidspunktet paa kampen mot Honka. Staar 1300 paa stabak.no, mens TV2 oppererer med 12.00. tipper i såfall at kl 12 er rett. Jeg skal høre med Schelvis Kl 12 er korrekt. Skal rette opp stabak.no etterpå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 28. Januar 2009 Del Skrevet 28. Januar 2009 hva vises på tv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. Januar 2009 Del Skrevet 28. Januar 2009 hva vises på tv? Stabæk v FC Honka - La Manga. Fredag. kl 12.00 TV2 Sumo (Internett) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 28. Januar 2009 Del Skrevet 28. Januar 2009 ARG! Hva faen skal men egentlig med skolen uansett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 28. Januar 2009 Del Skrevet 28. Januar 2009 Trente Japaneren idag eller? Rapporter`??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Januar 2009 Del Skrevet 29. Januar 2009 Lasse Bo aktuell for spill Var det noen som sa tynn stall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 29. Januar 2009 Del Skrevet 29. Januar 2009 Laget mot Honka er klart: Iven Austbø – Jon Inge Høiland, Morten Morisbak Skjønsberg, Inge André Olsen, Thomas Rogne – Christian Keller, Pontus Farnerud, Henning Hauger, Palmi Rafn Palmasson – Torstein Andersen Aase, Espen Hoff Laget ser helt ok ut og det blir spennende å se om Aase har utviklet seg fra i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
piper 5 Del Skrevet 29. Januar 2009 Del Skrevet 29. Januar 2009 Spennende med Rogne og Aase Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 29. Januar 2009 Del Skrevet 29. Januar 2009 Laget ser helt ok ut og det blir spennende å se om Aase har utviklet seg fra i fjor >> Tviler, var skadet i mesteparten av forrige sesong, så vi må nok gi han litt mer tid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå