Rich 646 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Vi har fortsatt noen seter igjen å skru opp. Ta med fastnøkkel nr 10 og nr 13 evt skralle 10 og 13. Har du en kraftig batteridrill så ta den med. Vi starter kl 1130. Jobben bør være unnagjort på maks 2 timer Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 320 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Skal se om jeg rekker en tur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Skal se om jeg rekker en tur! Brillefint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 15. November 2008 Del Skrevet 15. November 2008 Skal se om jeg rekker en tur! Brillefint Denne må opp på topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 15. November 2008 Del Skrevet 15. November 2008 Avhenger noe av hvor klein jeg er, men setter på alarmen. Fastnøkler ligger fremme. sees! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. November 2008 Del Skrevet 16. November 2008 Mulig det hadde vært en idè å legge ut slik info på forsiden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 16. November 2008 Del Skrevet 16. November 2008 Mulig det hadde vært en idè å legge ut slik info på forsiden.. Mulig du ikke hadde kommet uansett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. November 2008 Del Skrevet 16. November 2008 Mulig det hadde vært en idè å legge ut slik info på forsiden.. Mulig du ikke hadde kommet uansett... Jeg ser ikke helt hva det har med saken å gjøre, mitt poeng var at det nytter ikke å klage over dårlig oppmøte når det kun opplyses om det på et forum mange av medlemmene ikke bruker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. November 2008 (endret) Del Skrevet 16. November 2008 (endret) Her aner jeg en konflikt av dramatiske proporsjoner, med personsjikane og ringestikking. Eller kan dere avgjøre dette med stein, saks, papir her og når? Endret 16. November 2008 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 18. November 2008 Del Skrevet 18. November 2008 Mulig det hadde vært en idè å legge ut slik info på forsiden.. Mulig du ikke hadde kommet uansett... Jeg ser ikke helt hva det har med saken å gjøre, mitt poeng var at det nytter ikke å klage over dårlig oppmøte når det kun opplyses om det på et forum mange av medlemmene ikke bruker. Posten på forumet hadde hatt over 400 visninger FØR dugnaden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå