andersmann 107 Del Skrevet 26. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 26. Mai 2009 (endret) Start - Stabæk flyttet til lørdagen http://fotball.adressa.no/eliteserien/article140189.ece NRK1 kl 1945 lørdag 25. juli pga. forberedelsestid til Championsleague kvallik. Endret 26. Mai 2009 av andersmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Start - Stabæk flyttet til lørdagen http://fotball.adressa.no/eliteserien/article140189.ece NRK1 kl 1945 lørdag 25. juli pga. forberedelsestid til Championsleague kvallik. Var på vei til å banne stygt nå, men så fikk jeg ikke det til å stemme. Kampen i juli er det helt greit at flyttes til lørdag, hadde vært verre med den i juni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 26. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 26. Mai 2009 (endret) Hmm passet jo dårlig med en annen avtale jeg hadde. Men pokker heller, den kampen hadde jeg uansett tenkt til å dra på ( må jo prøve å ta opp kampen med sexxes ) Så på den positive siden vil kanskje flere folk komme seg nedover når det er fridag dagen etter. Endret 26. Mai 2009 av mcmorten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Tv kamper i runde 20+21 er satt opp og vi fikk ingen (Aafk- hjemme og Tromsø i nord) Stabæk - Aalesund søndag 2. aug. kl 1800 Tromsø - Stabæk søndag 16. aug. kl 1800 Men spm. er om TIL- kampen er flyttet da den i utgangspunktet lå på lørdagen? http://fotball.sysit.net/System-pages/Tabe...rnamentId=37562 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Tromsø - Stabæk søndag 16. aug. kl 1800 Men spm. er om TIL- kampen er flyttet da den i utgangspunktet lå på lørdagen? Jo, det stemmer. Tromsø - Stabæk var satt opp lørdag 15. august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Tipper at tv kampene for runde 22 er Stabæk-Vif, Molde - Aalesund og Fredrikstad - Rosenborg. . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Tromsø - Stabæk søndag 16. aug. kl 1800 Men spm. er om TIL- kampen er flyttet da den i utgangspunktet lå på lørdagen? Jo, det stemmer. Tromsø - Stabæk var satt opp lørdag 15. august. Man skal jo ikke se helt bort fra at den kan havne på lørdagen (om vi fortsatt er med i CL-kval, og skal ha tirsdagskamp. Også Aalesundkampen kan således bli på en lørdag, men om CL-kval er på en onsdag blir det neppe flytting av kamp). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Tipper at tv kampene for runde 22 er Stabæk-Vif, Molde - Aalesund og Fredrikstad - Rosenborg. . Nja... Blir vel TV2 som velger 20.00 kampen søndag først, og det blir mest sannsynlig xxxx - VIF. Så velger NRK sin kamp, nemlig xxxx - RBK, og når TV2 sitter igjen med sin mandagskamp velger nok ikke de xxxx - xxxx. De velger den kampen Brann spiller, altså Brann - xxxx. Dette er uttalt og vedtatt, og med omtrent null avvik. Seertall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Tipper at tv kampene for runde 22 er Stabæk-Vif, Molde - Aalesund og Fredrikstad - Rosenborg. . Nja... Blir vel TV2 som velger 20.00 kampen søndag først, og det blir mest sannsynlig xxxx - VIF. Så velger NRK sin kamp, nemlig xxxx - RBK, og når TV2 sitter igjen med sin mandagskamp velger nok ikke de xxxx - xxxx. De velger den kampen Brann spiller, altså Brann - xxxx. Dette er uttalt og vedtatt, og med omtrent null avvik. Seertall! Det er vel Rosenborg som normalt blir plukket ut til TV2s kamp søndag (var jo opprinnelig det i går også, men Rosenborgs kamp ble utsatt). NRK har jo variert litt. Har faktisk seks runder på rad uten at Rosenborg eller Vålerenga vises på den kanalen, og kun en kamp med Brann. TV2 derimot er like forutsigbare som vanlig. Kun tre hovedkamper uten enten Rosenborg eller Vålerenga, og det er vel ingen bombe at de tre kampene da inneholdt Brann. NRK har vel omtrent like mange kamper uten noen av disse tre lagene som med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Det har blitt posta her før, men så det ble etterlyst i en annen tråd, så det er vel verdt å nevne at hjemmekampen til lørdag IKKE blir vist på NRK, men på TV2 Sport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 Det har blitt posta her før, men så det ble etterlyst i en annen tråd, så det er vel verdt å nevne at hjemmekampen til lørdag IKKE blir vist på NRK, men på TV2 Sport. Hva faen? Hvorfor det!? Dårlig gjort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 At vår kamp blir flyttet til lørdag pga CL kval betyr jo ikke automatisk at det blir tv-kamp. Bra synes nå jeg, så kanskje vi klarer over 7000 tilskuere til denne matchen. ahh, litt deilig egentlig. 7000 tilskuere mot viking er jo mye mer enn vi ville klart ifjor Viking er vel uansett det laget som trekker færrest tilskuere uansett hvor de reiser hen, så like greit å ha hjemmekamp mot de i fellesferien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 At vår kamp blir flyttet til lørdag pga CL kval betyr jo ikke automatisk at det blir tv-kamp. Bra synes nå jeg, så kanskje vi klarer over 7000 tilskuere til denne matchen. ahh, litt deilig egentlig. 7000 tilskuere mot viking er jo mye mer enn vi ville klart ifjor Viking er vel uansett det laget som trekker færrest tilskuere uansett hvor de reiser hen, så like greit å ha hjemmekamp mot de i fellesferien. Siden den første offisielle kampen på Telenor Arena er det laveste tilskuerantall vi har hatt 8158 mot Tromsø. Bør vi ikke fortsatt håpe på at vi holder oss over dette mot Viking, selv om det er ferie og Viking ikke er et veldig publikumsvennlig lag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 7. Juli 2009 (endret) At vår kamp blir flyttet til lørdag pga CL kval betyr jo ikke automatisk at det blir tv-kamp. Bra synes nå jeg, så kanskje vi klarer over 7000 tilskuere til denne matchen. ahh, litt deilig egentlig. 7000 tilskuere mot viking er jo mye mer enn vi ville klart ifjor Viking er vel uansett det laget som trekker færrest tilskuere uansett hvor de reiser hen, så like greit å ha hjemmekamp mot de i fellesferien. Siden den første offisielle kampen på Telenor Arena er det laveste tilskuerantall vi har hatt 8158 mot Tromsø. Bør vi ikke fortsatt håpe på at vi holder oss over dette mot Viking, selv om det er ferie og Viking ikke er et veldig publikumsvennlig lag? Hadde selvfølgelig vært glimrende å ha et år med over 8000 solgte billetter til alle kamper, men til denne kampen kan det i verste fall ende opp med under 7000. 7500 eller mer vil være helt greit. Edit: rettet opp en liten leif, under 7000 er det jeg frykter - under 6000 er vel umulig (det er solgt flere sesongkort?) Endret 7. Juli 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 At vår kamp blir flyttet til lørdag pga CL kval betyr jo ikke automatisk at det blir tv-kamp. Bra synes nå jeg, så kanskje vi klarer over 7000 tilskuere til denne matchen. ahh, litt deilig egentlig. 7000 tilskuere mot viking er jo mye mer enn vi ville klart ifjor Viking er vel uansett det laget som trekker færrest tilskuere uansett hvor de reiser hen, så like greit å ha hjemmekamp mot de i fellesferien. Siden den første offisielle kampen på Telenor Arena er det laveste tilskuerantall vi har hatt 8158 mot Tromsø. Bør vi ikke fortsatt håpe på at vi holder oss over dette mot Viking, selv om det er ferie og Viking ikke er et veldig publikumsvennlig lag? Hadde selvfølgelig vært glimrende å ha et år med over 8000 solgte billetter til alle kamper, men til denne kampen kan det i verste fall ende opp med under 6000. 7500 eller mer vil være helt greit. Under 6000 ender man vel uansett ikke, selv under 7000 skal man vel slite med, men mulig man kan greie under 8000. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Vet man noe mer om TIL-kampen spilles lørdag eller søndag nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juli 2009 Del Skrevet 22. Juli 2009 Vet man noe mer om TIL-kampen spilles lørdag eller søndag nå? Den er flyttet tilbake til Lørdagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2009 (endret) Vet man noe mer om TIL-kampen spilles lørdag eller søndag nå? Den er flyttet tilbake til Lørdagen Hadde jo vært greit om man fikk med seg andre flyttinger også. Kampen mot Aalesund er visstnok også flyttet til lørdag! http://www.fotball.no/System-pages/Kampfak...matchId=1492656 Ja, det er seriekampen det er snakk om. Cupkampen skal jo også gå på en lørdag. Endret 22. Juli 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 23. Juli 2009 (endret) Hadde jo vært greit om man fikk med seg andre flyttinger også. Kampen mot Aalesund er visstnok også flyttet til lørdag! http://www.fotball.no/System-pages/Kampfak...matchId=1492656 Merkelig at dette ikke fremkommer andre steder. Hverken hos oss, AaFK eller på NFFs terminliste. Edit: ser nå at den liken du hadde sier 2. august. Altså søndag. Endret 23. Juli 2009 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Hadde jo vært greit om man fikk med seg andre flyttinger også. Kampen mot Aalesund er visstnok også flyttet til lørdag! http://www.fotball.no/System-pages/Kampfak...matchId=1492656 Merkelig at dette ikke fremkommer andre steder. Hverken hos oss, AaFK eller på NFFs terminliste. Edit: ser nå at den liken du hadde sier 2. august. Altså søndag. Heller ikke på troverdige nifs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Kjipt for meg at ingen sjekket denne linken i går mellom 12.42 og 18.24. I den perioden sto den oppført på lørdag kl. 19. http://fotball.speaker.no/FIKSfotballdatac...nged&ffid=1 Tar man en titt her ser man at kamptidspunkt ble endret 18.24 i går. Altså var det et annet tidspunkt før dette klokkeslettet. Sikkert en overivrig person som flyttet kampene. Vel, godt det og min mor blir i hvertfall glad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 NFF flyttet kampen til lørdag, men vi fikk flyttet den tilbake til søndag, så nå er alt som før Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 Da får jeg sett kampen allikevel da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 NFF flyttet kampen til lørdag, men vi fikk flyttet den tilbake til søndag, så nå er alt som før Godt å få bekreftet fra øverste hold at det ikke er jeg som driver med fyllerør her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 NFF flyttet kampen til lørdag, men vi fikk flyttet den tilbake til søndag, så nå er alt som før Godt å få bekreftet fra øverste hold at det ikke er jeg som driver med fyllerør her Vi er jo veldig plaget med det gjentagende fyllerøret ditt Ralle-Frode Vis jeg forstår dette riktig så spilles Stabæk-Ålesund på TA Søndag 02.08 kl18.00 Merkelig at de bare vil ha 2 fridager mellom kampene, men da drar i alle fall ikke gutta på byn på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Juli 2009 Del Skrevet 23. Juli 2009 NFF flyttet kampen til lørdag, men vi fikk flyttet den tilbake til søndag, så nå er alt som før Godt å få bekreftet fra øverste hold at det ikke er jeg som driver med fyllerør her Vi er jo veldig plaget med det gjentagende fyllerøret ditt Ralle-Frode Vis jeg forstår dette riktig så spilles Stabæk-Ålesund på TA Søndag 02.08 kl18.00 Merkelig at de bare vil ha 2 fridager mellom kampene, men da drar i alle fall ikke gutta på byn på lørdag Kampen i Køben går jo fire dager før, så man må nøye seg to fridager enten før eller etter AaFK-kampen, da er det vel greiest å ta det mellom to kamper hvor man slipper lange reiser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 NFF og Norsk Toppfotball har nå satt opp TV-kampene for runde 22. Stabæk - Vålerenga sendes ikke på åpen kanal. Herlig, da kan vi vel vente oss over 10.000 på tribunen? Lørdag 22. august kl 16.00 Lillestrøm - Strømsgodset (NRK) Lørdag 22. august kl 19.00 Molde - AaFK (TV2Sport) Søndag 23. august kl 20.00 Fredrikstad - Rosenborg (TV2) Mandag 24. august kl 19.00 Brann - Sandefjord (TV2 Zebra) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 NFF og Norsk Toppfotball har nå satt opp TV-kampene for runde 22. Stabæk - Vålerenga sendes ikke på åpen kanal. Herlig, da kan vi vel vente oss over 10.000 på tribunen? Jeg må tilstå at jeg forventer langt over 10 000 på denne kampen, spesielt nå som den bare sendes på TV2 sport (og dermed har perfekt starttidspunkt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 NFF og Norsk Toppfotball har nå satt opp TV-kampene for runde 22. Stabæk - Vålerenga sendes ikke på åpen kanal. Herlig, da kan vi vel vente oss over 10.000 på tribunen? Jeg må tilstå at jeg forventer langt over 10 000 på denne kampen, spesielt nå som den bare sendes på TV2 sport (og dermed har perfekt starttidspunkt). Vålerengens supportere burde jo fylle bortefeltet ganske greit. Hvis ikke blir jeg faktisk skuffet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 NFF og Norsk Toppfotball har nå satt opp TV-kampene for runde 22. Stabæk - Vålerenga sendes ikke på åpen kanal. Herlig, da kan vi vel vente oss over 10.000 på tribunen? Jeg må tilstå at jeg forventer langt over 10 000 på denne kampen, spesielt nå som den bare sendes på TV2 sport (og dermed har perfekt starttidspunkt). Vålerengens supportere burde jo fylle bortefeltet ganske greit. Hvis ikke blir jeg faktisk skuffet. Nåja, i EL-kvalifiseringskampen nå var det jo under 4000 tilskuere på Ullevaal. Hvis de skal fylle bortefeltet så tror jeg de må vinne de fleste kampene før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå