Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Mulig jeg er litt treig, men hva er greia med å protestere mot setene på ståfeltet med å kjøpe sesongkort på et sittefelt? Man kan ikke stå på andre felt enn vårt. De eneste man skader ved å ikke kjøpe hos oss er - oss. Og den videre kampen mot setene. Hvis du er treig Albert - så er vi i så fall to. Det beste folk kan gjøre for å bli kvitt seten (på sikt) er å kjøpe sesongkort på ståtribunen Da er vi tre. Hvis alle plutselig begynner å kjøpe vanlige sesongkort, hvor blir det av $tabæk $upport da? Jeg tror de fleste her fortsatt vil klare å stå og synge, selv med seter på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 hallo dere i styret, dere kan ikke bare ta ferie nå!!det er nå i ferien dere må stå på, droppe ribba og heller sitte i møter Jeg håper inderlig at du er i ironimodus nå! helt riktig, men det er litt gøy da. mange her inne som er rimelig hårsåre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 På ett annet forum fant jeg denne (og det oppsummerer vel en god del av akkurat denne aktuelle debatten) På banneret står det: Beklager, men i dag blir vi hjemme i sofaen Ville ikke dette tiltrukket seg alle elementer vi ikke vil ha? De med pledd og sitteunderlag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Hehe.. Synes det var fett jeg Men håper vi fortsatt vil gjennomføre STÅPLIKT på feltet vårt selv om det kommer seter på noe av det, hvis ikke forsvinner hele poenget med feltet vårt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Hehe.. Synes det var fett jeg Men håper vi fortsatt vil gjennomføre STÅPLIKT på feltet vårt selv om det kommer seter på noe av det, hvis ikke forsvinner hele poenget med feltet vårt.. Alle som kjøper sesongkort av oss signerer på at de skal synge og rope etter beste evne (sangkontrakt) og at de kjøper billetter til et STÅFELT uavhengig om det skulle være seter der eller ikke (ståkontrakt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Spørsmålet jeg sitter igjen med er, hvordan fikk de inn den sofaen på arenaen?? De får ikke fjerne setene tydeligvis. Men å ta med seg en sofa på kamp!, jo det er helt normalt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Mulig jeg er litt treig, men hva er greia med å protestere mot setene på ståfeltet med å kjøpe sesongkort på et sittefelt? Man kan ikke stå på andre felt enn vårt. De eneste man skader ved å ikke kjøpe hos oss er - oss. Og den videre kampen mot setene. Hvis du er treig Albert - så er vi i så fall to. Det beste folk kan gjøre for å bli kvitt seten (på sikt) er å kjøpe sesongkort på ståtribunen Da er vi tre. Hvis alle plutselig begynner å kjøpe vanlige sesongkort, hvor blir det av $tabæk $upport da? Jeg tror de fleste her fortsatt vil klare å stå og synge, selv med seter på tribunen. da er vi fire. jeg synes det minner litt om aa svike supporterklubben. under cupfinalen MAATTE nesten ALLE staa sammen med stabaek support fordi det var saa dritkult (og ja, helt klart, at det var daarlig stemmning var selvfölgeilg stab. supports skyld *pfff*) men naa da supporterklubben trenger stötte av alle sine medlemmer/sympatisanter forsvinner mange og gir en drit i vaar egen supporterkultur. aldri hört om "aa staa sammen i gode og i vonde dager" ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Og vi er fem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Jeg kunne godt sagt at vi var seks, men da ville vi bare fortsatt å telle videre etter meg, så jeg sier heller at jeg håper inderlig at vi kan få til noe lignende som på de bildene over her. I hvert fall at vi boikotter en kamp og henger opp et lignende banner, sofaen blir kanskje litt mye styr å få inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Jeg kunne godt sagt at vi var seks, men da ville vi bare fortsatt å telle videre etter meg, så jeg sier heller at jeg håper inderlig at vi kan få til noe lignende som på de bildene over her. I hvert fall at vi boikotter en kamp og henger opp et lignende banner, sofaen blir kanskje litt mye styr å få inn? Det ordner seg nok. Men først må mange kjøpe sesongkort. Skal vi aksjonere eller boikotte eller gjøre noe som helst i den gaten, så må vi jo være mange i utgangspunktet for at det skal ha effekt. Hvis ikke blir det jo som lokallaget til Kystpariet i Trysil boikotter Coca Cola i protest mot oppfordringen til hor i reklamene til Cola Zero... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Man kan ikke stå på andre felt enn vårt. Albert, dette er det bra at du nevner! Jeg tror mange av de som nå kjøper seg inn på andre felter har tenkt å stå mesteparten av kampen der. Da får vi masse bråk med de som sitter rundt og ikke får se. På samme måte som de som er med $ på bortekamper må innfinne seg med at der er det unummererte ståplasser uavhengig av hva det står på billetten, må vi som ønsker å stå også innfinne oss med at det på andre deler av stadion er sitteplasser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Jeg tror aksjoner som nevnt over vil virke mot sin hensikt. Det er klart best å ha en best mulig dialog med Stabæk. Dessuten - er det så viktig å få vekk disse setene da? Vi kan jo fint stå, og hva er vitsen med hopping og tribuneras? Dessuten er det fint å kunne sitte godt i pausen. En annen ting er at det kommer til å se rart ut om det er seter på alle tribunene men ikke på vårt. Har dere tenkt på det? Og dessuten så blir det jo seter der motstandersupporterne skal være, hvorfor skal vi ha det noe annerledes. Nei, jeg synes det er alt for mye syting her. Stabæk vil oss det aller beste - det er folk som jobber 24 timer i døgnet for klubben og oss, og har holdt med klubben lenger enn alle her på forumet. Ingen grunn til å tro at de ikke vil finne en god løsning for oss, enten den innebærer at setene blir værende (som jo ikke egentlig er noe stort tap) eller at setene blir fjernet. Ikke glem at uten seter blir man nødt til å sitte rett på betongen som er både skitten og ganske kjølig, og ikke så rent lite ubehagelig også. Jeg oppfordrer alle til å kjøpe sesongkort. Det er billig og du både sitter og ser godt. Dessuten er det viktig at vi er samlet, slik at ingen får inntrykk av at det er konflikter mellom SF og SS. Da kan vi fort miste medlemmer og det kan bli negative oppslag i media. Jeg synes derfor vi kan legge lokk på hele denne debatten og la både SF og SS få en velfortjent juleferie, og jobbe videre utover våren uforstyrret. Supporterklubben har fått gjennomslag for bølgebrytere på feltet vårt, slik at vi kan stå der - hvis vi ønsker det. MEd dagens løsning kan man faktisk velge om man vil stå eller sitte - det er jo det beste fra begge verdener! Igjen: Kjøp sesongkort NÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Noen har stjålet avataren til Alzheimer. Det finnes ingen annen forklaring på innlegget over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Eller bare en stor og god dose gammeldags ironi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 22. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2008 (endret) Skal hoppe over diskusjonen videre, føler jeg har sagt mitt. Likevel har jeg et spørsmål jeg har lurt på lenge: Kortsiden med teleskoptribune. Der monteres det jo også seter fordi man skal ha et "helhetsinntrykk. Men under konserter hvor denne slås sammen eller inn eller hva det nå enn er; Må man da fjerne disse setene eller hvodan gjøres det? Endret 22. Desember 2008 av knutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Skal hoppe over diskusjonen videre, føler jeg har sagt mitt. Likevel har jeg et spørsmål jeg har lurt på lenge: Kortsiden med teleskoptribune. Der monteres det jo også seter fordi man skal ha et "helhetsinntrykk. Men under konserter hvor denne slås sammen eller inn eller hva det nå enn er; Må man da fjerne disse setene eller hvodan gjøres det? Gjetter at det som er av seter der slår seg automatisk sammen når tribunen skyves inn i veggen. Men det vet kanskje noen andre mer om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Skal hoppe over diskusjonen videre, føler jeg har sagt mitt. Likevel har jeg et spørsmål jeg har lurt på lenge: Kortsiden med teleskoptribune. Der monteres det jo også seter fordi man skal ha et "helhetsinntrykk. Men under konserter hvor denne slås sammen eller inn eller hva det nå enn er; Må man da fjerne disse setene eller hvodan gjøres det? Gjetter at det som er av seter der slår seg automatisk sammen når tribunen skyves inn i veggen. Men det vet kanskje noen andre mer om? Det som ihvertfall kan fastslåes er at de setene som skal brukes på langsidene under konserter, altså på feltet vårt, skal betale ned teleskoptribunen. Dersom de ikke kan bruke disse setene kunne scenekanten like gjerne vært 20 meter lenger ut i hallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Skal hoppe over diskusjonen videre, føler jeg har sagt mitt. Likevel har jeg et spørsmål jeg har lurt på lenge: Kortsiden med teleskoptribune. Der monteres det jo også seter fordi man skal ha et "helhetsinntrykk. Men under konserter hvor denne slås sammen eller inn eller hva det nå enn er; Må man da fjerne disse setene eller hvodan gjøres det? Gjetter at det som er av seter der slår seg automatisk sammen når tribunen skyves inn i veggen. Men det vet kanskje noen andre mer om? Det som ihvertfall kan fastslåes er at de setene som skal brukes på langsidene under konserter, altså på feltet vårt, skal betale ned teleskoptribunen. Dersom de ikke kan bruke disse setene kunne scenekanten like gjerne vært 20 meter lenger ut i hallen. Mister en del ståplassr på konserter da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_magic 0 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 En ting jeg kom til å tenke på. Vi trenger jo ikke nødvendigvis å fjerne 1500 seter for å få 1500 ståplasser? Det må da være mulig å fjerne feks. 1000 seter og ha 1500 stående på det feltet? Så får man heller la 500 seter stå tomme om det er så at en ikke kan selge flere billetter enn det er plasser? Så vidt jeg vet går det 2 ståplasser pr. sete, så om vi får fjernet 1500 seter blir det aldri visuelt fullt på ståtribunen. Da er det bedre med en "buffersone" på 500 seter ved siden av oss og sittetribunen. Eller? Etter hva jeg har skjønt, er det i dag fjernet 6-700 seter? Dvs. i teorien er det plass til noe over 1000 stående. Hvis vi fjerner 300 seter til inn mot midten, må man vel kunne gjøre et kompromiss med Stabæk? Da har vi det opprinnelige feltet, med 1000 ståplasser og 500 seter, men ståplasser til godt og vel 1500. Så kan jo de som enten ikke plages av å stå på en sittetribune, de mindre utagerende(gjerne de som ikke har noe i mot å stå på sittetribunen), feite tanter, de som må så nærme som midten osv. stå på setene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 En ting jeg kom til å tenke på. Vi trenger jo ikke nødvendigvis å fjerne 1500 seter for å få 1500 ståplasser? Det må da være mulig å fjerne feks. 1000 seter og ha 1500 stående på det feltet? ... Eller? Det hadde vært en meget god løsning i mine øyne. På en skikkelig ståtribune skal man stå trangt og bruke albuene til å presse seg fram. Dessverre er det slik at brannvesenet kun har godkjent 1 mann pr. sete, så vi har ikke lov til å presse flere folk sammen på ett felt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 Speaker på Telenor Arena: Kan alle i Stabæk Support trekke 40cm fra hverandre så vi følger forskriftene til brannvesenet og kampen kan komme igang. Jeg ber også alle om å holde en arm lengdes avstand ved "over alt fra nord til sør" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 En ting jeg kom til å tenke på. Vi trenger jo ikke nødvendigvis å fjerne 1500 seter for å få 1500 ståplasser? Det må da være mulig å fjerne feks. 1000 seter og ha 1500 stående på det feltet? ... Eller? Det hadde vært en meget god løsning i mine øyne. På en skikkelig ståtribune skal man stå trangt og bruke albuene til å presse seg fram. Dessverre er det slik at brannvesenet kun har godkjent 1 mann pr. sete, så vi har ikke lov til å presse flere folk sammen på ett felt. man faller ihvertfall ikke stygt naar man staar som sild i boks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 En ting jeg kom til å tenke på. Vi trenger jo ikke nødvendigvis å fjerne 1500 seter for å få 1500 ståplasser? Det må da være mulig å fjerne feks. 1000 seter og ha 1500 stående på det feltet? Så får man heller la 500 seter stå tomme om det er så at en ikke kan selge flere billetter enn det er plasser? Så vidt jeg vet går det 2 ståplasser pr. sete, så om vi får fjernet 1500 seter blir det aldri visuelt fullt på ståtribunen. Da er det bedre med en "buffersone" på 500 seter ved siden av oss og sittetribunen. Eller? Etter hva jeg har skjønt, er det i dag fjernet 6-700 seter? Dvs. i teorien er det plass til noe over 1000 stående. Hvis vi fjerner 300 seter til inn mot midten, må man vel kunne gjøre et kompromiss med Stabæk? Da har vi det opprinnelige feltet, med 1000 ståplasser og 500 seter, men ståplasser til godt og vel 1500. Så kan jo de som enten ikke plages av å stå på en sittetribune, de mindre utagerende(gjerne de som ikke har noe i mot å stå på sittetribunen), feite tanter, de som må så nærme som midten osv. stå på setene. Noe av det du sier er riktig. Dersom det fjernes 1000 seter totalt er det en god løsning, siden 1,5 mann per sete når tribunen er ren ikke er noe problem. Som slum sier er det begrenset hvor mange vi kan ha på feltet uansett seter eller ikke, men det er ikke begrenset hvor mange vi kan stappe inn på en gitt del av feltet (feks ståfeltet). Det vil i så fall forårsake en stripe med tomme seter lengst mot midten av banen, evt at de vil befolkes av medlemmer som heller vil stå nærme midten enn å synge. I dag er det fjernet rundt 450 seter på FA, på Nadderud ble det totalt fjernet 480 seter. Vi må huske at det da var igjen to seterader øverst for at vi skulle slippe å sette opp bølgebrytere. På FA har vi rensa plassene lengst nede i hjørnet, men det var jo tross alt feltet vårt i utgangspunktet så vi skal ikke klage på at de plassene er dårlige eller mindre gode. Et kompromiss med Stabæk om å montere ned 500 seter til kan gå igjennom dersom vi/de finner en annen måte å betale ned de ekstra plassene teleskoptribunen gir. Som kjent gjør teleskoptribunen at salen kan utvides med en del seterader siden scenen kommer bakover, og det er akkurat disse setene som på sikt skal bære produksjonskostnadene. Om dette kan løses på andre måter, feks at Stabæk tjener noen mill ekstra på klikk her på forumet, vil fremtiden vise.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 I dag er det fjernet rundt 450 seter på FA, på Nadderud ble det totalt fjernet 480 seter. Vi må huske at det da var igjen to seterader øverst for at vi skulle slippe å sette opp bølgebrytere. På FA har vi rensa plassene lengst nede i hjørnet, men det var jo tross alt feltet vårt i utgangspunktet så vi skal ikke klage på at de plassene er dårlige eller mindre gode. Et kompromiss med Stabæk om å montere ned 500 seter til kan gå igjennom dersom vi/de finner en annen måte å betale ned de ekstra plassene teleskoptribunen gir. Som kjent gjør teleskoptribunen at salen kan utvides med en del seterader siden scenen kommer bakover, og det er akkurat disse setene som på sikt skal bære produksjonskostnadene. Om dette kan løses på andre måter, feks at Stabæk tjener noen mill ekstra på klikk her på forumet, vil fremtiden vise.. Bare for å få det helt klart: stb har hatt produksjonskostnader mtp teleskoptribunen og det er disse kostnadene som står i veien for at vi kan fjerne setene på vårt felt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 I dag er det fjernet rundt 450 seter på FA, på Nadderud ble det totalt fjernet 480 seter. Vi må huske at det da var igjen to seterader øverst for at vi skulle slippe å sette opp bølgebrytere. På FA har vi rensa plassene lengst nede i hjørnet, men det var jo tross alt feltet vårt i utgangspunktet så vi skal ikke klage på at de plassene er dårlige eller mindre gode. Et kompromiss med Stabæk om å montere ned 500 seter til kan gå igjennom dersom vi/de finner en annen måte å betale ned de ekstra plassene teleskoptribunen gir. Som kjent gjør teleskoptribunen at salen kan utvides med en del seterader siden scenen kommer bakover, og det er akkurat disse setene som på sikt skal bære produksjonskostnadene. Om dette kan løses på andre måter, feks at Stabæk tjener noen mill ekstra på klikk her på forumet, vil fremtiden vise.. Bare for å få det helt klart: stb har hatt produksjonskostnader mtp teleskoptribunen og det er disse kostnadene som står i veien for at vi kan fjerne setene på vårt felt? Det er vel en av etterhvert få logiske forklaringer som er igjen. Jeg har ikke fått det ordrett fra stbk, men jeg velger å anta at det er slik. Jeg kan ikke se for meg hva slags annet problem som skulle stå i veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 Det er vel en av etterhvert få logiske forklaringer som er igjen. Jeg har ikke fått det ordrett fra stbk, men jeg velger å anta at det er slik. Jeg kan ikke se for meg hva slags annet problem som skulle stå i veien. Fristende å tenke på to "ord", der det ene begynner på A og det andre begynner på T, men i fare for at du får flere sinte telefoner lar jeg være. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2009 (endret) edit: så ikke siste post over her Endret 14. Januar 2009 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 Hei Ingo Jeg lurer på om du på møtet igår ofte fremhevet at du leser på forumet for å forsøke å roe ned debatten/kritikken mot enkeltpersoner i denne debatten? Når man nå tilslutt ser hvilke grunner som er oppgitt som "problemområder" for Stabæk når det gjelder å gi oss det dere har lovet i mange år så finner ikke jeg andre grunner enn at den/de som bestemmer dette rett og slett bare har bestemt seg for å ikke tape "ansikt" i saken med supporterne. De samme personene glemte å tenke på oss i prosessen med den nye stadion, kanskje ble de blendet av den fantastiske gråfargen hele arenaen skal ha? Kanskje de skulle ønske de var en del av ståplass og er sjalu? Ikke vet jeg. Det jeg derimot vet er at det er viktig at vi så fort som mulig etter IFK kampen blir enige om at det ikke er noe stress å fjerne setene som gjør plassene våre ett ståfelt verdig så vi kan konsentrere oss fult og helt om rekrutteringsmulighetene vi har for å vokse oss større samtidig som vi hever kvaliteten Stabæk Support bidrar med på stadion. Det er fordel oss og det er fordel Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_magic 0 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Noe av det du sier er riktig. Dersom det fjernes 1000 seter totalt er det en god løsning, siden 1,5 mann per sete når tribunen er ren ikke er noe problem. Som slum sier er det begrenset hvor mange vi kan ha på feltet uansett seter eller ikke, men det er ikke begrenset hvor mange vi kan stappe inn på en gitt del av feltet (feks ståfeltet). Det vil i så fall forårsake en stripe med tomme seter lengst mot midten av banen, evt at de vil befolkes av medlemmer som heller vil stå nærme midten enn å synge. Jeg tror nok brannvesnet skal være overkommelig, det er tross alt ikke første klubb i verden med ståplasser - som det til tider kan virke som. Er tribune som er bygget som ståtribune trenger jo ikke estimere antall fiktive seter for så å få et antall ståplasser. De fleste klubber med ståtribuner har jo sin kapasitet etter hvor mange prosent nff tillater på anlegg, ikke hvor mange tribunen faktisk tar. Og den reglen er vi godt innenfor. At mange som uansett ikke gidder å synge står på setene plager hvertfall ikke meg. De må gjerne sitte for min del. Etter cupfinalen å dømme må man være fornøyd om 1/3 bidrar.. Som kjent gjør teleskoptribunen at salen kan utvides med en del seterader siden scenen kommer bakover, og det er akkurat disse setene som på sikt skal bære produksjonskostnadene. Om dette kan løses på andre måter, feks at Stabæk tjener noen mill ekstra på klikk her på forumet, vil fremtiden vise.. Så vi skal altså betale for setene som gjorde at vi mistet ståplassene? Logisk! Men en ting jeg aldri har fått svar på. Hvorfor kan ikke Stabæk ha ståplasser i stedet for seter? Hvilke arrangamenter som krever scene, og dermed frigjør 10000 ståplasser på "gresset", kan man ikke selge 1000 ståplasser ekstra på tribunene? Og dersom man mener at da vil man ha mindre seter på et horseshowshow(ja, jeg blir kvalm inni med av at det virker som dette er viktigere enn fotball), så faller vel hvertfall dealen om at vi kan ha ståplasser på kortsiden i grus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Men en ting jeg aldri har fått svar på. Hvorfor kan ikke Stabæk ha ståplasser i stedet for seter? Hvilke arrangamenter som krever scene, og dermed frigjør 10000 ståplasser på "gresset", kan man ikke selge 1000 ståplasser ekstra på tribunene? Og dersom man mener at da vil man ha mindre seter på et horseshowshow(ja, jeg blir kvalm inni med av at det virker som dette er viktigere enn fotball), så faller vel hvertfall dealen om at vi kan ha ståplasser på kortsiden i grus? He he. Da er vi to. Det virker jo litt sprøtt at man heller er villige til å skyve fram scenen og miste plassene på begge langsidene enn å enten selge ståfeltbilletter eller stenge et felt på den ene langsiden.. Men det er nok som Arild sier: "HAH, det er så mye, mye mer skjønner du! Bla bla bla salkart, bla bla arrangementer, bla bla bla låst budsjett, bla bla bla ingen endringer!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå