Gå til innhold

Medlemsmøte?  

86 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Jeg mener vi trener ett medlemsmøte ganske så snart, før sesongkortsalget starter mandag kveld. Og det er liten tvil om hva det skal dreie seg om:

Ståplasser på Fornebu Arena - Alt annet er uaktuelt

Styret i Stabæk Support bør møte medlemmene slik at vi kan få gitt dem våre synspunkter og de kan få gitt oss sine synspunkter. Stabæk Fotball kan også være lurt å innvitere.

Lager en kjapp poll for å sjekke interessen. Skulle vi klare å få til ett møte er det viktig at folk også møter opp, om de har muligheten. Tidspunkt osv. kan vi ta senere.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig. Vi burde få til dette kjappest mulig for å avklare situasjonen. De ansvarlige fra Stabæk Fotball bør tørre å stille for å svare på våre spørsmål.

Hvor fort klarer vi å få til dette?

Jeg foreslår mandag, sikkert en del som allerede har tenkt seg til blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår mandag, sikkert en del som allerede har tenkt seg til blaa.

God idé. Medlemsmøte som starter 17.00, også utsettes salget av sesongkort til rett etter møtet. Da kommer det nok mange, sikkert en del som egentlig ikke har tenkt seg på møtet men bare skal ha sesongkort også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert styret.

Cut the crap. Det der er bare ryktespredning. Hvorfor skulle vi hindre våre egne i å engasjere seg i noe vi alle er enige om?

Bra initiativ med medlemsmøte. Aktive medlemmer som sier ifra er det beste jeg vet. Jeg kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initiativ med medlemsmøte. Aktive medlemmer som sier ifra er det beste jeg vet. Jeg kommer.

Dersom det skal bli medlemsmøte bør man kanskje legge det ut som en nyhet på stabak.no, og blåse ut en innkalling ganske brennkjapt? Eller har man tenkt at det får holde med de som har vært inne i denne tråden før mandag (og som bor i området)?

Jeg ser jo f.eks. at "splash'en" er borte. Er dette første skritt mot å utsette sesongkortsalget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så mange skribenter på stabaek at det er litt vanskelig å gi noe eksakt svar på det. Men dersom det heller mot et medlemsmøte, noe det forsåvidt gjør, vil det bli behørlig annonsert. (Sikkert sms også) Men jeg vil ihvertfall ha anledning til å invitere de rette personene fra Stabæk til å forklare seg selv. Knut Bjørn henviser til oss i styret for argumenter, og det blir litt feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sa "ja" men kan ikke komme pga jobb.

Håper dere finner en ordning på dette...

Litt viktig at folk prioriterer dette - hvis man synes seter er et problem. Det blir veldig talende for representantene fra Stabæk hvis det møter opp 16 stykker

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sa "ja" men kan ikke komme pga jobb.

Håper dere finner en ordning på dette...

Litt viktig at folk prioriterer dette - hvis man synes seter er et problem. Det blir veldig talende for representantene fra Stabæk hvis det møter opp 16 stykker

Får bare håpe møtet ikke hovedsakelig består av folk som hadde tenkt å kjøpe, og derfor vil gjøre alt (dvs stemme for) for å få sesongkort..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det såpass demokratisk at vi får stemme over det da? Eller skal saken bare diskuteres?

Vi lytter til, og tar deres meninger alvorlig. Vi tar vel en avstemning for å se stemningen i salen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor innkaller man ikke til et ekstraordinært årsmøte? Med dette medlemsmøtet vi nå skal ha vil jo medlemene formelt sett ikke ha anledning til å avgjøre denne saken ved en avstemning. Når styret ikke velger å innkalle må vel 1/3 av medlemene gjøre det? Ser ikke for meg at det er mulig å samle så mange underskrifter på den korte tiden vi nå har til rådighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor innkaller man ikke til et ekstraordinært årsmøte? Med dette medlemsmøtet vi nå skal ha vil jo medlemene formelt sett ikke ha anledning til å avgjøre denne saken ved en avstemning. Når styret ikke velger å innkalle må vel 1/3 av medlemene gjøre det? Ser ikke for meg at det er mulig å samle så mange underskrifter på den korte tiden vi nå har til rådighet.

Årmøtet kommer jo snart! Dette er ikke avgjørende for driften, noe som ville vært grunn til å innkalle til et slikt møte. Is i buksa nå, er ingenting bra nok? Hvis du vil være med å gjøre en forskjell annet enn å sutre her kan du sende meg en sms, så plukker vi deg opp etterpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til regnestykket kan legges til at 100 kroner bør være helt greit for de fleste. Det er naturlig å sammenlikne med Viking som også har ny stadion. Supporterne der betraler 600 kr mer pr pers enn oss. Med 1500 solgte kort dreier det seg om en million. Og selv med 850 kort passerer vi den halve millionen.

Ønskene i saken:

Stabæk Support: Ståplasser, sikkerhet, slippe ansvar

Stabæk Fotball: Økonomi, sikkerhet, minst risiko for å ødelegge materiell

Om Stabæk Support er villig til å betale 200 kr mer per sesongkort er jeg sikker på at Stabæk Fotball er villig til å ta på seg ansvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Får vi til ett medlemsmøte før sesongkortsalget starter?
  • Opprett ny...