Rich 599 Del Skrevet 24. November 2008 Del Skrevet 24. November 2008 Vi sparker i gang om én uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 24. November 2008 Del Skrevet 24. November 2008 For guds skyld. Svi alt som måtte komme på en DVD når det hele er omme. Koser meg - om enn ikke daglig, så iallefall ukentlig med 2004 versjonen i vinterhalvåret. Selv om coveret fra dengang har et klart forbedringspotensiale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Gleder meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Gleder meg som en unge. Julekalenderen er en av de få positive tingene med førjulstiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. November 2008 Del Skrevet 29. November 2008 Gleder meg som en unge. Julekalenderen er en av de få positive tingene med førjulstiden. Hyggelig å høre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. November 2008 Del Skrevet 29. November 2008 Hvor kan jeg få sett det julekalenderklippet hvor Per Ravn Omdal ønsker Gjettum Ultras god jul? Sykt lættis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. November 2008 (endret) Del Skrevet 29. November 2008 (endret) Hvor kan jeg få sett det julekalenderklippet hvor Per Ravn Omdal ønsker Gjettum Ultras god jul? Sykt lættis! Du tenker på dette :-) Det geniale med den er jo at den funker år etter år Endret 29. November 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. November 2008 Del Skrevet 30. November 2008 Takker! Akkurat nå, merk dere tiden folkens, er dette helt knall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. November 2008 Del Skrevet 30. November 2008 DA ER VI I GANG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 30. November 2008 Del Skrevet 30. November 2008 Yeey! Da er jula igang for alvor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 2. Desember 2008 Del Skrevet 2. Desember 2008 Men... men....? Her skulle jeg riktig kose meg med julekalenderen og så får jeg bare " Internal Server Error" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 2. Desember 2008 Del Skrevet 2. Desember 2008 Men... men....? Her skulle jeg riktig kose meg med julekalenderen og så får jeg bare " Internal Server Error" Da er det nok noe galt hos deg. Funker som bare det her! Prøvd en annen pc eller noe? Ikke vet jeg Julekalenderen er skikkelig kos! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 2. Desember 2008 Del Skrevet 2. Desember 2008 Men... men....? Her skulle jeg riktig kose meg med julekalenderen og så får jeg bare " Internal Server Error" Da er det nok noe galt hos deg. Funker som bare det her! Prøvd en annen pc eller noe? Ikke vet jeg Julekalenderen er skikkelig kos! O Glede! Kosen i stua er gjennoppretta! Alt funker nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 6 - 2 Takk! http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1157 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Fikk ikke lastet ned 6-2. Noen som har samme problem ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Fikk ikke lastet ned 6-2. Noen som har samme problem ? samme problem her men rå sang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Kun musikkvideoene som har fungert hos meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Linken er feil, http://www.gorillavrengtryne.no/media/6-2.mp3 er riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Jeg får bare et blankt vindu i 6-2 vinduet den andre videoen funker fint, men noen tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd alt jeg kan uten å vite for mye om hva jeg skal. Men surt at det ikke funker! Dagens glede er gått meg forbi... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Jeg får bare et blankt vindu i 6-2 vinduet den andre videoen funker fint, men noen tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd alt jeg kan uten å vite for mye om hva jeg skal. Men surt at det ikke funker! Dagens glede er gått meg forbi... Prøv å se den her: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=47583475 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Jeg får sett alle filmene deres og må få takke MASSE. Får et lite smil rundt munnen hver gang jeg ser julekalenderen deres, det er den som er julestemninga! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FreMad 156 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 6-2 videoen er klassisk! muligheter for å legge den ut for nedlastning? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 6-2 videoen er klassisk! muligheter for å legge den ut for nedlastning? Den ligger nedlastingsklar i dagens luke - les litt nøyere :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Er ikke det bare låta? ikke video'n? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Er ikke det bare låta? ikke video'n? He, he - det er altså jeg som må lese bedre. Du har helt rett. Tror ikke videoen blir nedlastbar med det første. For stor fil og for få rettigheter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Det er synd.. fantastisk video Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FreMad 156 Del Skrevet 3. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 3. Desember 2008 (endret) 6-2 videoen er klassisk! muligheter for å legge den ut for nedlastning? Den ligger nedlastingsklar i dagens luke - les litt nøyere :-) Snakker om videoen, ikke sangen =) keen på å smelle den på tv'en med anlegget på full guffe! Endret 3. Desember 2008 av FreMad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 6-2 videoen er klassisk! muligheter for å legge den ut for nedlastning? Den ligger nedlastingsklar i dagens luke - les litt nøyere :-) Snakker om videoen, ikke sangen =) keen på å smelle den på tv'en med anlegget på full guffe! Enig. Den vil jeg ha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Elsker kalenderen. Kjærkommen på jobben i stille perioder. (Og i stressende perioder) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 3. Desember 2008 Del Skrevet 3. Desember 2008 Bildet er hentet fra Laibachs webshop. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå