s-simen 1 925 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Arnstein Friling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Einar, einar, einar, einar... Jeg gleder meg til det neste møtet med oss supportere der du skal forklare at det du sa på MC.Donalds har du aldri sagt. Det var kanskje kloningen din som var der. Her stiller du opp på ett møte, snakker om å holde dialogen og jobbe tett sammen. Så går du ut, setter deg ned på huk og driter hele supporterklubben midt i trynet. Sånt blir det venner av. Sånn skaffer du deg respekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Det er tydeligvis ingenting som heter Ståfelt4us, så banneret måtte fjernes fordi det var misvisende. Budskapet på banneret er fullstendig feil, og gir et veldig galt bilde av situasjonen. Jeg ser at Seat4you har laget en kort snutt på youtube som forklarer alt sammen. En objektiv og velinformerende fremstilling av hvorfor seter egentlig er helt allright. Hmmm, har dere gitt tillatelse til bruk av deres filmklipp? Fjernes pga copywright? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 det sto at mere kommer men hvorfor er det fjernet fra forsiden. fått klage på det og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Jeg har en sterk følelse av at ingen i Stabæk Fotball kan huske at de har vært på McDonalds. Når dette banneret var for sterk kost blir jeg virkelig helt målløs. Dømmekraften til dette regimet imponerer ikke. Heldigvis er det skikkelig ståfelt i Askerhallen... Der er det forresten på andre sida seter som oppfyller minstekrava til uefa, og som neppe vil stikke over betongen slik recarovarianten til Ass4u. Kanskje jeg sjekker ut mer om dette? Må ellers legge til at denne affæren skuffer meg skikkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Synes det hadde vært veldig rart om denne personen fra Stabæk Fotball gjorde dette, skulle tro de hadde såpass med kløkt at de tok kontakt med McDonalds på andre måter enn og storme inn og si det rett ut så alle hørte det. Da er man jo garantert at dette kommer ut slik som dette, og det kan han umulig ha ønsket? Stiller meg litt tvilende til troverdigheten, men stemmer det så er det på grensen til at jeg ikke har så veldig lyst og putte penger i lommene hans via sesongkortsalg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Synes det hadde vært veldig rart om denne personen fra Stabæk Fotball gjorde dette, skulle tro de hadde såpass med kløkt at de tok kontakt med McDonalds på andre måter enn og storme inn og si det rett ut så alle hørte det. Da er man jo garantert at dette kommer ut slik som dette, og det kan han umulig ha ønsket? Stiller meg litt tvilende til troverdigheten, men stemmer det så er det på grensen til at jeg ikke har så veldig lyst og putte penger i lommene hans via sesongkortsalg.. Dersom saken er sånn som den har blitt fremstilt her og på Forsiden, syns jeg den er ytterst alvorlig. Det er svært uprofft av den som har gjort det, og det er i høyeste grad en provokasjon mot Stående Supportere (forkortet $$). Men å boikotte sesongkortsalget er usedvanlig dumt. For det første går en vesentlig del av inntektene til Stabæk Support, og andelen øker jo flere kort vi selger. Det er et uttrykt ønske fra Stabæk Fotball at vi skal ha god økonomi, først og fremst for å kunne tilby gratis/rimelige borteturer, men også for å kunne ha bra tifo etc. For det andre - når vi nå har valgt å ikke utsette salget - er vårt beste våpen mange sesongkortholdere. Første salgsuka var helt utrolig bra - vi solgte mer enn halvparten så mange sesongkort på de fem salgsdagene som det vi gjorde i hele 2007. Det gir styrke i kampen for Skikkelige Ståplasser ($$). I dag er salget fra kl 17.00 - 21.00, og det er superrabatter for medlemmer av $$ på Stabækbutikken. Endret 10. Desember 2008 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Ryktene sier at Arnstein Friling har satt i gang produksjon av t-skjorter med slogan: "vi digger deg einar" "la oss sitte sammen" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Sesongkort er allerede lagt under juletreet fra min kjære snille mor, så det var nok bare tomme trusler fra min side. Jeg vet så godt at jeg kommer på kampene om jeg så må stå på piggtrå, med Arnstein Friling sittende bak meg på setet sitt klar for og gi meg en kos.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 1. hvor har det blitt av denne, finner den ikke via den vanlige forsiden: http://www.stabaek.no/content/view/778/1/ 2. Jeg synes selv at dette banneret ikke var å ta for mye i, heller det motsatte. Hadde gjerne sett et litt mer direkte banner, når man først skulle protestere (men man måtte kanskje sørge for at McD ville godta å ha det hengende?). Spesielt nå som man har fått denne "mottakelsen", bør man hvertfall gire opp ett hakk eller tre. 3. Enig med Albert, nå har vi et vedtak på at vi ikke skal utsette salg av noe som helst, da får vi prøve å stå samlet bak det vedtaket (og dette sier jeg selv om jeg både talte og stemte for en utsettelse). 4. Har det vært noen dialog mellom support og klubben etter møtet? Forventer ikke å få noe som helst referat eller statusrapport, bare et enkelt ja eller nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Den ble fjernet fra forsiden da det begynte å sige inn hvem det var, og vi nesten måtte ha 100% positiv ID fra de som var på jobb for å unngå feilskjær og stort bråk. Bekreftelse fikk vi i går kveld. Når det nå er slik at Einar skal ha vært på McD, og da må vi snakke litt om hva vi gjør. Grunnen til det er at ja, det har vært god kontakt mellom SS og Stabæk etter møtet. Problemet da er at vi har hatt kontakt med nettopp Einar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Når dette banneret var for sterk kost blir jeg virkelig helt målløs. Dømmekraften til dette regimet imponerer ikke. Da oppfordres det til å basere sine tifo-fremstøt på private anliggende. Biler, t-skjorter, hester, gressklippere, båthus, privatfly etc. Hva med å lage klistremerker med tydelige bokstaver og et fiffig slagord, f.eks "Jeg vil få stå når jeg ser på Stabæk!", "Min stemme går ikke til Reinsfelt, men ståfelt!" eller "Jeg sitter når jeg driter! $tabæk $upport". Disse lages slik som de vanlige kamp-klistremerkene, og sendes gratis til de som ønsker det. T-skjorter kan såklart trykkes, men jeg tviler vel på at mange med viktige verv vil benytte noe slikt. Derfor lanseres en litt mer diskret slipsnål med samme type slagord. I gull, såklart, med klare symbolske verdier. De eldste og de yngste bør skånes fra de drøyeste yttringer, men da kan eventuelt en brodert juleduk, med tilsvarende slagord i barnevennlige venninger, og blånisser, som jo er i skuddet om dagen, samt tilhørende nyskrevet julesang hvor tekstlinjene går omtrent som dette; "Så gjør vi så når vi reiser oss opp, reiser oss opp, reiser oss opp", eller den noe mer sarkastiske medlyen "Nå sitter tusen Stabækfolk, hysj hysj hysj, så stille som mus, på fooooornebu, på foooorneeeebuuuu". Heldigvis er det skikkelig ståfelt i Askerhallen... Bare så dumt at hjemme- og bortefeltene er på samme side. Burde vært på diagonalen slik det var før, og slik det er i bl.a Sparta amfi. Blir bedre trøkk av det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Et realt spark i ballene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Jeg har en sterk følelse av at ingen i Stabæk Fotball kan huske at de har vært på McDonalds. Årets julegave til ansatte i Stabæk Fotball er: "Hvordan håndtere media og konfrontasjoner" av Manuela Ramin-Osmundsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Jeg har en sterk følelse av at ingen i Stabæk Fotball kan huske at de har vært på McDonalds. Årets julegave til ansatte i Stabæk Fotball er: "Hvordan håndtere media og konfrontasjoner" av Manuela Ramin-Osmundsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Kan vi ikke bare henge opp banneret et annet sted? Sikkert noen som har en bolig hvor banneret kan henge synlig for forbipaserende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Jeg har en sterk følelse av at ingen i Stabæk Fotball kan huske at de har vært på McDonalds. Årets julegave til ansatte i Stabæk Fotball er: "Hvordan håndtere media og konfrontasjoner" av Manuela Ramin-Osmundsen Og Einar får en spesialgave utvalgt av nissen: "Mein Kampf".. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Banneret henger på verandaen min i blommenholmveien 21b. Tror det er synlig fra stasjonsveien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Banneret henger på verandaen min i blommenholmveien 21b. Tror det er synlig fra stasjonsveien. Godt å høre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) syntes folk fortsatt bør kjøpe sesong kort, så når feltet er fullt kan vi boikotte forste kamp. og henge ett banner istede med skriften. her blir det liv, rai rai Endret 10. Desember 2008 av HARSTADjr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) syntes folk fortsatt bør kjøpe sesong kort, så når feltet er fullt kan vi boikotte forste kamp. og henge ett banner istede med skriften. her blir det liv, rai rai Hva med en kollektiv "mooning" til ledelsen med banneren over, "man skal ikke sitte på ræææva under kamp..." Endret 10. Desember 2008 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Haha! Lett med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 10. Desember 2008 (endret) Edit: For de som ikke er lokalkjent er dette lokket ut mot Fornebu. Planen er at de rette personene skal se det hver dag på vei til jobb. Så vi stripsa jævlig godt. Endret 10. Desember 2008 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Da får jeg svinge utom i morgen og se på den. Jeg gir dere stående aplaus for innsatsen dere har gjort med dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Imponerende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Sykt bra jobba! Legger meg flat i støvet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Drit fett! Får vel prøve å ta en tur ut på fornebu imorgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Yup! Fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Tor Harald, du har ikke noe å gjøre om dagen? Kan du legge deg i buskene og dokumentere så ingen i Telenor Arena fjerner banneret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Hatten av for den plasseringen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå