Loffen 2 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 I går fikk vi det endelige bevis på at alkohol og idrett ikke hører sammen. Hvis noen tror at 14 dagers feiring med inntak av alkohol ikke betyr noe, ja da vet man ingenting om kroppens evne til å fungere optimalt. Tror nok dette er en lærepenge for Stabæk, som jeg trodde var for profesjonelle til å gjøre noe så amatørmessig. Det som er værst av alt at det ser ut som Stabæk's spillere har fått ledelsen's velsignelse til fest og moro. Stabæk-trener Jan Jönsson tviler på at det var gullfesten som ødela for laget hans i cupfinalen. - Jeg tror og håper ikke at det har vært sånn. Vi har ikke akkurat feiret i tre uker, sier Jönsson. - Vi bør klare to fester på tre uker, mener svensken. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=533773 Tja, hva skal man si når naiviteten er så stor selv blant Norges beste trenere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 vel kanskje ikke der vi skal legge skylden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Avholdsmann eller? Oh do fuck off - you signed up just to write that ?!?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Enga overpresterte i går. Hadde det ikke vært for de fire målene til viff, hadde vi faktisk vunnet. Hva er årsaken til at Enga kunne sette inn et ekstra gir? Jeg tror ikke man skal undervurdere den mottagelsen de fikk av klanen. Imponerende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Vår sesong var tidenes sesong uansett, vi hadde ikke så mye å bevise. Mens VIF sin sesong sto og vippet på denne kampen, et tap ville ha betydd total fiasko. De hadde mest lyst til å vinne rett og slett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Vår sesong var tidenes sesong uansett, vi hadde ikke så mye å bevise. Mens VIF sin sesong sto og vippet på denne kampen, et tap ville ha betydd total fiasko. De hadde mest lyst til å vinne rett og slett... Den tanken deler jeg. Stabæk var litte granne fornøyd! ...og det var jævli frustrerende igår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Vår sesong var tidenes sesong uansett, vi hadde ikke så mye å bevise. Mens VIF sin sesong sto og vippet på denne kampen, et tap ville ha betydd total fiasko. De hadde mest lyst til å vinne rett og slett... Den tanken deler jeg. Stabæk var litte granne fornøyd! ...og det var jævli frustrerende igår! veldig enig med den ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Vår sesong var tidenes sesong uansett, vi hadde ikke så mye å bevise. Mens VIF sin sesong sto og vippet på denne kampen, et tap ville ha betydd total fiasko. De hadde mest lyst til å vinne rett og slett... Den tanken deler jeg. Stabæk var litte granne fornøyd! ...og det var jævli frustrerende igår! Enig. Noen må snart tørre å krige med MA, og kanskje til og med få et blåmerke (feil tråd, vet det). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Pussig, normalt ville jeg trodd at det under en slik tittel kom litt selvkritikk til/fra oss supportere. Observerte en del som var så drita da vi drev og stilte opp til avgang for cupfinaletog at jeg nesten håper de ikke slapp inn. Men det er kanskje bare sånn det skal være? Jeg mistenker at det sannsynligvis var enda verre blant klanen, men det kan neppe kalles noen god grunn PS Synginga det siste kvarteret skal man kanskje klage på i en annen tråd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Pussig, normalt ville jeg trodd at det under en slik tittel kom litt selvkritikk til/fra oss supportere. Observerte en del som var så drita da vi drev og stilte opp til avgang for cupfinaletog at jeg nesten håper de ikke slapp inn. Men det er kanskje bare sånn det skal være? Jeg mistenker at det sannsynligvis var enda verre blant klanen, men det kan neppe kalles noen god grunn PS Synginga det siste kvarteret skal man kanskje klage på i en annen tråd... Er vel ikke noe gærent med å ha drukket så lenge du oppfører deg som folk, ikke roper rasistiske tin o.l. Mange som har for vane å kose seg med et par "kamp-pils". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Da er vi helt enige! PS mistenker at han idioten som sto foran meg (og kastet mynter etter keeper perkins) gjorde det på grunn av litt mye alk, men skal ikke sverge på det. På generelt grunnlag synes jeg forsåvidt at alle former for kasting fra tribunen er en uting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 På generelt grunnlag synes jeg forsåvidt at alle former for kasting fra tribunen er en uting. Det må da for faen være lov å kaste rop!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 På generelt grunnlag synes jeg forsåvidt at alle former for kasting fra tribunen er en uting. Det må da for faen være lov å kaste rop!! Kaste opp, derimot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 PS mistenker at han idioten som sto foran meg (og kastet mynter etter keeper perkins) gjorde det på grunn av litt mye alk, men skal ikke sverge på det. I sånne situasjoner er det bare å huke tak i vedkommende og gi dem det glatte lag. Hadde noen fra oss truffet Perkins med en mynt i går ville latterliggjørelsen vært komplett etter den latterlige syngingen vår.. Hva skjer med folk når de er på fotballkamp egentlig? Klart det skal være temperatur, men når man begynner å kaste mynter etter folk har man virkelig gått glipp av sentrale deler av kapittelet folkeskikk i livets bok.. Avskum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Fotball og alkohol er en utmerket blanding. Fotballen har fått mer fra alkoholen enn omvendt. Det er symbiose. Cup er cup. Champagnefotball, lykkerus, mandagskamper, bakrom, og alt annet som ikke blir meningsfylltuten alko. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå